• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Spelupdate 1.124

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.124



Op donderdag 4 maart zullen we onze werelden naar spelversie 1.124 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Opgeloste problemmen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Feniks artefacten - Bij het starten van de productie van een specifieke hoeveelheid feniks artefacten, gecombineerd met het annuleren van de genoemde productie, was het mogelijk dat het spel het aantal koudvuurfeniks-artefacten in het overzicht verkeerd weergaf. Dit is opgelost.
  • Stapel Buitenpost - Wanneer je over de afbeelding van het gebouw in het overzichtsvenster van de stapel buitenpost zweefde, verscheen er een lege tooltip.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Chat - Een weergavefout met twee chatpictogrammen aan de rechterkant van het scherm is verholpen.
  • Goedereninventaris - Goederen is geleerd om naar hun eigen inventarispictogram te vliegen wanneer ze worden gekocht, niet naar de inventaris van grondstoffen.
  • Koninklijke restauratie - Het weergegeven aantal koninklijke restauratie spreuken wordt nu in alle gevallen correct weergegeven.
  • Enkele kleine bugs die van invloed kunnen zijn op afbeeldingen van gebouwen of personages op het stadsscherm, zijn verholpen.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over deze update!
 
Laatst bewerkt:
De link naar feedback in bovenstaand bericht leidde eerst (inmiddels aangepast) naar "Feedback spelupdate 1.69"... overigens wel heel toepasselijk (toeval bestaat niet?), want die handelt met name over het nog altijd ontbreken van een mogelijkheid om het aantal Restauratiespreuken te zien in de PC/laptop versie. Iets wat al was toegezegd voor de updates van 2018... vol verwachting blijft mijn hart kloppen!
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
De link naar feedback in bovenstaand bericht leidt naar "Feedback spelupdate 1.69"... overigens wel heel toepasselijk (toeval bestaat niet?), want die handelt met name over het nog altijd ontbreken van een mogelijkheid om het aantal Restauratiespreuken te zien in de PC/laptop versie. Iets wat al was toegezegd voor de updates van 2018... vol verwachting blijft mijn hart kloppen!
Whoops, helemaal vergeten aan te passen in de template. De link staat nu goed :)
 
De opmaak van het 2e tabblad in mijn Stadhuis is ook veranderd.. voorbereiding voor de toekomst?

Knipsel3.JPG
 
Ik rapporteer het/stel de vraag omdat er in de toelichting van de update van vandaag geen woord over is gezegd...
 
Voor Tier 7 ga je staalfabjes moeten bouwen, voor t8 zal je boekrolfabjes moeten gaan bouwen en voor t9 Toverstoffabjes.

Ik zou ook alvast maar gaan zorgen dat je je staal, boekrol en toverstof relics op 500 gaan komen ;)
 
Ik rapporteer het/stel de vraag omdat er in de toelichting van de update van vandaag geen woord over is gezegd...
De zichtbare blauwdrukken en visioendamp zijn dacht ik ook niet aangekondigd maar zitten er al ff in.
RSS ook maar die werkt niet.

op beta hebben ze er het topic, "undocumented changes"
 
op beta hebben ze er het topic, "undocumented changes"
Misschien naief, maar ik verwacht eigenlijk dat als een moderator de moeite neemt om wijzigingen aan te kondigen, dat dat dan - in elk geval ten aanzien van zichtbare wijzigingen - een compleet verhaal is. Verder kan ik blauwdrukken nog steeds niet op een 'normale' manier zien in mijn inventaris... jij wel?
 
O
Misschien naief, maar ik verwacht eigenlijk dat als een moderator de moeite neemt om wijzigingen aan te kondigen, dat dat dan - in elk geval ten aanzien van zichtbare wijzigingen - een compleet verhaal is. Verder kan ik blauwdrukken nog steeds niet op een 'normale' manier zien in mijn inventaris... jij wel?

alleen op de app, restauratiespreuken werken echter niet die heb ik er een kleine 1000. correctie dat is winyandor op arendyll slechts 629
1614869991439.png
 
Bovenaan