• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Elvenar_EmbassiesAnn.png

De verkenners die je naar Unur hebt gestuurd om het naburige continent te onderzoeken op sporen van je voorouders, nadat de constructen je stad had verlaten, zijn eindelijk teruggekeerd en ze hebben twee gasten meegebracht: een dwergenkoning en een feeënkoningin.

Het lijkt erop dat Unur niet alleen weer vruchtbaar is, maar de eens uitgestorven rassen die je terugbracht om in Elvenar te laten wonen, zijn daar ook weer opgekomen met hun eigen culturen, steden en natuurlijk conflicten. In dit nieuwe hoofdstuk zullen we zien hoe, opnieuw, een geschil tussen dwergen en feeën de landen bedreigt! De dwergen hebben veel hout nodig om hun gieterijen aan te steken en zijn begonnen met het kappen van bomen in het sprookjesrijk Unur. Natuurlijk zijn de feeën daar niet blij mee en willen ze de dwergen stoppen. Er is weinig begrip voor de positie van de ander, maar nadat ze hebben gehoord over je capaciteiten om de conflicten tussen Elfen en mensen te overwinnen, vertrouwen ze je toe een oplossing te vinden.


banner_ch_16.png

De nederzetting

Het samenbrengen van de dwergen en de feeën vereist een aantal geavanceerde diplomatieke vaardigheden. Daarom moet je een senaat en daaraan gekoppelde dwergen- en feeën-ambassades bouwen.

Hierna kunnen je wetsvoorstellen van elk ras worden omgezet in nieuwe voorstellen. Door bierfestivals en theehuizen te gebruiken, zou je genoeg aardbeienbier en paarse thee moeten kunnen produceren om de dwergenkoning en de feeënkoningin dichter bij elkaar te brengen. Deze gekoesterde dranken zijn niet alleen geliefd bij beide rassen, ze helpen ook bij het maken van wijzigingen die worden gecombineerd met inspiraties van meditatiecircels om het gelimiteerde hoofdstuk-goed te creëren: Wetten.


Oude wonderen

Als het je lukt om alle onderzoeken die de dwergen en feeën naar je onderzoeksboom hebben gebracht te voltooien, krijg je toegang tot hun speciale Oude Wonderen.

EM_AncientWonder_4x5res.png
EM_AncientWonder_6x4res.png

  • De toernooiarena levert 0,5 ranglijstpunten per niveau voor elke kist die je broederschap bereikt in de wekelijkse toernooien, en produceert darrenruiters die elke 3 uur kunnen worden verzameld.
  • De torenbibliotheek levert 0,5 ranglijstpunten per niveau voor elke toren-broederschapsbeloning die je aan het einde van de wekelijkse toren der eeuwigheid ontvangt, en stelt je in staat om elke 24 uur kennispunten te verzamelen.

Verdere toevoegingen

Werk je een weg door de onderzoeksboom en je zult zien dat zowel de dwergen als feeën je gebouwen zullen helpen verbeteren en hun productie nog verder zullen verhogen. Het hoofdstuk bevat ook nieuwe niveaus voor het stadhuis, Woonhuizen, Werkplaatsen en kristal-, boekrollen en zijdefabrieken, Wapenkamers en meer.

Bovendien voegt hoofdstuk 16 verschillende nieuwe stadsuitbreidingen toe. Je kunt twee nieuwe premiumuitbreidingen krijgen, twee nieuwe uitbreidingen ontdekken via onderzoek en een nieuwe uitbreiding ontgrendelen als je ten minste 500 provincies op de wereldkaart hebt voltooid. Voor degenen die al meer dan 500 provincies hebben voltooid, is deze stadsuitbreiding beschikbaar zonder dat je meer provincies hoeft te voltooien.

De dwergenkoning en feeënkoningin staan klaar vanaf 20 april 2020. Verdere informatie over dit nieuwe hoofdstuk is beschikbaar op de wiki en in de volgende video:


We wensen je veel succes en diplomatieke vaardigheden bij het herenigen van de dwergen en feeën en kijken uit naar je feedback in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over het nieuwe hoofdstuk!
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 147694

Guest
Inderdaad, maandag al @CrazyWizard. :p

Al doelde jij daar niet op. :D

Het zal mij benieuwen, zal eerst wel weer een enorme strijd op de Spirituele goederen markt gaan worden...
 
Inderdaad, maandag al @CrazyWizard. :p

Al doelde jij daar niet op. :D

Het zal mij benieuwen, zal eerst wel weer een enorme strijd op de Spirituele goederen markt gaan worden...

Eerste onderzoeken vragen reguliere goederen munten en hamers,
Welke strijd?
Eerste sentient vraag is onderzoek 5 of 6, dan zijn we al 1-2 weken verder.

Je hebt alle tijd om eventuele voorraden te balanceren.
 
Ik ben nog niet zo ver, maar struikel wel over de nodige vertaalslordigheden/-fouten in de aankondiging.
@DonFrank Misschien nog eens rustig nalezen en aanpassen?
Ik hoop ook zeker dat de termen zoals 'Statutes' etc. in het spel wel goed vertaald worden.

Voorbeelden van slordigheden & fouten:
- gieterijen in brand steken (waarom zouden ze die willen vernietigen?)
- Fairies
- maken van wijzigingen die worden gecombineerd met inspiraties from meditatiecirels om het gelimiteerde hoofdstuk-goed te creëren:
- Statutes
- het ene OW levert kp, de andere kent kp toe
- Grote Zaal & Wapenzalen ??
- nieuwe uitbreidingen: 2, 2 en 1 in plaats van 2, 2 of 1
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik ben nog niet zo ver, maar struikel wel over de nodige vertaalslordigheden/-fouten in de aankondiging.
@DonFrank Misschien nog eens rustig nalezen en aanpassen?
Ik hoop ook zeker dat de termen zoals 'Statutes' etc. in het spel wel goed vertaald worden.

Voorbeelden van slordigheden & fouten:
- gieterijen in brand steken (waarom zouden ze die willen vernietigen?)
- Fairies
- maken van wijzigingen die worden gecombineerd met inspiraties from meditatiecirels om het gelimiteerde hoofdstuk-goed te creëren:
- Statutes
- het ene OW levert kp, de andere kent kp toe
- Grote Zaal & Wapenzalen ??
- nieuwe uitbreidingen: 2, 2 en 1 in plaats van 2, 2 of 1
Dank voor je feedback! Doordat iedereen vanuit huis werkt, komen er een aantal zaken laat en last-minute op gang en is de werkdruk gigantisch hoog. Het gevolg is dat er meer fouten (en dan voornamelijk op het gebied van vertalingen en de opmaak van de tekst) in sluipen.

Ik heb je voorbeelden zojuist doorgevoerd en de tekst helemaal herlezen en aangepast waar nodig was.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ach, je hoeft er niet door heen te vliegen. Desnoods doe je er een jaar of langer over. ;-)
 

Deleted User - 124539

Guest
Ach, je hoeft er niet door heen te vliegen. Desnoods doe je er een jaar of langer over. ;-)
Haha, dan zou de persoon die er zo lang over doet nog trager moeten zijn dan mij. Dat is lastig, denk ik dan.:eek::p
 
Bovenaan