• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.24

DeletedUser3

Guest
Elfen en mensen,

In dit topic kun je je feedback geven over de laatste release, 0.24.

Het Elvenar team
 

DeletedUser

Guest
Helaas kan ik nog steeds bij meerdere buren geen burenhulp geven. Ik kan wel op het icoontje klikken maar daarna geen gebouw selecteren.
Ook in ons broederschap komt dit bij onze Aarts voor. Meerdere leden kunnen haar geen burenhulp geven, ze komen niet eens in haar landgebied binnen.

Groetjes Mona
 

DeletedUser22

Guest
Helaas kan ik nog steeds bij meerdere buren geen burenhulp geven. Ik kan wel op het icoontje klikken maar daarna geen gebouw selecteren.
Ook in ons broederschap komt dit bij onze Aarts voor. Meerdere leden kunnen haar geen burenhulp geven, ze komen niet eens in haar landgebied binnen.

Groetjes Mona

Indien je niet op een gebouw kan klikken, staat het stadhuis dan in de steigers? Een upgrade is pas volledig voltooid wanneer de speler opnieuw inlogt, dus als deze speler zijn stadhuis uitbreidt en niet meer inlogt, blijft het in de steigers staan. Als dan ook nog eens alle culturele gebouwen burenhulp hebben ontvangen, kan het inderdaad voorkomen dat je zelf geen burenhulp kunt verlenen.
 

DeletedUser

Guest
aha! oke dan is mijn probleem opgelost. Maar onze Aarts heeft het uitgebreidste landgebied wat je tot nu toe kan hebben. Zij heeft voldoende cultuur enz. voor burenhulp, maar leden komen haar "wereld" niet in. Heeft dat ook een reden of zit er dan ergens een foutje?

bedankt voor je snelle reactie iig
 

DeletedUser6

Guest
Wil haar stad niet goed laden @Mona89 , of is het een ander probleem? Als het het eerste is, zou je dan eens in je instelingen de Hardwareversnelling willen inschakelen, het spel willen herladen en kijken of dat het probleem verhelpt?
 

DeletedUser

Guest
Wat ik begreep van de leden die last van hebben kunnen ze wel op haar gebied klikken. Maar zodra hij dat gebied dus eigenlijk moet openen loopt het spel vast bij de leden die dit proberen. Het is apart dat dit zich ineens voor doet, ik zit er sinds kort bij, maar hun spelen al enige tijd samen en nooit geen problemen gehad
 

DeletedUser6

Guest
Oké zou je ze dan bovenstaande tip eens willen meegeven om te kijken of dat het probleem verhelpt?
 

DeletedUser3

Guest
Er is naast de al eerder genoemde wijzigingen ook een verandering in sommige troepen doorgevoerd.
Alle informatie hierover staat hier: Release 0.24
 

DeletedUser68

Guest
Sinds de Update is het spel langzamer geworden
Bij buren doen moet ik wachten tot eiland een keer open gaat na een refresh gaat het weer even goed
Ook met de queesten doen klik ik ineens sneller dan het spel kan bijhouden daar ook na aantal minuten een refresh en gaat weer goed
 
Bovenaan