• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.57

DeletedUser3554

Guest
Vreemde gebruiker in de chat: teefxxx, onbekend account? Chat werkt nauwelijks via de app, webbrowser vaker.
Onduidelijk aangegeven wat nu wel werkt qua oude wonderen op de app bij de release notes.
 
Er is melding gemaakt van issue met niet meer werken van shortkeys (oa /who) en dat regelmatig dubbele meldingen in chat komen iets wat op beta ook al zo was tijdens testen en dus deze issue al bekend moet zijn geweest bij live-gang. Ik doe hierbij toch weer een poging om Desi als CM te verzoeken meer concretere informatie (dus niet antwoord hou forum in de gaten) te vragen aan Inno OF dit uberhaupt wordt opgelost en of men indicatie kan geven van tijdlijn.
 
Vreemde gebruiker in de chat: teefxxx, onbekend account? Chat werkt nauwelijks via de app, webbrowser vaker.
Onduidelijk aangegeven wat nu wel werkt qua oude wonderen op de app bij de release notes.
Ik had vanmorgen hetzelfde probleem (al was ik dan de vreemde eend uit jou voorbeeld).
Ik logde in op nl op de app, alles zonder problemen gedaan daar, maar wanneer ik nadien op de app inlogde op en2, kon ik daar nog steeds de nl chat zien.
Ik heb daar dan ook iets geschreven en tot mijn verbazing werkte het, ik vermoed dat ik dus zo een vreemde gebruiker was op nl chat :)
 
Mijn bevindingen van versie 1.57 na een aantal dagen gebruik op een ipad4:
OW, behoorlijk verbeterd maar nog niet 100%, bv geen gebouwen op de achtergrond.
Spookkerkhof en Duivelse Windmolen vertonen nog geen animaties.
De Nachtboerderij gaat over het Feeenportaal heen en dat is niet fraai.
 
Ik vind de animatie en vormgeving in het ow menu mooier dan op de pc. Mis nog wel mogelijkheid voor kp instants. Ook kan je niet zien wie er gedoneerd heeft. Dat is jammer. Dat doneren Kun je ook zelf niet doen omdat je niemand kan bezoeken in de app. Zou het wel prettig vinden als ik de kp instants bij mijzelf zou kunnen gebruiken.
Verder wordt het langzaam maar zeker steeds mooier en completer
 
Ontdek net wellicht een bug in de app. Na het inzetten van een rune keer je terug naar het lint met ow’s. De teller blijft dan op 1 staan in mijn geval. Het klopt pas weer na volledig sluiten van het menu. Ik had bij twee ow’s een rune staan dus kon nogmaals testen en toen gebeurde het weer.
Hoop dat jullie er iets mee kunnen.
 

DeletedUser2665

Guest
Aangezien ik in het draadje waar ik op wíl reageren ik niet meer mág reageren: Kafka.
 

DeletedUser3554

Guest
Wanneer komt er een update? We kunnen alleen met de support communiceren via de app?
 

DeletedUser234

Guest
Het staat volgens mij niet in de release notes (of ik lees er 3x overheen) maar sinds de update kunnen we in de chat niet meer zien wie er online is.

Ik vind dat echt ontzettend jammer, want ik krijg het idee dat ik alleen ben, het gevoel van samen is weg. Zelfde als dat je met andere mensen in een ruimte zit, al zeg je niks, dat ze er zijn is genoeg. Heb nu continu het gevoel dat ik alleen zit.

Ik kom minder online en blijf vooral ook minder lang online, omdat ik het social-game gevoel niet meer heb. :(

Als dit in de chat niet terug komt, dan zou ik heel graag een andere manier zien verschijnen, waardoor we toch kunnen zien wie er online zijn.

Dankjewel!
 
@Billy77
heel spijtig, ik deel je mening, dit is niet meer hetzelfde spel, geen sociaal gevoel meer, de helft reageert nooit op de vraag of ze online zijn, vroeger kon je dat op z'n minst wel zien, als AM is dit een grote handicap en heb veel minder zin in het spel nu!
Maar mssn goed om er dan maar mee met te gaan stoppen, dit bevordert het afkick gevoel geweldig!
 

DeletedUser234

Guest
@MercifulTerry Intussen heeft men in een ander topic laten weten, bezig te zijn met zoeken naar een oplossing, maar men kan nog niks beloven, dus wellicht is er hoop. :)

Ik hoop wel oprecht dat dit prio heeft en héél snel opgelost wordt, want dit moet echt niet te lang gaan duren.
 

DeletedUser990

Guest
@MercifulTerry Intussen heeft men in een ander topic laten weten, bezig te zijn met zoeken naar een oplossing, maar men kan nog niks beloven, dus wellicht is er hoop. :)

Ik hoop wel oprecht dat dit prio heeft en héél snel opgelost wordt, want dit moet echt niet te lang gaan duren.

Het probleem is natuurlijk ook dat de chat van mobiel niet werkt.
Merk het bij eigen BS eerst werd er de hele dag geen commentaar gegeven, maar s avonds moesten ze langer zitten om alles binnen te halen en aan te zetten.
Nu kunnen ze overdag alles binnen halen/aanzetten, maar kijken bij mobiel tegen lege chat aan.
s Avonds zijn ze vlugger klaar en de chat ja wie schrijft er wat ?
Op mobiel kunnen ze het niet lezen en s avonds is het achterhaald!
 

DeletedUser3554

Guest
Ook de webbrowser wordt regelmatig geleegd. Je moet toch meer dan een dag terug kunnen lezen, geen 100 regels?
 
Bovenaan