• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.70

persoonlijk ben ik met 22:00 veel blijer, 19:00 was altijd moeilijk, ofwel aan het koken ofwel aan het eten. En je hoeft niet per se om 22:00 aanwezig te zijn het, ja kan gewoon doen wat je maximaal wil doen en thats it.

De hoofdreden was, geloof ik, vooral om de amerikaanse markt te plezieren. Daar was het begin en einduur bijna onmogelijk om 6 rondes te doen. En met die 3 uur extra is het wel doenbaar denk ik.

PS na volgend ras vergt het toernooi toch een andere taktiek, want met een cooldown van 3 uur en iets ipv 16 kunnen er spelers komen die op de laatste dag nog plots heel veel doen.

Ik kijk er naar uit om te zien of dat het toernooi leuker maakt of rampzaliger :)
 
cool, maar dan mag die 3uur extra wel weer weg:)
want ik kan helaas ook geen 6x meer doen. 's middags inloggen is gewoon geen optie.
 
leuk voor je, ik niet.
btw; dat wonder; ik schreef wel 'cool'. maar door al die hoge wonderen en boosters werkt dit wonder alleen maar tegen het toernooi... Nóg meer mensen kunnen dan hoog eindigen en dat heeft tactiek en een eerlijke stad geen zin meer. dan gaat het alleen nog maar om wie er veel tijd heeft.
(hoge wonderen; veel toernooi; veel spreuken, veel spreukfragmenten, veel handwerk-boosters, nog meer toernooi (en hoge notering).
Dan maar weer eens een herhaling; fix wat er kapot is, fix wat niet werkt. Stop met nieuw spul totdat het goed werkt.

moderatoren; kunnen jullie dat verhaal bevestigen dat we benadeeld worden door overzeese klachten betreffende de eindtijd van het toernooi?
 

DeletedUser2665

Guest
Met al dat klagen op het forum is die zaterdagavond sowieso al om zeep.
 

DeletedUser2665

Guest
Voor een evenwichtig beeld: ik voel mij niet benadeeld Ik ben er blij mee. Dank, Inno.
 
makkelijk praten als je niet voor de punten meedoet.
mods; graag teruglezen en hoop komende dagen hier nog antwoord te krijgen. (ik weet dat het weekend is, dus ik heb wel wat geduld:) )
 

DeletedUser234

Guest
Hoezo makkelijk praten? Voor mensen die voor de punten meedoen is het een nadeel, maar voor anderen is het een voordeel. Telt de mening van mensen die op een andere manier toernooi spelen dan niet?
 
Leuk zo'n cooldown maar dan moet je wel eerst in hoofdstuk 14 zitten eer je er wat aan hebt.
Die ow zal denk ik niet voor eerdere hoofdstukken beschikbaar zijn.

Maar er kunnen ook nadelen aan zitten. Als er 2 spelers in je BS zijn die zo'n wonder hebben en hebben na een dag het toernooi al gereed kijkt de rest van de BS naar het aantal punten of kistjes en denkt misschien oh 7 of 8 kistjes ,ik ben tevreden en hoef niet meer verder te spelen want dat scheelt mij leger en goederen.
 
Laatst bewerkt:
Leuk zo'n cooldown maar dan moet je wel eerst in hoofdstuk 14 zitten eer je er wat aan hebt.
Die ow zal denk ik niet voor eerdere hoofdstukken beschikbaar zijn.

Maar er kunnen ook nadelen aan zitten. Als er 2 spelers in je BS zijn die zo'n wonder hebben en hebben na een dag het toernooi al gereed kijkt de rest van de BS naar het aantal punten of kistjes en denkt misschien oh 7 of 8 kistjes ,ik ben tevreden en hoef niet meer verder te spelen want dat scheelt mij leger en goederen.

Ik denk dat als er iemand in je gilde zit die in 1 dag kan toernooien de 10 kistjes geen probleem meer zijn ;)

Het is ook een kwestie van samen afspraken maken, als je als gilde op een bepaald punt zo goed wordt dat 10 kistjes heel normaal zijn en makkelijk gehaald wordt, dan moet je toch langzaam minima gaan instellen over wat elke deelnemer aan punten dient te halen.
Anders krijg je vanzelf gezeur. een deel denkt dan 200 puntjes is ook genoeg meer heb ik geen zin in en de ander denk "zout op met die profiteur" ik toernooi me suf gooi al me goederen er doorheen en hij/zij zit hier alleen maar om te profiteren.

Omdat de 10 kistjes zo verzekerd zijn bij ons hebben we een hele tijd geleden gehad dat zoveel spelers dachten die 10 kistjes komen wel ik chill ff een weekje dat we halverwege het toernooi toch even een mail moesten rondsturen van in dit tempo geen 10 kistjes, gelukkig werd iedereen wakker en haalden we nog 60k punten maar dat was wel een wijze les.

Ook wij hebben dus een minimale toernooiscore, al is het maar om te voorkomen dat mensen naar elkaar gaan wijzen, en zo bouw je ook een reserve op voor als in de zomer er ineens 5 of 6 spelers met vakantie zijn, of als innogames besluit de regels aan te passen.
 
Bovenaan