• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.45

DeletedUser1592

Guest
Elfen en mensen!

De releasenotes voor release 1.45 zijn geplaatst.

We zijn erg benieuwd naar jullie mening!

Het Elvenar team.
 
:) Hoopvol

  • Verbetering van de afhandeling van Kennispunt-beloningen die offline werden ontvangen
Wat betekent dit? M.a.w. wat kunnen we verwachten? :)

Op zich goed dat de speciale ork/mana gebouwen verbeteren, maar ik vraag me af. Verbetert alleen wat je krijgt of ook hoeveel je krijgt? (hoewel ik niet weet of ik blij moet zijn met ineens Tier 3 ipv voorraden maar dat heeft met persoonlijk gemaakte keuzes te maken en niet met het verbeteren van de gebouwen zelf)
 
"Verbetering van de afhandeling van Kennispunt-beloningen die offline werden ontvangen" klinkt interessant, weet iemand al wat er precies veranderd is?
 
  • Je kunt nu de stadsnaam zien van de speler waar je burenhulp aan geeft..
Dat zou betekenen dat we nu dus ook kunnen zien welke burenhulp de speler wil als je de app gebruikt, als ze dit tenminste in hun stadsnaam hebben gezegd. Mooie aanpassing! Daar ben ik erg blij mee. :)

De aanpassing voor de Ork en Managebouwen. Tot nu toe geven die voor de lagere hoofdstukken alleen voorraden. Nu geven ze in H1t/m5 nog steeds voorraden maar in H6/7 verandert dat en geven ze tier 3 goederen.

Hoe moet ik de aanpassing zien? Blijft het gebouw voorraden produceren als je ze gewonnen hebt in H1t/m5 en krijg je alleen tier 3 goederen als je ze hebt gewonnen heb in H6/7? Of worden ze allemaal gereset naar Tier 3 goederen zodra je in H6 speelt (en dan later naar mana), ook de gebouwen die je gewonnen heb in de eerdere hoofdstukken.

Ik weet niet of ik nu zo blij moet zijn met deze aanpassing als H6 speler. De gebouwtjes heb ik geplaatst juist omdat ze voorraden geven en ik zo met minder werkplaatsen toe kan. Ik zit eigenlijk niet te wachten op tier 3 goederen (daar heb ik meer dan genoeg van en ook nog eens minder van nodig.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

Guest
Leuke updates. speel alleen niet mobiel, dus in dat geval is er niets veranderd. Sowieso is er voor mij niet erg veel veranderd. Zit in oplopende magie, dus in hoofdstuk 1-5. blijft dus alleen voorraden.

Zou handig zijn als de Mistlopers,Dryades en Banshees weer zichtbaar werden in de gevechten.

Magicalbean
 

DeletedUser1592

Guest
Hoe moet ik de aanpassing zien? Blijft het gebouw voorraden produceren als je ze gewonnen hebt in H1t/m5 en krijg je alleen tier 3 goederen als je ze hebt gewonnen heb in H6/7? Of worden ze allemaal gereset naar Tier 3 goederen zodra je in H6 speelt (en dan later naar mana), ook de gebouwen die je gewonnen heb in de eerdere hoofdstukken.

Ik weet niet of ik nu zo blij moet zijn met deze aanpassing als H6 speler. De gebouwtjes heb ik geplaatst juist omdat ze voorraden geven en ik zo met minder werkplaatsen toe kan. Ik zit eigenlijk niet te wachten op tier 3 goederen (daar heb ik meer dan genoeg van en ook nog eens minder van nodig.
Nee de gebouwen productie's veranderen mee, dus ook evenement gebouwen die je eerder hebt gewonnen gaan vanaf morgen de zaken produceren zoals staat aangegeven. Je zult alleen de productie moeten herstarten als een gebouw voor de release al aan het produceren was. Dit is een veel gehoord verzoek geweest, waar nu gehoor aan is gegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser239

Guest
"Verbetering van de afhandeling van Kennispunt-beloningen die offline werden ontvangen" klinkt interessant, weet iemand al wat er precies veranderd is?
Dat betekent dat iets wat fout liep in sommige omstandigheden waarbij je aantal KP onterecht op 10 afgetopt werd maar dat niet als bug erkend is ... nu wel hersteld is :)
 

DeletedUser1193

Guest
Wanneer komt er een mogelijkheid om van niet-herhaalbare queestes af te komen? Sinds de Orks staat er nog een queeste open bij mij voor paddestoelen boerderijen, maar ik ben dat hoofdstuk al lang voorbij. Is het niet mogelijk de quest-reeks af te sluiten en een nieuwe te openen op het moment dat je van hoofdstuk wisselt?
 

DeletedUser1592

Guest
Wanneer komt er een mogelijkheid om van niet-herhaalbare queestes af te komen? Sinds de Orks staat er nog een queeste open bij mij voor paddestoelen boerderijen, maar ik ben dat hoofdstuk al lang voorbij. Is het niet mogelijk de quest-reeks af te sluiten en een nieuwe te openen op het moment dat je van hoofdstuk wisselt?
Even een support ticket aanmaken, dit heeft te maken met het te vroeg verwijderen van je portalen. Kunnen we alleen ingame nakijken.
 
Ik krijg nu dus edelstenen, dewelke ik op de markt gemakkelijk geruild krijg!
Voorraden kan je nergens handelen, dus we zijn weer goed bij ons je weet wel genomen! De voorraden waren ook cultuurbonus gevoelig en brachten dus héél wat op! In dit hoofdstuk heb ik een massa voorraden nodig! GEEN edelstenen :-(
Dus is nu iedere keer van het zelfde laken een broek, hoe dikwijls gaan ze achteraf nog dingen wijzigen? Wordt dat stilletjes aan kotsbeu zelle!
Denk in het vervolg eerst even na over de eerlijkheid van de verdeling van gebouwen, smijt ze dan pas in een quest, zodat wij ZELF kunnen kiezen of wie die willen of niet!!!
 
Iedereen was happy geweest als ze er een kleine hoeveelheid T3 bovenop hadden gedaan!
Kunnen we hier niet over stemmen? Ik weet alleen niet hoe je zo'n ding in gang zet? Helpers???
 
Ik ben absoluut niet blij met de verandering van voorraden naar T3 goederen!!! Ik heb die gebouwen speciaal gezet omdat ze mij de broodnodige voorraden leveren!! In het elixer stik ik want daar staat mijn markt overvol van!!! Met de kristalvuurtoren hebben ze dat ook al gelapt en vind dat echt niet kunnen!! Is een serieuze domper en voor mij een reden om grondig te overwegen een ander spel op te zoeken!! Ik wil zelf kunnen kiezen welke gebouwen ik zet en wat die moeten produceren zonder mij constant af te vragen of ze morgen nog hetzelfde gaan opbrengen!! Niet goed bezig zou ik zeggen!!
 
Elfen en mensen!

De releasenotes voor release 1.45 zijn geplaatst.

We zijn erg benieuwd naar jullie mening!

Het Elvenar team.
Ben dus helemaal niet happy met de T3 goederen! Die ruilen we wel op de markt! Ik had specifiek gekozen voor voorraden!!!
Die waren ook nog eens cultuurbonus gevoelig en brachten dus VEEL op! Ben het echt spuugzat dat er achteraf steeds wijzigingen worden aangebracht! Denk eerst even op VOORHAND na of de verdelingen EERLIJK zijn! Nu voel ik me serieus BOOS en ben er NIET op voorruit gegaan!
 
Bovenaan