• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de terug- en vooruitblik

DeletedUser

Guest
Allereerst ook van mij gezellige feestdagen gewenst en een magisch Elvenariaans nieuwjaar voor het Elvenar team en alle Elvenarianen.

Ik ben helemaal in mijn nopjes dat het nieuwe hoofdstuk er nu snel gaat komen. :D:D:D:D

Ook het community gebaseerde cultuurgebouw lijkt mij spannend en een leuke toevoeging aan het spel. :)
 
ik vraag me af wat dat moet zijn, zo'n community gebaseerd cultuurgebouw.
Is dat dan iedereen heeft zijn input of wat hij wil, en eens dat gebeurd is, dan beginnen de devs het gebouw te maken.

Of is dat een leeg gebouw dat je kan zetten (samen met de broederschap misschien) en die je dan kan invullen met properties ingame?
 

DeletedUser47

Guest
ik vraag me af wat dat moet zijn, zo'n community gebaseerd cultuurgebouw.
Is dat dan iedereen heeft zijn input of wat hij wil, en eens dat gebeurd is, dan beginnen de devs het gebouw te maken.

Of is dat een leeg gebouw dat je kan zetten (samen met de broederschap misschien) en die je dan kan invullen met properties ingame?
Als ik het zo bekijk dan lijkt het alsof het een cultuurgebouw is dat bedacht wordt door de community. Het beste idee kan dan uitgevoerd worden door de devs en in het spel geplaatst worden.
 
Als ik het zo bekijk dan lijkt het alsof het een cultuurgebouw is dat bedacht wordt door de community. Het beste idee kan dan uitgevoerd worden door de devs en in het spel geplaatst worden.
dat wordt een hele interessante discussie. Iedereen wil wel iets anders (wat dit spel juist leuk maakt).
De ene wil non boosted tier, de andere mana, nog iemand anders wil dan weer puur cultuur of puur hamers ... :)

Maar misschien moeten we met iets originelers afkomen. een cultuuurgebouw dat ons toelaat om 6 troepen in te zetten in combat ipv 5 of een gebouw dat zorgt dat je wonderen sneller gevuld worden... :)

Ik kijk al uit naar de discussie volgend jaar :)
 

DeletedUser1120

Guest
Speel dit spel al van het begin , en geniet nog steeds van alles, met een lach en een traan lees ik dit forum dagelijks,
Wil ook iedereen bedanken voor dit jaar , voor de info en kennis die ik hier in het forum kon lezen,
Ook gebruikte ik het forum, om zo me groep op de hoogte te houden,
Ben heel benieuwd na al het nieuws wat het nieuwe jaar gaat brengen,
De nieuwe app ben ik ook heel happy mee motiveren is nu fijner om te doen
Ook wil ik crazzy bedanken voor de vele info die ik egt fijn vond, en natuurlijk iedereen die hielpen met geven van antwoorden
Ik wens iedereeen veel gezondheid en een mooi speel plezier in het nieuwe jaar toe
En wat meer liefde in het forum ;) dan durven mensen oook meer een mening te geven
Alle mods en mensen achter de schermen dank jullie wel voor de inzet voor dit mooie spel
happy-christmas-wishes.gif
 
Laat het nieuwe jaar maar komen. Tijd voor wat nieuwe uitdagingen.
Om terug te blikken kan ik alleen maar concluderen dat het jaar weer rap voorbij was. Bedankt aan de community voor de support.

elementary.png
 
Bovenaan