• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.72

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.72



Beste Elfen en Mensen,

Op donderdag 7 februari zullen we onze wereld naar spelversie 1.72 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden

Nieuwe spelonderdelen


  • Het is nu mogelijk om de gloednieuwe magische schaakset te verkrijgen via het maken van een handwerk! Deze set, bestaande uit vier gebouwen, ziet er prachtig uit en geeft ook leuke bonussen aan je stad. Natuurlijk heb je geluk nodig om het juiste recept te krijgen, dus zorg ervoor dat je regelmatig kijkt naar de handwerken om het niet te missen. Ben jij de eerste die deze set voltooid?

Verbeteringen


  • We hebben aanpassingen gemaakt in de manier waarop het spel wordt geladen, waardoor er ook enkele problemen voor Elvenar spelers in de Safari browser zijn opgelost.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Handwerken - Een probleem opgelost waarbij je op sommige delen in het spel niet kon klikken.
  • Wensput - Probleem opgelost waarbij avatars van spelers werden weergegeven op een verlopen wensput, wanneer er burenhulp gegeven was.
  • Wensput - De wensput is nu ook geanimeerd wanneer je deze bekijkt in een andere stad.
  • HTML5 - Het nieuwsscherm liet niet altijd de volledige tekst zien die verwacht werd wanneer je in de HTML5 versie van het spel speelt.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt apart van de browserversie uitgegeven.
  • Groothandelaar - Een probleem opgelost waarbij de aflopende tijd tot de volgende reset onjuist was.
  • Broederschappen - Soms werd het standaard logo weergegeven in plaats van het gekozen logo.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een post in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Een compleet nieuwe set, die je via het maken van een handwerk kan verkrijgen! Laat hier mening achter over deze spelupdate.
 

DeletedUser2114

Guest
EL-crafting-achy-1-2-2019.png

7yDriN.png

7yDriK.png

7yDriH.png

7yDriA.png
 

DeletedUser234

Guest
Wat cool!!!!!

en dat ik hem hier kan zien bewegen, hoe gaaf :)

ik weet dat in het spel ook dingen kunnen bewegen, maar dat kon ik alleen zien toen mijn stadje nog ieniemienie was en de beeldkwaliteit nog op hoog stond. Jammer eigenlijk dat ik door mijn grote stad en waarschijnlijk niet luxe genoeg desktop, al jaren een hoop plezier van het spel mis, doordat mijn kwaliteit beiden op laag moeten staan, anders doet het spel het niet. :(
 
Heb 2 nieuwe stukken van de schaakset gezien, maar de stats daarvan zijn zo krankzinnig laag dat het vooral zonde van de pixels is.
vergeet niet dat door een bug je momenteel enkel de stats van de lvl 1 versies ziet. misschien toch eens kijken naar elvenarchitect voor de gebouwen van jou lvl, dan zijn ze misschien wel veel beter?
 
vergeet niet dat door een bug je momenteel enkel de stats van de lvl 1 versies ziet.
Ugh, hoe dom. Zal dan wel alleen de setgebouwen zijn, andere gebouwen lijken wel goed.

Ik wacht wel even af, heb zowiezo toch te weinig fragmenten om ze te maken op dit moment.

Bedankt voor de informatie.
 

DeletedUser2239

Guest
vergeet niet dat door een bug je momenteel enkel de stats van de lvl 1 versies ziet. misschien toch eens kijken naar elvenarchitect voor de gebouwen van jou lvl, dan zijn ze misschien wel veel beter?
hmm, volgens mij geven ze bij mij toch de juiste waarde aan (in ieder geval de cultuur waarde, ik heb nog niks geplaatst dus de mana en zaden productie heb ik nog niet kunnen controleren)
 
hmm, volgens mij geven ze bij mij toch de juiste waarde aan (in ieder geval de cultuur waarde, ik heb nog niks geplaatst dus de mana en zaden productie heb ik nog niet kunnen controleren)
nog even gekeken, je hebt gelijk
upload_2019-2-11_12-52-40.png

tis enkel het hoofdstuk vlaggetje dat 1 aangeeft, maar de waarden van het gebouw kloppen wel :)
 

DeletedUser4183

Guest
Waar kan ik vinden wat die schaakstukken nu juist opbrengen? Leveren ze enkel goederen op of ook andere zaken?
 

DeletedUser2239

Guest
Waar kan ik vinden wat die schaakstukken nu juist opbrengen? Leveren ze enkel goederen op of ook andere zaken?
Bij de halflingen geeft de gouden koning mana en de abt van het boek geeft goddelijke zaden. Ook via de link bonusen. Laatste link bonus van de gouden koning is 1 kp
 
Bij de halflingen geeft de gouden koning mana en de abt van het boek geeft goddelijke zaden. Ook via de link bonusen. Laatste link bonus van de gouden koning is 1 kp
Yep, heb de koning voorbij zien komen in de academie, en het even opgeschreven. De koning geeft maar liefst 1890 mana / dag, met linkbonussen 189 en 284 mana, dus in totaal 2363 mana / dag als je beide links hebt gemaakt.

Dat gaat echt significant helpen als je onderzoeken 200,000 of meer mana vragen, nog even afgezien van het spontaan verdampen van je verzamelde mana.

Op dit punt heb ik dus maar besloten dat de hele set compleet onzinnig is. Het is leuke stadsvulling als je teveel ruimte hebt, niets meer.
 

DeletedUser2239

Guest
De koning geeft maar liefst 1890 mana / dag, met linkbonussen 189 en 284 mana, dus in totaal 2363 mana / dag als je beide links hebt gemaakt.

Dat gaat echt significant helpen als je onderzoeken 200,000 of meer mana vragen, nog even afgezien van het spontaan verdampen van je verzamelde mana.

Op dit punt heb ik dus maar besloten dat de hele set compleet onzinnig is. Het is leuke stadsvulling als je teveel ruimte hebt, niets meer.

je kunt inderdaad beter een ander mana gebouw neerzetten. Er zijn er zat die 200-300 mana per uur geven en dus veel beter zijn
en voor die 250 zaden per 24 uur hoef je de abt ook niet te plaatsen, al is die maar 1x3
 
Bovenaan