• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.63

Over de release notes voor 1.63 :
Desi zei:
De groothandelaar wordt nu getoond op de eerste pagina in het bouwmenu

Gaat het hier om het handelsgebouw in het bouwmenu, of om de groothandelaar in het handelsgebouw?

Desi zei:
Ter aanvulling op de hierboven genoemde boosts, zullen de volgende gebouwen nu altijd tier 3 producten produceren, zelfs in hoofdstukken 1 en 2. In addition to the aforementioned boost, the following set buildings now always produce tier 3 Goods, even in Chapters 1 and 2

Hier is nog een stuk Engels blijven staan, nadat de vertaling ervoor gezet is.
 

DeletedUser3012

Guest
25 diamanten... da's erg leuk, maar ik heb de wensput nu al 40-50 dagen staan en geen een keer diamanten gekregen, terwijl ik bij de vorige wensput meer dan honderd dias heb ontvangen. Is de kans op diamanten verminderd, of heb ik dat fout?
 

DeletedUser237

Guest
Pffft niks vooruit met deze update. Nog steeds niet meer dan 1 vakje uitbreiding bij de Amuni. Triest.
 

DeletedUser3012

Guest
Pffft niks vooruit met deze update. Nog steeds niet meer dan 1 vakje uitbreiding bij de Amuni. Triest.
Je weet toch waarom dat zo is? Als je alle premium uitbreidingen koopt, zit je bijna vol. De rest van de uitbreidingen stoppen ze in het volgende hoofdstuk. Ze gaan niet meer uitbreidingen beschikbaar stellen dan dat er ruimte is
 
25 diamanten... da's erg leuk, maar ik heb de wensput nu al 40-50 dagen staan en geen een keer diamanten gekregen, terwijl ik bij de vorige wensput meer dan honderd dias heb ontvangen. Is de kans op diamanten verminderd, of heb ik dat fout?
Ik heb nu bij de laatste quests 2 wensputten gehaald en eindelijk wat vaker diamanten en had bij de eerdere 2 wensputten zelden diamanten. Collega's uit de BS hadden dat net andersom, dus ik denk dat het gewoon toeval is. Blijkbaar had je extra geluk bij de eerdere wensputten.

Ik ben wel blij met de verandering qua aantallen, want gezien de schamele beloningen in verhouding met de grootte konden de wensputten eigenlijk praktisch niet uit voor mij. Maar het kunnen halen van de diamanten, wat op geen andere manier kan, vond ik nét voldoende waardevol. En ik vind ze mooi.
 
is dit de update waarin het toernooi niet meer toegankelijk is via het tent icoontje? voor zo ver ik weet is dat op beta nog niet gefixt en is wel heel erg vervelende bug (in beta kon je workaround doen door html5 te spelen, maar dat kan je niet op de live servers)
 

DeletedUser1427

Guest
is dit de update waarin het toernooi niet meer toegankelijk is via het tent icoontje? voor zo ver ik weet is dat op beta nog niet gefixt en is wel heel erg vervelende bug (in beta kon je workaround doen door html5 te spelen, maar dat kan je niet op de live servers)

@Wonder nar, je bedoelt vast deze bug op de beta (klik hier om naar de gemelde bug op de beta te gaan). Het is onzeker of wij ook dit probleem zullen ervaren. Vanavond start weer een broederschap toernooi, de verwachting is dat donderdag deze update komt. We zullen het donderdag snel genoeg merken.
 
ik hou alvast even EN forum in de gaten, die krijgen de update vandaag, en als de bug er in zit zal het vanavond wel snel op het forum te zien zijn :)

EDIT: mijn vrees was dus ongegrond, ziet er allemaal ok uit op EN servers
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop zo dat de hoeveelheid goddelijke zaden die wordt geproduceerd door het Hoofdpodium (een prijs uit het Woodelvenstock event) ook toeneemt... ik ben heel benieuwd!
 

DeletedUser1026

Guest
Ik lees o.a. dit bij de aankondiging:
  • Het aantal dodelijke vallen dat geproduceert wordt in de vallenmaker (Amuni) is verhoogd om ze in lijn te houden met andere producties.
Maar bij mij zijn de aantallen precies gelijk aan die van vanmorgen (versie 1.62). Dus ik vraag me af wat hier bedoeld wordt?
 

DeletedUser

Guest
Ik lees o.a. dit bij de aankondiging:
  • Het aantal dodelijke vallen dat geproduceert wordt in de vallenmaker (Amuni) is verhoogd om ze in lijn te houden met andere producties.
Maar bij mij zijn de aantallen precies gelijk aan die van vanmorgen (versie 1.62). Dus ik vraag me af wat hier bedoeld wordt?

Bij mij gaf het in eerste instantie, toen de vallen nog in productie waren, ook meer aan (met 3 uur productie). Met oogsten bleek het toch het oude aantal te zijn.

Mijn oude aantallen waren (met Duintempel lvl 4 en Bloeiende handelaarsgilde lvl 8):
15 min: 83
1 uur : 218
3 uur : 296
9 uur : 731

Zogenaamd verhoogde aantallen
vallen 4.gif


Dus wat nu eigenlijk veranderd is:
15 min: 83 blijft gelijk
1 uur : 218 blijft gelijk
3 uur : 296 naar 418
9 uur : 731 blijft gelijk

Alleen de 3 uur-productie is verhoogd :(
Mag ik eerlijk zijn en nu zeggen dat de release notes behoorlijk misleidend waren!

En nu maar hopen dat de volgende 3-uur productie bij mij wel verhoogd is :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1026

Guest
Dus wat nu eigenlijk veranderd is:
15 min: 83 blijft gelijk
1 uur : 218 blijft gelijk
3 uur : 296 naar 418
9 uur : 731 blijft gelijk

Inderdaad nu ik het beter bekijk zie ik ook een verhoging alleen bij de 3 uursproductie, dan moeten we er maar van uitgaan dat het bedoeld is. Je kunt wel zeggen dat het vrij onduidelijk is (was), maar je kan het wel ook zo uitleggen dat ze alleen de 3-uur productie met de andere 3 tijden 'in balans' brengen, tja, we komen er wel... lol
 

DeletedUser2139

Guest
Euhm, heel leuk, die wensbron enzo.
Maar waar is het geluid naartoe?
 
Bovenaan