• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.158

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.158



Op donderdag 18 augustus zullen we onze werelden naar spelversie 1.158 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • We hebben een probleem opgelost waarbij spelers vast konden lopen in de beginnersopdrachten.
  • De verkende omgeving zou nu altijd mee moeten bewegen met spelers die verplaatst worden op de wereldkaart.

Verbeteringen



  • Het goederenfilter bij de handelaar is opnieuw gebouwd, zodat alle goederen ook passen op kleinere schermen.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
Geen grote update, maar wel een wenselijke update voor een aantal spelers!
 

Aeva

Chef
Ik vind dat goederenfilter bepaalt geen verbetering. Heel verwarrend. Net zoiets als telefoonnummers met 10 cijfers. Veel mensen kunnen dat ook niet achter elkaar onthouden.
 
Het verschil voor de update was een lange kolom van 3x6 tot 3x9 bij de handel tussen spelers te krijgen.
En na de update is het 9x3 geworden waarbij nu alle producties die door de basis fabrieken gemaakt worden op 1 regel staan.

Voordeel: op een wat kleiner scherm kon de onderste selectie wel eens lastig zijn in de 3x8 en onmogelijk in de 3x9 variant die er aan zat te komen. nu is dat voorkomen door het breed te maken.
Zelf had ik er geen problemen mee omdat ik heel vaak de zoom functie van de browser gebruik (CTRL - / CTRL +) en die optie aan 2 muis knoppen heb gekoppeld.
 
Dat ze deze optie voor mobiel en schermpjes hebben gedaan OK, maar deze optie voor de pc had niet gehoeven.
De oude optie was ik helemaal gewend, nu ben ik aan het zoeken...
Dat wend wel weer, maar toch.
Ligt er ook aan hoeveel hoofdstukken er nog komen, dan begrijp ik deze update wel. ;)
 
Ik vind het een enorme verbetering en hoef nu niet meer in te zoomen.
Zelfs als ik standaard mijn scherm op 100% had staan stonden de verheven goederen er nog niet allemaal op.
Kan nu mijn scherm weer op 110% zetten want dat vind ik toch prettiger spelen. Zal wel leeftijd zijn en dan worden oogjes ook wat minder.
Wat misschien wel een verbetering kan zijn is verschillende kleurtjes gebruiken of een duidelijke zwarte streep er tussen. Zo krijg je dan een wat duidelijker beeld voor de 3 betreffende goederen.
 
Bovenaan