• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.60

DeletedUser705

Guest
Klopt het dat er al quest voorbij komen die je niet kunt uitvoeren omdat het onderzoeksmenu voor Amuni er nog niet is?
 

DeletedUser1592

Guest
Klopt het dat er al quest voorbij komen die je niet kunt uitvoeren omdat het onderzoeksmenu voor Amuni er nog niet is?
Inderdaad is er een quest voor het volgende hoofdstuk zichtbaar, bij mensen die al aan het eind van de Elementalen zijn. Dit is uiteraard niet juist, en is inmiddels al doorgegeven aan het ontwikkel team.. Zeer waarschijnlijk zal een en ander bij de volgende update worden verholpen.
 
Inderdaad is er een quest voor het volgende hoofdstuk zichtbaar, bij mensen die al aan het eind van de Elementalen zijn. Dit is uiteraard niet juist, en is inmiddels al doorgegeven aan het ontwikkel team.. Zeer waarschijnlijk zal een en ander bij de volgende update worden verholpen.
bij een volgende update komt het nieuw ras toch? en dan is het sowieso verholpen? :p
 

DeletedUser234

Guest
Ik doe hem pas als het nieuwe ras er is, want als ik hem nu doe, telt ie straks vast niet mee en 3 kp kopen, doe ik niet voor mijn plezier.
 
Ik heb driedubbele berichten. Heb ik nu de hoofdprijs? :)

Gedeelde 1 ste plaats dat dan wel ;)
En ja chat geeft dubbel, triple berichten na korte tijd en dat leuke groene venster komt elke keer weer in beeld dus maar weer verversen, en dat de hele dag door :/ :(:confused::eek:
 

DeletedUser1592

Guest
Gedeelde 1 ste plaats dat dan wel ;)
En ja chat geeft dubbel, triple berichten na korte tijd en dat leuke groene venster komt elke keer weer in beeld dus maar weer verversen, en dat de hele dag door :/ :(:confused::eek:
Vriendelijk verzoek hier een support ticket voor aan te maken. Wij kunnen via het forum niet beoordelen waar dit aan zou kunnen liggen.
 
Inderdaad is er een quest voor het volgende hoofdstuk zichtbaar, bij mensen die al aan het eind van de Elementalen zijn. Dit is uiteraard niet juist, en is inmiddels al doorgegeven aan het ontwikkel team.. Zeer waarschijnlijk zal een en ander bij de volgende update worden verholpen.
INNO BLIJFT IN DE FOUT GAAN
Dit gebeurde ook al in beta. Zoals ik al vaker heb aangegeven; die fouten horen hier niet thuis en als het 'tijd' kost; maak dan het gat groter tussen de releases!
Om het iets af te zwakken; @Beldroth zegt dat het een fout is, in beta werd vaagjes vermeld dat het een teaser was.
Maargoed, als het 2de waar is; zorg dan dat zulke info bij jullie bekend is:)
 
INNO BLIJFT IN DE FOUT GAAN
Dit gebeurde ook al in beta. Zoals ik al vaker heb aangegeven; die fouten horen hier niet thuis en als het 'tijd' kost; maak dan het gat groter tussen de releases!
Om het iets af te zwakken; @Beldroth zegt dat het een fout is, in beta werd vaagjes vermeld dat het een teaser was.
Maargoed, als het 2de waar is; zorg dan dat zulke info bij jullie bekend is:)

Persoonlijk zou ik dit geen fout noemen.
Ik hoop eigenlijk dat dit wil zeggen dat het nieuwe gastras komt in 1.60 en dat we niet nog (kleine) 2 weken moeten wachten tot 1.61 :)
Hoop doet leven zeggen ze dan.
 

DeletedUser990

Guest
Op mobiel is het startscherm al Amuni zo te zien.
Ook staat hij al in Wiki in goed Nederlands wat ik zo vlug even zag.
Nu dus alleen nog in het spel.
Onderzoek argeologie is dus al de 3e niet weigerbare opdracht!
 

DeletedUser1427

Guest
Op mobiel is het startscherm al Amuni zo te zien.
Ook hij staat al in Wiki in goed Nederlands wat ik zo gauw even zag.
Nu dus alleen nog in het spel.
Onderzoek argeologie is dus al de 3e niet weigerbare opdracht!

Dit kan goed kloppen, de achtergrond die je ziet op de app versie wordt gezien door alle markten. Vermoedelijk omdat de beta versie ook te bespelen is op de app versie zien de andere markten ook deze achtergrond. Dit is een vergelijkbaar fenomeen met als een evenement van start gaat op de beta (denk aan de woodelvenstock) waarbij de achtergrond al van te voren zichtbaar was op de app. Dit zal ook te maken hebben met de update die vaak plaats vind op een ander moment.

Dat van de opdrachten die momenteel zichtbaar zijn, zijn idd niet weigerbaar en zullen momenteel ook niet weigerbaar worden (ook met de komst van het nieuwe ras). Alleen verhaalopdrachten van voorgaande hoofdstukken (als de speler progressie maakt naar het volgende hoofdstuk) kunnen andere verhaalopdrachten uit het voorgaande hoofdstuk geweigerd worden. Mocht een vergevorderde speler in het hoofdstuk van de Amuni komen, kunnen de opdrachten van de Elementalen wel geweigerd worden.
 
Ik speel meestal via de app. Leuk dat de BSA nu ook via de app gespeeld kunnen worden. Er is echter een punt van aandacht dat nog steeds niet is opgelost. De kp-bundels die in de ow’s gebruikt worden ontvang je wel als beloning maar kan ik nog steeds niet via de app inzetten. Had dat punt liever eerst opgelost gezien!
Ook binnen BSA is het een nadeel dat dat niet kan heb er heel veel en kan ze nu niet inzetten.
Verder zien de BSA er top uit in de app. We kunnen heel gemakkelijk door de opdrachten heen. Die volgende knop is echt top. Waarom dat niet ook in de desktop versie implementeren? Veel gebruikers vriendelijker!
 

DeletedUser990

Guest
Mooi dat OW ook op mobiel is, jammer dat je er geen eigen gewonnen kennispunten in kan doen is ook al besproken.
Maar wat ik HEEL erg vind dat je niet ziet waar het OW voor staat, geen uitleg of zo.
Moet ik toch weer achter pc gaan zitten om uit te zoeken welk Wonder ik het beste kan neerzetten.
 

DeletedUser3010

Guest
Blij dat /who functie weer beschikbaar is. Bedankt!
Globeldeat

______________________________________________________________________________


index.php
 
Bovenaan