• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.69

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.69



Beste Elfen en Mensen,

Op donderdag 13 december zullen we onze wereld naar spelversie 1.69 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Handwerken - Je hoeft het spel niet langer te herladen wanneer je een handwerk voltooid terwijl je het spel aan het spelen bent, zodat je direct je nieuwe handwerk kan verzamelen.
  • Handwerken - Wanneer je een tijdsbooster gebruikt om de tijd te verkorten van een handwerk, dan krijg je vanaf nu geen foutmelding meer wanneer de aflopende tijd de 0 seconden bereikt.
  • Chat - Dubbele namen verwijderd wanneer je /who gebruikt.
  • Stad - Enkele tooltips weggehaald wanneer deze niet zouden moeten verschijnen.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt apart van de browserversie uitgegeven.
  • De basis voor het bezoeken van buren is gelegd. Omdat dit een vrij complex en mogelijk uitdagende functie is voor bepaalde apparaten, maken we deze functie voor een klein aantal spelers beschikbaar, zodat we het in de tussentijd beter kunnen testen en kunnen verbeteren. Ben je een van de eerste die steden van buren kan bezoeken?
  • We hebben de manier waarop opdrachten en de chat worden ingeladen verbeterd om enkele foutmeldingen te voorkomen.
  • Vertalingen - Enkele missende vertalingen toegevoegd aan het inventarisscherm.
  • Broederschapsavonturen - Een fout in de omschrijving van de Glorieuze triomfboog opgelost.
  • Stad - Gebouwlevels waren niet altijd zichtbaar wanneer je op een gebouw drukte, ze zijn weer terug!
  • Stad - Enkele gaten in de wegen gedicht zodat je inwoners niet vallen wanneer ze de hoek omlopen.
  • Stad - De bevestig en annuleerknoppen om het verplaatsen van een gebouw te bevestigen of te annuleren zijn nu weer gecentreerd op je scherm.
  • Stad - In enkele zeldzame gevallen was het mogelijk om de productie te starten terwijl er geen verbinding was met een weg.
  • Stad - Knoppen om een tijdsversneller te gebruiken weggehaald dop gebouwen die automatisch produceren. Deze waren daar niet bedoeld en konden niet gebruikt worden.
  • Stad - Enkele upgradeschermen van portalen bevatten nu informatie.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een post in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Een eerste begin voor het bezoeken van je buren en broederschapleden op de mobiele app! We horen graag al je feedback over deze update.
 
Om even wat zoekwerk te besparen:

aankondiging spreuk: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/balansaanpassingen-oude-evenementgebouwen.5499/

aankonding "eind 2018" van de spreuk https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/chat-en-restauratiespreuk.5758/
Laatste zin van de spreuk: "..De volledige implementatie is momenteel gepland voor eind 2018, wat dan de tijdsspanne zou zijn waarin we de Koninklijke restauratie spreuk in Elvenar zouden moeten kunnen zien."
(waarbij de font aangepassingen naar scheve en dikke letters door mij zijn toegevoegd).
 

DeletedUser3381

Guest
Ik heb wel een opmerking over het bezoeken van buren (heb ‘t nog niet op NL maar had het wel op de beta). Ik vind het namelijk jammer dat wanneer je je bs maatjes dagelijks hulp geeft, ze je na het geven van hulp niet meer kan bezoeken (aangezien de knop in de naam van de speler in de popup zit verwerkt). Wordt dit nog veranderd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi! Ik ben ook een van de gelukkigen die de buren kan bezoeken en ja kan ze ook bezoeken door in het Bs menu op hun naam te klikken. Dan verschijnt het huisje ook. Mooie start! Oude wonderen vullen en burenhulp en schatten zoeken zullen wel snel volgen.
 

DeletedUser3722

Guest
Hoi! Ik ben ook een van de gelukkigen die de buren kan bezoeken en ja kan ze ook bezoeken door in het Bs menu op hun naam te klikken. Dan verschijnt het huisje ook. Mooie start! Oude wonderen vullen en burenhulp en schatten zoeken zullen wel snel volgen.

Ik kan ze ook bezoeken :) Hoop dus ook dat oude wonderen en burenhulp snel zullen volgen op de app.
 

DeletedUser3381

Guest
Ik kan ze niet bezoeken, kan dit liggen aan dat ik de leider ben van de guild?

ik krijg alleen lid ontslaan of veranderen :confused:

Let op: de appversie van de update wordt apart van de browserversie uitgegeven.
  • De basis voor het bezoeken van buren is gelegd. Omdat dit een vrij complex en mogelijk uitdagende functie is voor bepaalde apparaten, maken we deze functie voor een klein aantal spelers beschikbaar, zodat we het in de tussentijd beter kunnen testen en kunnen verbeteren. Ben je een van de eerste die steden van buren kan bezoeken?
 
Bij het bezoeken van een van magiërs valt me op dat onder haar stad “lid” staat. Dat klopt niet.
Dat doet de PC versie ook, zowel met mede-magiers en met de aarts.

Ik denk dat het meer uitdrukt wat jouw relatie met de stads-eigenaar is, (mede BS)"lid", "ontdekt" (op de wereldkaart), of "geen" (nog niet verkende provincies), en niet zozeer welke rol de stads-eigenaar speelt in het BS.
 
Dat doet de PC versie ook, zowel met mede-magiers en met de aarts.

Ik denk dat het meer uitdrukt wat jouw relatie met de stads-eigenaar is, (mede BS)"lid", "ontdekt" (op de wereldkaart), of "geen" (nog niet verkende provincies), en niet zozeer welke rol de stads-eigenaar speelt in het BS.
Dat patroon ontdekte ik later ook! Dank Albert! Wel echt leuk om te kunnen kijken. Het laadt nog wat traag maar ziet er mooi uit.
 
Als ik in de app een andere stad bezocht heb blijft de gebouw omschrijving van het laatste gebouw dat ik daar bezocht heb staan.
Foto uploaden lukt niet.
 

DeletedUser3381

Guest
hopelijk wordt de mogelijkheid om te doneren in oude wonderen ook snel toegevoegd! :)
 
Ik kan zowel op de IPhone als de iPad mijn buren bezoeken. Heb je de update wel geïnstalleerd op de iPad?

Er zijn ook heel veel verschillende iPads, een apparaat moet een minimaal aan een bepaalde specificatie voldoen om burenhulp te kunnen doen op de mobiele browser.
Als het een al wat ouder model is kan het zijn dat die niet voldoet aan de specificaties om burenhulp toe te staan.
 
Bovenaan