• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.50

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist zijn de release notes voor 1.50 geplaatst.

Zoals bij elke update, willen we ook nu weer graag weten wat jullie ervan vinden.

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
 

DeletedUser2492

Guest
er staat De ahctergrond van de stad werd niet goed geladen na de laatste update

moet het niet zijn achtergrond
 

DeletedUser

Guest
Sorry, Ik moet mijn mening herstellen, het gaat dus om de kennispunten die we krijgen aan het EINDE van een tournooi, en dus niet de kennispunten die je per gewonnen provincie binnen haalt. (want dat blijven gewoon kennispunten. heb ik dit goed ?)

Ja, dat heb je goed. Het gaat alleen om de kps die je zaterdagavond uit de gezamelijk behaalde kistjes krijgt.
De kptjes die je individueel in de toernooien behaalt blijven gewoon kps die in je balk worden bijgeschreven.
 

DeletedUser3420

Guest
Wat betreft de KP die op het einde van elk toernooi niet meer vrij kunnen worden gebruikt kan ik als Magiër van I'tella Niasa het volgende melden:
Wij zullen geen toernooien meer bevechten op dezelfde wijze als voorheen.
Na de loodzware BA ervaring (waarin we eveneens samen beslist hebben niet meer deel te nemen) is dit alweer een ontgoocheling bij. Waarom moet er steeds worden gesleuteld aan succesvolle dingen?
Ook al zouden de KP's nu dubbel zijn op het eind van elk toernooi, wat ben je er mee als je ze enkel kan gebruiken bij OW's? En wat met de kleinere spelers die zelf nog geen OW's hebben maar zich wel inzetten tijdens toernooien?
 
"deze wereld wordt momenteel bijgewerkt" klinkt al beter dan "dit account bestaat niet", wat ik eerst tweemaal kreeg...

*Momenteel weer up*
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2139

Guest
Mijn eerste reactie toen ik hoorde van de KP-aanpassing, was allesbehalve positief - tot ik hoorde hoeveel meer KP we krijgen. Het zal even aanpassen zijn, maar ik geloof dat we op lange termijn beter af zijn, zeker omdat we nu ook geen KP meer verliezen door volle balk op zaterdagavond, en omdat wonderen ook steeds belangrijker lijken te worden in het spel, en je bijna niet meer zonder schijnt te kunnen vanaf Halflingen.
Misschien lastig voor beginnende spelers die nog geen wonderen hebben, maar zodra ze er één kunnen bouwen, gaan ze die ook veel sneller een paar levels omhoog kunnen brengen en is het wonder dat ze dan hebben ook meteen een stuk meer waard.

Het enige dat ik wèl oneerlijk vind, is dat we dit pas te horen krijgen nadat het toernooi begonnen is.
 

DeletedUser1294

Guest
Weet iemand de waardes van de bundels per kleur of per provincie?
 

DeletedUser2349

Guest
Het is volslagen onduidelijk hoeveel KP er in een KP instant zit in de verschillende toernooi kistjes. Tenzij we er een legenda bij krijgen met uitleg van de achtergrondkleur van de KP-instants. Want het enige wat wel duidelijk is is dat ze verschillende waardes hebben al naar gelang de achtergrondkleur. Het blijft nu dus maar een verrassing wat het uiteindelijk gaat opleveren tot zaterdagavond.
 

DeletedUser2139

Guest
Weet iemand de waardes van de bundels per kleur of per provincie?

De provincie-beloningen blijven wat ze zijn, het zijn alleen de KP die we op het einde in de kisten krijgen, die veranderen in instants :)

Het is volslagen onduidelijk hoeveel KP er in een KP instant zit in de verschillende toernooi kistjes. Tenzij we er een legenda bij krijgen met uitleg van de achtergrondkleur van de KP-instants. Want het enige wat wel duidelijk is is dat ze verschillende waardes hebben al naar gelang de achtergrondkleur. Het blijft nu dus maar een verrassing wat het uiteindelijk gaat opleveren tot zaterdagavond.

Deze afbeelding die ik vond op Facebook geeft aan hoeveel KP elke instant geeft in wonderen, vergeleken ook met de oude kistjes.
In volgorde, kist 1-10
3KP - 5 - 7 - 10 - 10- 15 - 15 - 20 - 20 - 30KP
 
Beste Elvarianen,

Zojuist zijn de release notes voor 1.50 geplaatst.

Zoals bij elke update, willen we ook nu weer graag weten wat jullie ervan vinden.

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
De nieuwste update 1.50 is voor wat betreft de ipad een behoorlijke stap in de goede richting.
De verbeteringen tav de Magische Academie maken dat er niet meer geschakeld hoeft te worden naar de browserversie.
Toernooien spelen is met de app niet mogelijk maar hopelijk in de toekomst wel.
Je kunt dan het volledige spel met de app spelen.
Wat mij verder opviel aan versie 1.50 vwb bugs:
- Chatten met de Broederschap werkt niet of nauwelijks. 26/3 Werkt inmiddels wel weer.
- Het logboek links werkt niet of uitermate traag. 26/3 Logboek of Notificaties is nog steeds erg traag.
- De fenikseieren worden niet altijd bijgeteld, ik heb er zeker al 10 gemist. Eerst afsluiten en weer opstarten verhelpt dit probleem voor een tijdje. 26/3 De laatste dagen geen eieren meer gemist.

Al met al ben ik gematigd positief over deze nieuwe versie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2226

Guest
Onderzoeksboom was door elkaar geschud elke keer als je inlogt.

Dit is inderdaad hersteld, maar de layout is nog steeds anders dan het was. Daardoor is de onderzoeksboom nog steeds erg onoverzichtelijk: veel kruisende lijnen tussen opeenvolgende onderzoeken, waardoor de onderlinge relaties lastig te zien zijn.

Het zou fijn zijn als ook de oorspronkelijke layout hersteld zou kunnen worden.
 

DeletedUser2349

Guest
Deze afbeelding die ik vond op Facebook geeft aan hoeveel KP elke instant geeft in wonderen, vergeleken ook met de oude kistjes.
In volgorde, kist 1-10
3KP - 5 - 7 - 10 - 10- 15 - 15 - 20 - 20 - 30KP
Hartstikke prachtig mooi en fantastisch, maar deze informatie lijkt mij meer op z'n plek in het spelletje Elvenar, leuk voor "erbij" dat het óók op FB staat.

Je wilt toch in het spel kunnen zien wat het toernooi allemaal oplevert, niet handig dat je daarvoor externe bronnen moet raadplegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan