• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.47

@Lalaa ik kan nog 3 stukken grond via de provincies vrijspelen en dan die ene van de onderzoeken. Dan zit ik helaas aan mijn tax wat grond betreft. Voor nieuw ras heb je best veel ruimte nodig. Maar door het wachten heb ik inmiddels alles volgebouwd (hihi).
 

DeletedUser1427

Guest
@Lalaa bedankt voor het kopje koffie.

Enigszins onjuiste aantal mana-tranen? Hoeveel verschil is dat dan, 1, 2?

Dat hangt van het aantal mana-tranen af die een speler in de bos fabriek kan maken. De aantal kan bij spelers verschillen als ze een bloeiende handelaarsgilde in de stad hebben staan.
 

DeletedUser1120

Guest
hahah was een groot plaatje kon niet kleiner, de kofie,, mijn stad is al leeg heb alle wapenkamers gedelete. 14 stuks hahahha
 
@Lionell : als het alleen een weergave-fout was is het niet zo erg, het klinkt raar hoe het er staat, vooral als je vergelijkt met "er was enigszins sprake van een bug" ;)
 

DeletedUser745

Guest
Wanneer komen de Ementalen bij de KAASKOPPEN ????

"We smelten de (emmentalen)kazen" :mad::D
 

DeletedUser1120

Guest
nou dan nu maar irische coffee vol verwachting klopt ons hart, zolang na de nieuwe bevolking uit geken kan niet wachten lijk wel een klein kind hahha. slaat egt nergens op maar ja, en dan krijgen we pas toch in augustes weer, :>)
 

DeletedUser757

Guest
ben heel benieuwd zijn er nog niet dus word wel volgenden week denk ik
 
Opbouwend bedoeld:
-De Magische Academie is niet vanuit de ipad-app te besturen.Je moet dus steeds schakelen tussen de browser en app versie.Erg hinderlijk.
-De veranderingen aan het Handelsgebouw zijn m.i. geen verbetering maar eerder een verslechtering.
 

DeletedUser1294

Guest
Ik kan op de app de spirituele goederen niet zien.
Ook kan ik op de app in het handelshuis mijn andere voorraad niet meer zien, wat het erg onoverzichtelijk maakt om aanbiedingen te plaatsen.
 

DeletedUser1977

Guest
momenteel vind ik dit een waardeloze release......
De chat is geheel onfunctioneerbaar geworden..
om de paar minuten moeten we opnieuw verversen en sommige brouwers staan zelfs vast door de nieuwe release...
De chat heb ik geprobeerd op diverse verschillende pc's met diverse brouwers...
Safari & Opera & firefox & Explorer & chrome lopen vast met de chat...
Opera en chrome lopen zelfs vast met de pagina...

Al een keer over email gestuurd en het antwoord was -> we zijn er mee bezig...
maar na 3 dagen is de chatfunctie nog niet te behappen..
En ben ik geneigd om er zelfs helemaal mee te stoppen...
De ondersteuning naar je eigen BS is gewoon weg!!!!

Ik wacht nog 2 dagen.. is dit niet opgelost gaat mijn account de kast in...

Gr Glitter
 

DeletedUser990

Guest
Ik kan op de app de spirituele goederen niet zien.
Ook kan ik op de app in het handelshuis mijn andere voorraad niet meer zien, wat het erg onoverzichtelijk maakt om aanbiedingen te plaatsen.
Maar als je app oplaadt heeft hij maar 16 oplaadpunten terwijl de pc er 25 heeft, dus 9 dingen nog niet op de app!
 
Bovenaan