• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.81

Ik snap de animatie op de app bij gevechten ook niet. Wat een nutteloze en vertragende toevoeging. Ik speelde juist toernooien op de app omdat dat sneller was...De app is nu dus gewoon langzamer....
 
He, valt me nu op als ik naar cultuur of nederzetting ga in het gebouwenmenu kom ik gelijk bij die van het hoofdstuk waarin ik zit (constructen). :) :) :) :)

Zeker overheen gelezen bij de updates.
 

DeletedUser3012

Guest
Een kleine, maar heel fijne aanpassing :)
Ja, erg fijn, alleen kom ik uit bij de tovenaren en draken pagina, terwijl ik in halflingen zit. Het enige wat ik daar zie is de bronboom... Die heb ik toch al geplaatst
Bij cultuur doet ie het wel goed tho
 

DeletedUser3012

Guest
Ik snap de animatie op de app bij gevechten ook niet. Wat een nutteloze en vertragende toevoeging. Ik speelde juist toernooien op de app omdat dat sneller was...De app is nu dus gewoon langzamer....
Gaan ze die animatie dan ook nog 's weghalen dan?
 
Ja, erg fijn, alleen kom ik uit bij de tovenaren en draken pagina, terwijl ik in halflingen zit. Het enige wat ik daar zie is de bronboom... Die heb ik toch al geplaatst
Bij cultuur doet ie het wel goed tho

Hij gaat naar de eerste pagina waar een object van dat hoofdstuk staat. Ook al is het er maar 1....
 

DeletedUser3012

Guest
Hij gaat naar de eerste pagina waar een object van dat hoofdstuk staat. Ook al is het er maar 1....
Oh.
Oké, dat dacht ik al. Dat zag ik ook gebeuren. Het maakt het meteen wel makkelijker, want ik hoef maar 1 klikje te doen. Misschien zouden ze in een volgende update er voor kunnen zorgen dat je op de pagina uitkomt waar de meeste gebouwen staan?
 
Bovenaan