• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.82

Ik mis de aankondiging van update 1.83.... heb deze inmiddels geïnstalleerd vanuit de Appstore! Ik. En heeeeeeeeeel blij! Kisten bij burenhulp én de beroemde pijltjes in het menu van werkplaatsen en fabrieken. Echt super!
Nu nog de oude wonderen kunnen vullen van andere spelers en er is helemaal geen reden meer voor de pc.... ;)
 

DeletedUser2665

Guest
Ik mis de aankondiging van update 1.83.... heb deze inmiddels geïnstalleerd vanuit de Appstore! Ik. En heeeeeeeeeel blij! Kisten bij burenhulp én de beroemde pijltjes in het menu van werkplaatsen en fabrieken. Echt super!
Nu nog de oude wonderen kunnen vullen van andere spelers en er is helemaal geen reden meer voor de pc.... ;)
Mail? :)
 

DeletedUser64

Guest
Wat een leuke verrassing in de app! Ik ben heel blij met de kisten. Heb inderdaad geen aankondiging gezien en had ook niet in de gaten dat ik een update had. Echt heel leuk.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik denk dat je bij een testteam geselecteerd bent, daar krijg je geen bericht over namelijk.
 
Bovenaan