• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.58

DeletedUser2604

Guest
Dat er burenhulp op de wensputten gegeven kan worden vind ik een verslechtering. Als ik cultuur gebouwen van 5000 heb staan...wil ik toch niet dat ik buren hulp krijg op 2000 cultuur gebouwen...straks kan ik ook hulp krijgen op straatjes....noemen we dat dan ook een "verbetering"

Groeten Jaap-Jan
 

DeletedUser2604

Guest
Dat er burenhulp op de wensputten gegeven kan worden vind ik een verslechtering. Als ik cultuur gebouwen van 5000 heb staan...wil ik toch niet dat ik buren hulp krijg op 2000 cultuur gebouwen...straks kan ik ook hulp krijgen op straatjes....noemen we dat dan ook een "verbetering"

Groeten Jaap-Jan

Misschien ff ter verduidelijking..Wensputten staan er bij mij voor de diamanten (en boekjes) en "grote" cultuur gebouwen voor cultuur...ik weet niet of bv die 50% verbeteraars (leven/boogschutter/...) ook nu buren hulp kunnen ontvangen...maar dat gaat ten koste van de kracht die ze hebben...want minder opbrengst van burenhulp...is minder gereedschap...(en geld)....
 
De informatie in de "uitbreiding" tab klopt steeds niet, het gaat steeds tov het level van het vorige gebouw wat ik bezoek lijkt het, ipv tov het echte level van het gebouw.
 
De kistjes van het event zijn aangepast (nu veel minder dagprijzen te winnen), maar dat staat niet in de patchnotes?
Ik had gehoopt dat die wijziging maar in 1.59 zou zitten en niet stiekem in 1.58 gestopt is
 

DeletedUser3554

Guest
Kanalen konden al gemotiveerd worden bij hoofdstuk 12: 1+1 = 2. Mijn wensput is nu al gemotiveerd
 

DeletedUser3012

Guest
wat word er bedoeld met animaties bij het selecteren van een nieuw hoofdstuk zijn aangepast?
Ik zie niets. (niet dat ik iets hoef te zien, maar alsnog)
 

DeletedUser234

Guest
gaat dit misschien om je avatar? je krijgt elke keer nieuwe om uit te kiezen
 

DeletedUser3012

Guest
gaat dit misschien om je avatar? je krijgt elke keer nieuwe om uit te kiezen

Ik dacht eerder dat het ging om de kleine versie van de hoofdstuk-vlaggetjes die onder aan de onderzoeksboom staan. Maar bij beiden zie ik geen verschil
 

DeletedUser3554

Guest
Mobiele app is te vaak in de nachtmodus: zwart waar geen gebouw staat. Elke versie schijnt het vaker te zijn, alles trager te zijn.
 
Bovenaan