• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.50

Ik speel via pc en app en ben heel blij dat ik de betoveringen nu ook in de app kan toepassen! Fantastische grafische effecten ook! Echt heel mooi gedaan!
Verder merk ik dat de chat soms hapert. Even afsluiten en opstarten helpt dan. De eieren komen dan ook ineens in beeld.
Het doorontwikkelen van zo’n complex spel zal altijd met vallen en opstaan gaan. Het valt me op dat daar weinig begrip voor is.
 
@MarjoWint : heel de software-industrie doet dat: producten uitbrengen die niet af zijn, of zelfs verkopen terwijl ze nog moeten gemaakt worden. Dat is een probleem. We leven nog altijd in de echte wereld en daar moet je dat niet te veel proberen :D
 

DeletedUser2139

Guest
Hartstikke prachtig mooi en fantastisch, maar deze informatie lijkt mij meer op z'n plek in het spelletje Elvenar, leuk voor "erbij" dat het óók op FB staat.

Je wilt toch in het spel kunnen zien wat het toernooi allemaal oplevert, niet handig dat je daarvoor externe bronnen moet raadplegen.

Daar ben ik het helemaal mee eens hoor, maar ik dacht, het kan zeker geen kwaad de info te delen die ik heb ;-)


Dit is inderdaad hersteld, maar de layout is nog steeds anders dan het was. Daardoor is de onderzoeksboom nog steeds erg onoverzichtelijk: veel kruisende lijnen tussen opeenvolgende onderzoeken, waardoor de onderlinge relaties lastig te zien zijn.

Het zou fijn zijn als ook de oorspronkelijke layout hersteld zou kunnen worden.

Ja inderdaad. De huidige Layout is gewoon verwarrend.
 

DeletedUser2114

Guest
Ik ben ook heel positief over dat we meer kp krijgen en in bundels! :)
Maar, dit ziet er wel een beetje raar uit(9 kistjes):
41Fp3dr0uiUBLYEwPXcDQcx7YTiaQlYPrzHEeO8goSnvcxI-yEZHEYppbfLWQ8OmdJoUwlzLoJkVMzR1mAbLO6tELLUzl2JuJ0ChxEUJVk72EPPpWUiIAnYaiGG6S5U20yCZDExY
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2665

Guest
Dan zou ik zeggen word lekker zelf moderator als het allemaal zo makkelijk is :)

A- Modereren heeft niets te maken met het bouwen van een spel.
B- Ik zeg nergens dat het makkelijk is, ook al is het geen complex spel.
C- Wat een fijn inhoudelijke bijdrage.
 
C- Wat een fijn inhoudelijke bijdrage.

De pot verwijt de ketel...:rolleyes:

Overigens, ben ik wel blij met de verandering rond de toernooi KPs. Eindelijk een mooie manier om wat sneller je wonderen te kunnen upgraden. Met mijn tweede account hadden we 8 kistjes en dat maakt toernooien dan toch ook opeens nog weer een heel stuk interessanter.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3113

Guest
Ik speel via pc en app en ben heel blij dat ik de betoveringen nu ook in de app kan toepassen! Fantastische grafische effecten ook! Echt heel mooi gedaan!
Verder merk ik dat de chat soms hapert. Even afsluiten en opstarten helpt dan. De eieren komen dan ook ineens in beeld.
Het doorontwikkelen van zo’n complex spel zal altijd met vallen en opstaan gaan. Het valt me op dat daar weinig begrip voor is.

Wij zijn ook blij dat de Magische academie nu volledig tot zijn recht komt in de App. Dank je voor je feedback.

Groet,
Duvessa
 
Het zou een mooie aanvulling zijn als je in de app kunt zien wie jouw handel heeft genomen. Je kunt ook gewoon zien van wie HD burenhulp krijgt. Nu moet ik dat steeds op de pc opzoeken.
Ideetje voor de volgende update van de app?? Er zou dan staan. Speler <naam speler> heeft je aanbod geaccepteerd. Dat staat er ook bij bh.
 

DeletedUser1909

Guest
Sinds de nieuwe release duurt het vaak oneindig lang eer de mobiele app laadt. En ook gaat burenhulp echt zééer traag. Die via het broederschapsscherm lopen goed, maar die via de notificaties gaan echt enorm traag.
 

DeletedUser1570

Guest
Sinds de nieuwe release duurt het vaak oneindig lang eer de mobiele app laadt. En ook gaat burenhulp echt zééer traag. Die via het broederschapsscherm lopen goed, maar die via de notificaties gaan echt enorm traag.

En scrollen door de notificaties gaat ook heel moeizaam.
 
Alle toernooi kistjes hebben nu "1 wonder KP instant", zonder aanduiding hoe groot ze zijn. Ze hebben wel verschillende kleurtjes, maar dat zget mij niets.
 

DeletedUser

Guest
Nog meer spelers die momenteel niet kunnen inloggen op de app?
 
Bovenaan