• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

DeletedUser3012

Guest
Nou ja na orks en kobolden had je boselven en dat was juist lekker snel, dus ik dacht misschien na de elvenar ook iets snellers
 
Nou ja na orks en kobolden had je boselven en dat was juist lekker snel, dus ik dacht misschien na de elvenar ook iets snellers

Snel? ... Ja de eerste helft van een hoofdstuk was een week ofzo.
Ik zit nu op winyandor zo vast op de rasgoederen :(
Morgen portaal eindelijk naar 3

omdat die spullen pas zo laat in het hoofdstuk komen heb je dus ook geen tijd om je productie op te bouwen.

Maarja nog 1-2 weekjes en dan zijn we daar ook van af dan mogen we spelen met tovenaars en draken.
 
Het is wel een flinke klapper hoor,
Wij kennen de oude tijden nog dat er geen wonderen, academie, toernooi, toren, events, BSA ect was.

Je moest alles doen met reguliere producties en die 24 kp die je per dag kon krijgen en je moest wel elke 10 uur inloggen want Inspirerende meditatie bestond niet.

Tegenwoordig vlieg je met al die evenementen, toernooien en portaalboosters door de hoofdstukken heen als een warm mes door een pakje boter snijd, en dan kom je aan bij de elvenar......BOEM dat is dan wel ff een hele grote muur, en nu een nog grotere muur met de Feeën en Dwergen Ambassades.

Ik durf dus niet te beweren dat spelers die het spel nog niet zo lang als ons spelen niet tegen die muur op lopen. je gaat van een ferrari op de duitse snelweg naar een trabantje op een zandweg.

Spirituele goederen zijn denk ik niet de beste zet geweest van het ontwikkelteam, portaalboosters zijn o.a. ingevoerd om spelers sneller zover te krijgen dat ze deze produceren om het tekort aan spelers op dat nivo weg te nemen.
Om deze reden is toendertijd het elementalen hoofdstuk ook met maanden uitgesteld.

Ik hoop dus ook dat ze nooit met T7,8,9 gaan komen en ben blij dat het iig niet is voorgekomen in het elvenar en in het ambassade hoofdstuk.

Ik blijf wel balen van de verplichte troepenupgrade icm geen betere eenheden / eenhedenproductie.


"je gaat van een ferrari op de duitse snelweg naar een trabantje op een zandweg."
We moeten allemaal een stapje terug doen in deze periode (Corona) (is als grapje bedoeld) ;)
 

DeletedUser1587

Guest
Verhoog de limiet aan land wat we kunnen bezitten voordat je weer meer gebouwen toevoegt... en dan niet 1 of 2 lullige uitbreidinkjes.
 
Verhoog de limiet aan land wat we kunnen bezitten voordat je weer meer gebouwen toevoegt... en dan niet 1 of 2 lullige uitbreidinkjes.
5 genoeg?
2 onderzoek, 2 premium 1 provincie

Voor de rest is het toevoegen van land zinloos, als je prolemen hebt moet je kritisch naar je dorp kijken al wordt je stad 3x zo groot deze keer, bij het volgende hoofdstuk loop je weer tegen hetzelfde probleem aan. zolang je alles volbouwt en geen ruimte wil maken blijf je altijd tegen dezelfde problemen aan lopen.

Met de teleporteerspreuken uit de toren hebben ze je een geweldig mechanisme gegeven om ruimte in je stad te maken zonder alles permanent te hoeven slopen.
Je hoeft enkel een deel "tijdelijk" in je inventaris te plaatsen en zodra je klaar bent plop je ze zo weer terug in je stad.

Wat wil je nog meer?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2435

Guest
Is er al een tijd bekend hoe laat het nieuwe hoofdstuk komt?
 
Bovenaan