• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.60

Mooie toevoeging BSA op de app. Weer komen app en browser een stukje dichter bij elkaar. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
 

DeletedUser234

Guest
  • "We hebben het /who commando weer toegevoegd aan de broederschapschat. Vanaf nu kun je weer zien wie er online is in de chat."
JIEUIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ :):):):)
 

DeletedUser3614

Guest
ik kan niet zien wie er online is Hoor!!!!! er staat dat je dat NU al kan zien maar ik zie dat niet. of doe ik het verkeerd!!!
 

DeletedUser990

Guest
Dus nu kon ik wel zien dat ik niet de enige was die op dit moment van onze broederschap online is.
Fijn. Kan je tenminste meteen weer even persoonlijk chatten.!
 

DeletedUser3012

Guest
De productieschermen en de handelaar (vooral de handelaar) zien er geweldig uit.
Alleen zie ik niet meer de volledige geavanceerde gereedschappen - tekst staan. Dit word waarschijnlijk nog opgelost, maar ik wilde het toch even zeggen.
Verder is alles erg mooi geworden
 

DeletedUser234

Guest
  • "We hebben het /who commando weer toegevoegd aan de broederschapschat. Vanaf nu kun je weer zien wie er online is in de chat."
JIEUIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ :):):):)

en het werkt echt, waar sommige twijfelde, had ik goede hoop en ben echt heel blij dat die terecht is :)
 

DeletedUser3578

Guest
Allemaal heel leuk maar het wordt nu eens echt tijd om dat zinloze geklik eens aan te pakken 30+ kliks om nogmaals dezelfde opdracht te krijgen gaat echt te ver . ik verlies echt mijn motivatie zo langzamerhand , hoe moeilijk is het om een scrollmenu te implanteren !!!!
 
Bovenaan