• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.73

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.73



Op woensdag 20 februari zullen we onze wereld naar spelversie 1.73 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden

Verbeteringen


  • Verschillende technische verbeteringen doorgevoerd voor het gevechtssysteem en er komen nog meer verbeteringen aan in de komende updates. Deze zijn allemaal enkel op technisch vlak, dus je zou er geen negatieve ervaring aan over moeten houden. Mocht je een fout vinden, aarzel niet om het ons te laten weten!
  • Een nieuw beloningsoverzicht voor grotere evenementen, zoals het komende carnavalsevenement, laat je alle voordelen van de beschikbare prijzen zien en kan eenvoudiger bereikt worden vanuit het evenementenscherm.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Uitdagingen - Probleem opgelost waarbij verschillende teksten afgekapt waren in de informatieschermen (tooltips).
  • Gevechten - Verkeerde informatie over schadebonussen tegen andere eenheden aangepast in informatieschermen (tooltips).
  • E-mail validatie: Een probleem opgelost waarbij in zeldzame gevallen het mogelijk was dat de verzonden validatielink ongeldig was.
  • Toernooien - Probleem opgelost waarbij beloningen soms dubbel werden weergegeven in twee verschillende schermen, in plaats van één scherm.
  • Handwerken - Alle gebouwen geven nu de juiste informatie, gebaseerd op het hoofdstuk aan, in plaats van de waarden voor het eerste hoofdstuk.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie uitgegeven. Hierdoor is het mogelijk dat de update voor de mobiele applicaties pas later beschikbaar is.
  • Nieuwe geluiden zijn toegevoegd bij het verzamelen van voorwerpen, zoals eenheden uit de kazerne en producties in de gebouwen van de meeste recent toegevoegde gastrassen.
  • Het ontwerp voor het scherm voordat een gevecht start is aangepast, zodat het nu het volledige scherm gebruikt.
  • Extra informatie knoppen zijn toegevoegd aan het scherm waar de grote prijzen in evenementen staan, zodat je eenvoudig kan zien wat je hebt gewonnen.
  • Een waarschuwing geeft aan dat je je productie verliest wanneer je een uitbreiding uit wil voeren terwijl er een voltooide productie is.
  • Oude wonderen - Wanneer je een uitbreiding met diamanten voltooid, geeft het scherm nu de juiste informatie weer (voorheen moest je het scherm opnieuw openen).
  • Wensput - Wensputten gaven onjuiste informatie weer naast de beloningsindicator. Deze verkeerde informatie is verwijderd.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een post in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Ondanks dat je er weinig van zult merken, zijn we druk bezig met het gevechtssysteem. We horen graag je feedback over deze update.
 

DeletedUser3012

Guest
Nog steeds niet handmatig vechten op de app?
Ik hoop dat deze update ook betekend dat ik de schade aanpassingen kan zien in het informatiescherm!! dat heb ik hard nodig!
Verder ben ik erg benieuwd wat voor n voordelen deze update ons zal brengen!
 

DeletedUser234

Guest
Ik zal eens proberen of handmatig vechten nu weer mogelijk is zonder dat hij vastloopt of dat je niks ziet. Hopelijk zijn dat de technische verbeteringen in het vechtsysteem die genoemd worden.
 
Bovenaan