• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.75

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.75



Op donderdag 21 maart zullen we onze wereld naar spelversie 1.75 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden

Verbeteringen


  • Provincie confrontatie- en gevechtsschermen zijn aangepast voor een betere gebruikersvriendelijkheid.
    • Het scherm dat je ziet voor een gevecht heeft nu grotere afbeeldingen bij de eenheden en dienen ook als knop om de eenheden toe te voegen aan het gevecht.
      unitselection.png
    • Confrontatieschermen zijn aangepast om toekomstige functionaliteiten en beloningen beter weer te geven.
      encounteroverview.png

Opgeloste problemen


Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Gebruikersweergave - Verschillende overlappende teksten zijn opgelost bij het handelsgebouw en terwijl je je broederschapsleden bezocht.
  • Oefenterrein - Het informatiescherm geeft nu bij een productie het icoon van de eenheid weer in plaats van een vraagteken.
  • Opdrachten - De opdracht "Een nieuwe grondstof" geeft nu een orken icoon weer in plaats van een vraagteken bij de opdrachtvereisten.
  • Informatieschermen - Verbeterde productie is nu weer zichtbaar met een groene kleur.

Mobiele apps


Let op: de appversie van de update wordt apart van de browserversie uitgegeven
  • De leesbaarheid van confrontatieschermen is verbeterd in dezelfde stijl als in de browser versie.
  • Inventaris - Een mysterieus nieuwe betovering was zichtbaar, terwijl die niet bestond. De betovering is nu weer verdwenen.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een post in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

We horen graag weer jullie mening over deze update!
 
Confrontatieschermen zijn aangepast om toekomstige functionaliteiten en beloningen beter weer te geven.

Het plaatje lijkt meer op de beloning van een quest/opdracht dan een confrontatie.
Confrontatie verkeerd vertaald?
 
Lol eerst zagen we niet wat we maakten, nu zien we dubbel :)

Edit: ah bij gebouwen met tussentijdse oogstbaarheid maakt het verschil. Bij werkplaatsen en fabrieken staat bij beide hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Toch jammer dan ik InnoGames's idee van een verbetering vaak een verslechtering vind.

"Provincie confrontatie- en gevechtsschermen zijn aangepast voor een betere gebruikersvriendelijkheid." Ik begrijp niet zo goed wat er gebruikersvriendelijker aan is, wat mij betreft is het alleen maar waziger geworden, en ik speel juist met frisse tegenzin nog steeds de flash versie omdat de HTM5 versie voor mij onleesbaar is :eek:

Verder zie ik dus nu als ik productie wil bekijken dubbel :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Guest
Toch jammer dan ik InnoGames's idee van een verbetering vaak een verslechtering vind.

"Provincie confrontatie- en gevechtsschermen zijn aangepast voor een betere gebruikersvriendelijkheid." Ik begrijp niet zo goed wat er gebruikersvriendelijker aan is, wat mij betreft is het alleen maar waziger geworden, en ik speel juist met frisse tegenzin nog steeds de flash versie omdat de HTM5 versie voor mij onleesbaar is :eek:
Het confrontatiescherm is ongeveer op de zelfde manier veranderd als de handelaar, van een poosje terug. Dat vond ik ook niks aan, en dat vind ik nog steeds. Ik ben er nu aan gewend. Net als het gebouwenmenu.
 
Het is jammer maar ook na deze update blijft het spel problemen hebben. Ik ben een appspeler het spel stopt helemaal als ik bv naar notivicaties wil gaan of naar de wereldkaart (of andere acties) Moet steeds weer het spel opnieuw opstarten. Heel jammer als dit zo blijft!!
 

DeletedUser2665

Guest
Het is jammer maar ook na deze update blijft het spel problemen hebben. Ik ben een appspeler het spel stopt helemaal als ik bv naar notivicaties wil gaan of naar de wereldkaart (of andere acties) Moet steeds weer het spel opnieuw opstarten. Heel jammer als dit zo blijft!!

Ik heb daar in het geheel geen last van. Mogelijk heeft het dan ook meer met de telefoon/tablet dan met de app te maken?
 

Deleted User - 370874

Guest
Het is jammer maar ook na deze update blijft het spel problemen hebben. Ik ben een appspeler het spel stopt helemaal als ik bv naar notivicaties wil gaan of naar de wereldkaart (of andere acties) Moet steeds weer het spel opnieuw opstarten. Heel jammer als dit zo blijft!!

Voor IOS gebruikers is er een update nodig van de app, helaas duurt het relatief lang voor deze door de apple store worden goedgekeurd en uitgerold naar de gebruikers.

edit: even een verduidelijking, de afgelopen 2 weken zijn er problemen geweest met de IOS versie van de app. Android gebruikers hebben geen last van deze problemen gehad. hierdoor ervaart de ene speler wel problemen en de andere niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan