• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.45

DeletedUser862

Guest
Steeds na een update en of relaease en of quest moet ik het spel herladen, al zoooooo vaak doorgegeven, word werkelijk nooit wat mee gedaan, waardeloos
 
Elke keer ik een level 1 gebouwtje neerzet wordt ik eruit gegooid: "streamfout".

**Correctie: gebeurt 4 keer op 10 pogingen iets te bouwen**
 
Deze reactie slaat de plak volledig mis: je doet een paar algemene uitspraken, terwijl de reacties hier over een specifiek probleem gaan: de wijziging van de gebouwenopbrengsten in de laatste update. Daarom staat in mijn vorige post ook dat de dikke min VOOR DEZE UPDATE is. Ik heb in dit topic geen reactie hier gezien die zegt dat alles wat het Elvenar team doet slecht is en dat is ook zeker niet mijn mening!

Als je het spel al zo lang speelt, weet je dat een van de grootste uitdagingen is om een goede balans te vinden in de producties van de verschillende benodigdheden (munten, voorraden, goederen e.d.): je hebt er niks aan om veel van het één te hebben, als van iets anders een flink tekort hebt. Door plotseling de opbrengsten van bestaande gebouwen te wijzigen, verstoor je de balans die de spelers in hun stad opgebouwd hebben. Dat is waar de meeste reacties in dit topic over gaan. En spelers willen graag een (enigzins) stabiel spel; uitbereidingen zijn leuk, maar niet opeens bestaande zaken wijzigen. Je krijgt dan het gevoel: wat gaat als volgende zomaar wijzigen? Of dat het plannen van je producties minder zin heeft.

Ik had er niks tegen gehad als deze wijzigingen voor toekomstige evenementen gelden. Dan kun je erop op anticiperen en een keuze maken of je wel of niet de moeite wilt nemen om een gebouw met een bepaalde opbrengst te winnen. Nu wordt deze keuze met terugwerkende kracht voor je gemaakt, zonder dat je daar invloed op hebt. Wellicht hadden veel spelers geen T3-productie gebouw nodig en hadden ze liever voor iets anders gekozen. Ook heb je spelers, die wel T3-productie hadden willen hebben, de mogelijkheid ontnomen om te proberen deze gebouwen te winnen (als ze er destijds voor gekozen hebben dit niet te doen: het leverde immers voorraden op!).
Amen!
 
Dacht een leuke set gewonnen te hebben voor mijn kleine accountjes, kunnen die gebouwen nu ook alweer de prullenbak in. :( Men luistert echt niet naar feedback van de spelers. Op Beta werd volop geklaagd over deze wijziging en toch duwt men hem hier gewoon door onze strot. Nu moeten we ook al non-boosted T1 fabrieken gaan maken voor de Elementals, ik voel hier helemaal niks voor. o_O Ik wacht nog af hoe dat uitpakt op Beta maar heb op deze manier steeds minder zin in Elvenar. De beloofde dingen (zie "Sprookjes" door Inno G. Ames) komen niet en we worden opgescheept met iets wat we niet willen. :mad:
Ze hebben als reactie gegeven hierop dat de betaserver spelers hierom hadden gevraagd, dus niet!
 

DeletedUser1859

Guest
Ik dacht dat 't aan mijn spel lag dat ik ineens overal edelstenen krijg waar ik eerst hamers kreeg, blijkt het dus een wijziging te zijn. Wat is dit voor belachelijke wijziging dan? Wat moet ik in hemelsnaam met edelstenen??? Ik heb die gebouwen neergezet voor de hamers, aangezien ik die altijd tekort kom. Edelstenen heb ik wel genoeg. Wat een troep en wat een belachelijke wijziging.
 

DeletedUser2121

Guest
:) Hoopvol

  • Verbetering van de afhandeling van Kennispunt-beloningen die offline werden ontvangen
Wat betekent dit? M.a.w. wat kunnen we verwachten? :)

Op zich goed dat de speciale ork/mana gebouwen verbeteren, maar ik vraag me af. Verbetert alleen wat je krijgt of ook hoeveel je krijgt? (hoewel ik niet weet of ik blij moet zijn met ineens Tier 3 ipv voorraden maar dat heeft met persoonlijk gemaakte keuzes te maken en niet met het verbeteren van de gebouwen zelf)

Ik raak nog steeds KP's kwijt, dus wat is er eigenlijk verandert?
 

Ik heb vandaag om 1h snachts offline gegaan. Vandaag log ik om 11h30 terug in en zie ik dat ik 5 kennispunten gekregen had voor mee te helpen met een oud wonder. Helaas stonden mijn kennispunten nog altijd op 10. Een duidelijk voorbeeld dat op dit vlak er niets veranderd is
 
Ik heb vandaag om 1h snachts offline gegaan. Vandaag log ik om 11h30 terug in en zie ik dat ik 5 kennispunten gekregen had voor mee te helpen met een oud wonder. Helaas stonden mijn kennispunten nog altijd op 10. Een duidelijk voorbeeld dat op dit vlak er niets veranderd is

En ben je zeker dat je die 5 kp niet gekregen hebt voor 1 u snachts? Die popup komt gewoon bij volgende login en wil niks zeggen.
Het kan ook zijn dat het wonder geleveled is om 6 uur smorgens, en dan ga je ook maar 10 kp hebben als je 5 uur later inlogd.

Enkel support kan in de logs kijken en uitpluizen als je iets te kort komt. Als speler kunnen we er enkel maar naar gissen.
PS: deze bug is ook op beta nog niet opgelost. ;)
 

DeletedUser2139

Guest
Ik ben - in tegenstelling tot vele anderen - op zich wel blij met de verandering van hamertjes naar tier 3.
Op dit account zit ik begin orks, en ik heb in feeën vaak gevloekt op een tekort aan tier 3 voor toernooi.
Op mn andere account zit ik nog 'maar' in dwergen, en kan ik de hamertjes op zich nog wel gebruiken, maar was ik toch ook al van plan volop te gaan sparen voor tier 3 om niet met hetzelfde probleem te komen.

MAAR: ik ben wèl teleurgesteld over de set van het winterevent. Voor sommige gebouwen is de verandering echt goed, zoals de mana hut. de set van het event daarentegen is er erg op achteruit gegaan. Aangezien de ontwikkelaars wisten dat die verandering zou komen, hadden ze ons al kunnen laten weten hoeveel t3 we exact zouden gaan krijgen
 

DeletedUser

Guest
Krijgen we vandaag nog een update voor release 1.46?

Ik weet dat er niet veel bijzonders in staat, maar aankondiging en release notes zou toch wel fijn zijn ;)
 

DeletedUser1427

Guest
Krijgen we vandaag nog een update voor release 1.46?

Ik weet dat er niet veel bijzonders in staat, maar aankondiging en release notes zou toch wel fijn zijn ;)

Wat ik heb begrepen is dat de release 1.46 maandag 29-01 mogelijk wordt geïmplementeerd.
 
Bovenaan