• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.46

DeletedUser2975

Guest
ik geloof dat de trompet enkel kan gefloten worden door onze community manager. Normaal doet die community manager ook de aankondigingen op het forum. Ik vermoed dat onze CM op reis is ofzo aangezien deze en ook de vorige aankondiging gedaan is door Beldroth (support mod)
Niemand kan een trompet fluiten ..ook de community manager niet.een trompet bespeel je :D:p;)
 

DeletedUser2239

Guest
De handel staat nu gesorteerd op aantal sterren, maar wel allemaal door elkaar. Ik zie nu bij de twee sterren, eerst zijde, dan edelstenen, dan marmer, boekrollen en hout. Waarom staan niet nog steeds alle T1 bij elkaar?
 
De handel staat nu gesorteerd op aantal sterren, maar wel allemaal door elkaar. Ik zie nu bij de twee sterren, eerst zijde, dan edelstenen, dan marmer, boekrollen en hout. Waarom staan niet nog steeds alle T1 bij elkaar?
Dat valt mij nu ook op en ik vraag mij dat ook al af. Erg vervelend om te kijken op deze manier:(
 
Het is inderdaad even wennen de sortering in de handelaar. Maar wat fijn! De nul sterren van dat pushaccount in mijn buurt staat nu lekker helemaal onderaan. Daar hoef ik me voortaan niet meer door heen te worstelen.

De rest is even wennen. De sortering lijkt als volgt: eerst twee sterren en dan binnen de twee sterren de grootste hoeveelheid eerst en dan binnen die hoeveel dezelfde tier het eerst.

Volgens mij doet de app het ook zo. Blijkbaar hebben ze dat gelijk getrokken.

Even wennen maar ik denk dat ik hier wel heeeeeel blij mee ga zijn. Eindelijk verlost van die stomme 0 sterren handel en zelfs een beetje een prioritering op cross tier! :D
 

DeletedUser

Guest
Aan de ene kant fijn dat de 0-sterren aanbiedingen helemaal naar beneden zijn gezakt in de handelaar.
Maar hoe meer goederen hoe hoger je in de volgorde uitkomt. En ik ben niet zo enthousiast dat de kleine aanbiedingen (van zeg 100 tot 500 stuks) ook naar beneden zijn gezakt. Dit zijn vaak de aanbiedingen van kleine, beginnende spelers. Het zou toch erg jammer zijn als deze nu vervolgens over het hoofd worden gezien. :(

Plus gaan we nu een race krijgen wie de meeste goederen per keer in een handelsaanbieding kunnen proppen? :rolleyes:
 

DeletedUser2239

Guest
Even wennen maar ik denk dat ik hier wel heeeeeel blij mee ga zijn.:D

Nou ik dus niet. Die sortering op sterren kan ik wel waarderen, maar de sortering van klein naar groot veel minder. Na sortering op sterren wil ik een verdere sortering op goederen zoals het altijd was. Dat werkte erg prettig.
 
Ik merk dat de huidige sortering me veel meer tijd kost. Zeker als ik handel tussen mijn buren en mijn bs-leden wil bewerkstelligen. Dus mijn voorkeur gaat dus ook naar goederensoort voor aantal sortering. Met de sortering naar sterren heb ik geen probleem.

Ik weet dat ik kan selecteren op type, maar dat 9x doen en dan ook nog heen en weer om tegen elkaar weg te strepen is wat zo veel extra tijd kost.
 
Bovenaan