• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.108

DeletedUser4255

Guest
Ik weet niet of dit onderdeel is van de Spelupdate, maar dit zou betekenen dat er na de T6 nog een T7,T8 en T9 aan zitten te komen.
Of zie ik dat verkeerd? Ik weet dat het bij dit account voorlopig nog niet aan de orde is, maar dat zou betekenen dat je dus van alle goederen minimaal 1 fabriek moet hebben staan. Daar is toch geen ruimte voor.
Dit is overigens een screenshot via mijn mobiel. Op de pc is dit (nog) niet te zien.
Stadhuis.jpg
 
Daar heeft het wel veel van weg ja, al zullen we pas te zien krijgen of dit ook daadwerkelijk zo als als er weer nieuwe hoofdstukken bijkomen.
Afwachten dus.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik heb plek zat :)
Hmm, dan zul je één van de weinigen zijn. Ik heb momenteel ook redelijk wat plek, maar over 1 hoofdstuk moet daar een nederzetting op komen, dus dan is het uit met de pret.
 
Kun je dit uitleggen/toelichten? Want T7 bestaat nog helemaal niet...

Toch niet zo heel moeilijk?
Hij heeft de missende fabrieken alvast gebouwd, mochten ze in een later stadium alsnog gevraagd worden dan kun je ze zo uit je inventaris plukken en hoef je ze niet op dat moment van het begin af aan te bouwen.

Als je wat posts terug kijkt zie je een plaatje dat er sterk de indruk wekt dat t7-8-9 in de toekomst zal gaan komen
 
Je bedoelt dat hij bedoelt: bouw alvast een T1 tot een maximum? Dat is misschien logisch, maar dat is niet wat er staat… en sommige spelers zullen zich afvragen hoe je een T7 bouwt als dat nog helemaal niet kan, daarom mijn vraag... "Assumption is the mother of all f***-ups"!
 

DeletedUser4585

Guest
Gewoon logisch nadenken. :rolleyes: Hoe bouw je een T4 (of S1) ? T7 gaat op een vergelijkbare manier alleen dan waarschijnlijk bonus+2.
 
Hmm, dan zul je één van de weinigen zijn. Ik heb momenteel ook redelijk wat plek, maar over 1 hoofdstuk moet daar een nederzetting op komen, dus dan is het uit met de pret.

Ik heb altijd plek zat behalve tijdens BSA, maar dat is maar een week. Al geef ik grif toe dat mijn stad nu een beetje een rommeltje is. Heel binnenkort kan die Ambassade zooi er weer af en dan ga ik het wel weer ff strak zetten.

Begin dan alvast maar een T7 te bouwen tot max lvl, je kan ze altijd in je invent dan op de wachtlijst zetten

T1/4/7 gaat best rap. Dat zie ik dan wel. T3/6/9 duurt een paar weken dus dat is tzt wel iets om ruim van te voren mee te beginnen.
 
Kun je dit uitleggen/toelichten? Want T7 bestaat nog helemaal niet...
Mijn T1 = Houtfabriek, mijn T4 (S1) = Marmerfabriek, mijn T7 (..1) zal dan wel Staalfabriek worden vermoed ik.
Dus heb alvast één Staalfabriek op hoogste lvl gemaakt en via teleporteerspreuk naar inventaris gezet.
En na Ambassades zal ik misschien men 3de T2 en T3 ook al starten als bezighoudingstherapie
 
Laatst bewerkt:
Het zal uiteindelijk kloppen, maar jullie gaan alleen uit van je eigen ervaring en het niveau waar je zelf bent; voor een beginner is het abracadabra. En vooralsnog is de komst van T7 alleen gebaseerd op 'educated guesses'... dus nogmaals, "Assumption is the mother of all f***-ups" :)
 
Dan is het mij even onduidelijk wat je mag aannemen, een beginner zal "T" wellicht niet begrijpen, of hoger dan "T3" niet, want sentient is ook pas in hoofdstuk 10 of zo.

Overigens lijkt T7 me wel het enige juiste begrip om aan te duiden wat King Spooky bedoeld, zelfs al is het speculatief.
 
Bovenaan