• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.46

DeletedUser1592

Guest
Elfen en Mensen!

De release notes voor release 1.46 zijn geplaatst.

We zijn erg benieuwd naar jullie mening!

Het Elvenar team.
 

DeletedUser222

Guest
Een van de betere releases van de laatste tijd. :)

Alleen bij het verlaten van en toetreden tot een BS is het volgens mij beter de tijd ruimer te zetten.
Nu kan men net voor het toernooi en net na het toernooi alsnog overstappen.
 

DeletedUser1796

Guest
Vraag krijgen we met deze update het nieuwe hoofdstuk niet?
 

DeletedUser990

Guest
Zie ik nu pas!
Kan voor 80 diamanten 2 stukkende runescherven kopen, dan heb ik er 10.
Is dat met deze release gekomen of heb ik er aldoor overheen gekeken?
 

DeletedUser

Guest
Zie ik nu pas!
Kan voor 80 diamanten 2 stukkende runescherven kopen, dan heb ik er 10.
Is dat met deze release gekomen of heb ik er aldoor overheen gekeken?

Denk dat je er aldoor overheen gekeken hebt ;). Hoe meer scherven er al in het balkje zitten, hoe lager de diamantenprijs om de boel aan te vullen.
 

DeletedUser2114

Guest
Ze gooien die scherven naar je hoofd, waarom zou je er 80 dia's aanhangen???
Haha, inderdaad. Je kunt ze in toernooi winnen, maar je kunt ook een OW plaatsen dat je niet wilt en dan weer verwijderen en de runen erin stoppen. Daarmee krijg je ook scherven(het is mij tenminste nog niet voorgekomen dat ik alle vakjes met 9 runen heb kunnen vullen:D:p)

En met Enars ambassade trouwens, maar daarvan krijg je er niet zo veel.
 
Vraagje: mogen we de startdatum van het avontuur weten?
Aangezien je niks in het avontuur kan doen als je niet in de gilde zit op het startmoment. Denk ik dat het wel belangrijk is dat we de startdatum weten.
Niet dat ik van plan ben om te switchen van gilde, maar we hebben momenteel nog 2 vrije plaatsjes en idealiter vullen we die dus voor het avontuur start :)
 

DeletedUser1592

Guest
Vraagje: mogen we de startdatum van het avontuur weten?
Aangezien je niks in het avontuur kan doen als je niet in de gilde zit op het startmoment. Denk ik dat het wel belangrijk is dat we de startdatum weten.
Niet dat ik van plan ben om te switchen van gilde, maar we hebben momenteel nog 2 vrije plaatsjes en idealiter vullen we die dus voor het avontuur start :)
Startdatum avontuur is nog niet zeker, maar zal ruim van te voren worden aangekondigd
 

DeletedUser1427

Guest
vraagje, is nieuwstrompet in de linkerbovenhoek er nu alleen nog voor de show? Want moest hier lezen over de nieuwe release en niet in het spel, dat geldt ook voor Roodbaard en dan zal ik maar niets vragen of we avontuur daar aangekondigd krijgen.
Zou jammer zijn als dat icoontje nu al zijn kracht verliest want hoewel ik veel tijd doorbreng in het spel en hier op het forum neem ik aan dat ik niet de gemiddelde ben.:D
 
vraagje, is nieuwstrompet in de linkerbovenhoek er nu alleen nog voor de show? Want moest hier lezen over de nieuwe release en niet in het spel, dat geldt ook voor Roodbaard en dan zal ik maar niets vragen of we avontuur daar aangekondigd krijgen.
Zou jammer zijn als dat icoontje nu al zijn kracht verliest want hoewel ik veel tijd doorbreng in het spel en hier op het forum neem ik aan dat ik niet de gemiddelde ben.:D
ik geloof dat de trompet enkel kan gefloten worden door onze community manager. Normaal doet die community manager ook de aankondigingen op het forum. Ik vermoed dat onze CM op reis is ofzo aangezien deze en ook de vorige aankondiging gedaan is door Beldroth (support mod)
 
ik geloof dat de trompet enkel kan gefloten worden door onze community manager. Normaal doet die community manager ook de aankondigingen op het forum. Ik vermoed dat onze CM op reis is ofzo aangezien deze en ook de vorige aankondiging gedaan is door Beldroth (support mod)
Dan wordt het hoog tijd, als dat zo is, dat er meerdere die hoorn kunnen stoten anders heb je aan zulke gadgets 1x niets als die van maar een persoon afhankelijk zijn.
 
Bovenaan