• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.51

DeletedUser1592

Guest
Beste Elvarianen,

De releasenotes voor 1.51 zijn zojuist geplaatst.
We zijn erg benieuwd naar jullie mening.

Het Elvenar team.
 

DeletedUser1796

Guest
Ik persoonlijk vind het zo wel makkelijker kijken dan die hele lange lijst.
Een aanpassing zou kunnen zijn om er wel wat bij te zetten bijv bij boek der geheimen (BdG) en Gouden afgrond (GA) enz.
Of hem in de volgorde van de wonderen te zetten, niet op aantallen
 
Ik merk dat gebouwen niet meer 'opstarten' als ze gebouwd of ge-upgrade-ded zijn tot je opnieuw inlogt.

Ik start bouw/upgrades vlak voor de nacht of wanneer ik werk, en merk nu dat huizen niet meer munt verzamelen en granietmijnen geen graniet gedurende de periode tussen einde bouw en mijn 1e inlog-moment, wat normaal een aantal uren is.
 

DeletedUser1796

Guest
Ik merk dat gebouwen niet meer 'opstarten' als ze gebouwd of ge-upgrade-ded zijn tot je opnieuw inlogt.

Ik start bouw/upgrades vlak voor de nacht of wanneer ik werk, en merk nu dat huizen niet meer munt verzamelen en granietmijnen geen graniet gedurende de periode tussen einde bouw en mijn 1e inlog-moment, wat normaal een aantal uren is.
dat is altijd al zo geweest
 
Net een huisje naar level 6 gebracht, bleef dat hangen op 0 seconden, aantal inwoners kwam er boven in de balk bij maar arbeider kwam niet vrij. Tot ik nog een aantal andere acties deed, en dan was ie wel terug. (Firefox Quantum 59.0.2 (32-bits), Win7)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan