• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.18

DeletedUser3

Guest
Elverianen,

In deze thread kunnen jullie je reacties geven op de update die zojuist is geinstalleerd.

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47

Guest
Misschien is me niet eerder opgevallen maar lopen er nu personen op je straten door je stad?

Ik zie dat er een aantal vertalingen doorgevoerd zijn, hoogstwaarschijnlijk ook een aantal bugs gefixt.
Wat ik wel merk is dat de vertaling voor 'Next available in: xx:xx m' niet meer helemaal past in de daarvoor bestemde bruine ruimte onder je onderzoekspunten. Maar de tekst steekt niet zo veel uit dat als de bruine ruimte iets uitgebreid word dat het lelijk is.
 

DeletedUser

Guest
nog steeds verkeerde tech in technologie plus teksfouten bij wapen kamer 5 staat nog steeds gaavanceerde kazerne moet zijn geavanceerde kazerne en kzarne moet weg en dit moet zijn geavanceerde huizen dit is eerder vermeld maar niet veranderd
 

DeletedUser

Guest
Een aantal noodzakelijke bugfixes doorgevoerd. Zoals hierboven genoemd mis ik wel nog de verbetering van enkele tekstfouten. Op zich een kleine, maar essentiële update.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Misschien is me niet eerder opgevallen maar lopen er nu personen op je straten door je stad?

Als ik het me goed herinner waren de personen tijdelijk uitgeschakeld tijdens 0.17. Ze waren op andere servers op 0.16 en vorige versies al wel aanwezig.
 

DeletedUser3

Guest
Wat ik wel merk is dat de vertaling voor 'Next available in: xx:xx m' niet meer helemaal past
Ik zal iets verzinnen wat korter is en daardoor wel in het vakje past.

nog steeds verkeerde tech in technologie plus teksfouten bij wapen kamer 5 staat nog steeds gaavanceerde kazerne moet zijn geavanceerde kazerne en kzarne moet weg en dit moet zijn geavanceerde huizen dit is eerder vermeld maar niet veranderd
Kun je me een screenshot doen hiervan? Ik heb nogmaals gezocht in de vertalingen en geen van de genoemde fouten gevonden.
Wat dan nog gebeurd kan zijn is dat de vertalingen die zijn gedaan niet goed doorgevoerd zijn bij de update.
 

DeletedUser84

Guest
in het paarse vakje staat gevaanceerde kazernes
dit moet geavanceerde woonhuizen zijn
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    47,8 KB · Weergaven: 105

DeletedUser22

Guest
Iemand die vindt dat het laden van de kaart sneller gaat? Ik merk eigenlijk geen verschil, hij blijft traag.
 

DeletedUser64

Guest
Ik heb nu hier hetzelfde probleem als op de beta server. Na het bezoeken van een aantal buren is de volgende stad ineens helemaal zwart. Verversen helpt niet, de enige oplossing is alle internet sites sluiten en dan opnieuw openen. Ik was zo blij dat ik het probleem hier niet had en alle buren achter elkaar kon bezoeken zonder problemen. Helaas is dat nu afgelopen. En daar ben ik niet blij mee.
 

DeletedUser6

Guest
We zijn nog op zoek naar de oorzaak daarvan @Anne65 en dat is één van de bugs die momenteel met prioriteit worden behandeld, dus hopelijk wordt dat z.s.m. opgelost!
 
Bovenaan