• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.47

DeletedUser222

Guest
Ehh, mis ik hier niet een aankondiging voor de elementalen?
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof dat het belangste element van Upgrade 1.47 vergeten is in de release notes: DE Elementalen!
 

DeletedUser

Guest
Op een engelse forum kwam ik een bericht tegen dat de elementalen daar begonnen waren.... met allemaal bugs... Ik vermoed dat ze die als test gebruiken voor ze het op alle werelden uitrollen...

Ja de internationale server wordt als test gebruikt. Het nieuwe hoofdstuk is daar dinsdag al uitgerold. Het ging even mis met de start, maar dat was gelukkig binnen een half uurtje opgelost.
Op zowel het Duitse, Franse en Amerikaanse forum staat in de release notes voor 1.47 dat de Elementalen gestart wordt, dus dat zal hier ook zeker zijn.
 

DeletedUser1796

Guest
@Lionell begrijp ik het nu goed dat De Elementalen niet gelijk met de update komen maar dat daar een andere update van komt? (oftewel 2 verschillende update's)
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell begrijp ik het nu goed dat De Elementalen niet gelijk met de update komen maar dat daar een andere update van komt? (oftewel 2 verschillende update's)

Mogelijk komt morgen pas de officiële aankondiging, ik kan geen concreet antwoord geven op deze vraag helaas. Morgen wordt het hopelijk duidelijk.
 

DeletedUser222

Guest
Wij zijn op de hoogte dat het niet in onze release notes staat aangegeven, wel kan ik aangeven dat mogelijk morgen pas een officieel bericht komt.

Geheimzinnig allemaal, je maakt me behoorlijk nieuwsgierig ;)
 

DeletedUser1120

Guest
druk aan het wachten op me nieuwe inwoners dekoffie is gezet
KoffieThee-kopie.jpg
 
@Lalaa we krijgen 1 zielig stukje grond. Hoop dat je genoeg ruimte kan vrij maken. Denk dat mijn stad een grondige verbouwing moet onder gaan maar gelukkig de sloophamer is gewillig!
 

DeletedUser1120

Guest
oh dat is bij mij precies in de hoek dat was nog niet kompleeet jee das jammer dus al die grond die verkend is kan ik dan beter nog niet vrij speln als ik dat hoekje wilde kopen koste dat 9000 dias dat doe ik natuurlijk niet
 
Bovenaan