• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.42

DeletedUser572

Guest
Hoera, wonder notificaties!

Btw, hoera is een scheldwoord ingame. :)
 

DeletedUser2349

Guest
Ik had een vraag over:
  • Vanaf nu zul je in het spel een notificatie ontvangen wanneer je beloningen hebt gekregen voor het helpen van andere spelers die hun oude wonder hebben geupgrade, zelfs als je niet online bent wanneer dit gebeurd.
Kan iemand mij vertellen of deze "notificatie" precies hetzelfde is als de onscreen melding die we daarvoor ook al kregen? Of is het de bedoeling dat deze "notificatie" tussen de andere notificaties komt te staan? Dus bij de burenhulp en handel notificaties?

Als het om de onscreen melding gaat: deze komt niet, of veel later en dan vaak pas na een refresh!
Als het om een notificatie gaat zoals bh en handel: die verschijnt niet!

PS Beloningen ontvang je niet als de ander een oude wonder upgrade, maar als het onderzoek vol is!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had een vraag over:

Kan iemand mij vertellen of deze "notificatie" precies hetzelfde is als de onscreen melding die we daarvoor ook al kregen? Of is het de bedoeling dat deze "notificatie" tussen de andere notificaties komt te staan? Dus bij de burenhulp en handel notificaties?

Als het om de onscreen melding gaat: deze komt niet, of veel later en dan vaak pas na een refresh!
Als het om een notificatie gaat zoals bh en handel: die verschijnt niet!

PS Beloningen ontvang je niet als de ander een oude wonder upgrade, maar als het onderzoek vol is!

Het gaat om de melding die je ervoor al onscreen kreeg. Die ging vroeger nog wel eens verloren omdat spelers niet ingelogd waren. De kps etc krijg je nog wel op het moment dat de het wonder klaar is en dus niet op het moment dat je de melding krijgt! (zoals bij toernooien tegenwoordig gebeurd) Dit is nog wel eens verwarrend!
 
Bovenaan