• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.162

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.162



Op donderdag 27 oktober zullen we onze werelden naar spelversie 1.162 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Opgeloste problemen


Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Berichten worden nu correct ververst wanneer de berichtenlijst voor een tweede keer wordt geopend tijdens een sessie.
  • We hebben een probleem met het stadhuis opgelost. Als niet aan bepaalde vereisten wordt voldaan, krijgen spelers geen aanbeveling voor het gebouw dat ze niet kunnen bouwen.
  • We hebben een probleem opgelost waardoor de prijzen in het superieure handelsgebouw onder bepaalde omstandigheden verkeerde waarden hadden.
  • De uitbreiden-tabs van gebouwen tonen nu de cultuurwaarden van het volgende niveau.
  • De volgorde van spelers in de toernooiranglijst, die een gelijk aantal punten hebben behaald, wordt nu correct weergegeven. Spelers worden weergegeven in een volgorde ten opzichte van wanneer ze het aantal punten hebben bereikt.

Mobiele apps


Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • De tooltip van de geestige wasbeer-productie toont nu de productiewaarden, naast het tijdstip van productie.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
Er is (eindelijk) een oplossing voor het vervelende probleem met de berichten! We horen graag jullie feedback.
 
Fijn om te horen:) een paar spelers in mijn broederschap hadden hier enorm last van. Zelf nergens probleem mee ( afkloppend op houten plankje:p) dus waarom de een speler wel en de ander niet geen idee? Maar ik hoef geen uitleg hoor. Techniek snap ik nix van
 
Bovenaan