• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Ik doe gewoon lekker rustig aan.
Eerst het BSA afwachten en daarna beginnen met het nieuwe hoofdstuk.
Heb er iig weer zin in, hoe lang het ook mag duren.
Ligt er ook aan hoeveel ruimte we nodig hebben.
Maar dat zien we vanzelf wel, succes allemaal.
 
Dank je, CW. Nuttige info.
Wat me vooral opvalt is dat de aantallen KP per onderzoek flink opgeschroefd zijn. Het gaat daardoor sowieso al langer duren per stap vooruit. Ondertussen maak je de rest wel als je die niet gewoon al hebt liggen.

+-7000 kp in totaal, dubbel dat van de elvenar en dat was weer bijna het dubbele van het hoofdstuk ervoor, dus idd tijd genoeg voor de meeste spelers om de goederen tussendoor te verzamelen,
Het is geen "snel" hoofdstuk.

Scheelt dat we voor kp niet alleen afhankelijk zijn van de kp die je per uur ontvangt. :)

Maar helaas zal het mij niet lukken om de onderzoeksboom en de KP hier gelijk te laten lopen, zal toch nog flink in me wondertjes moeten investeren tussendoor.
Het eerste stukje zal me nog wel lukken icm een paar tijdboostertjes maar daarna kom ik toch echt vast te zitten op goederen die je niet met portaalboosters kan compenseren, en helaas hebben ze door de hele onderzoeksboom onderzoeken verstopt die je echt zal moeten maken.

Het zal dus echt wel even duren voor de eerste op "reguliere" wijze het hoofdstuk zullen afronden.
Natuurlijk zullen er best een paar zijn die die delen van de boom gaan afkopen met diamanten en sneller klaar zijn, ben benieuwd how snel/langzaam ik door dat hoofdstuk kan raggen.
 
Had ergens gezien (kan het niet meer vinden) dat je 25/19 blokjes nodig hebt dan heb je wel de 3 grote gebouwen (Portaal,Dwergen en Feeën) en van de kleine elk 5x ..weet niet of je echt 5 nodig hebt. we zullen het wel zien.... :p :p
 

DeletedUser3012

Guest
Op de beta gekeken. De kosten zijn nog steeds belachelijk hoog.
Balen, en er komen niet eens echt legerupdates bij. Maarja, ik ben er nog niet dus ik zal het wel weer niet weten. De gebouwen zijn erg mooi, en het idee is leuk. Nu maar hopen dat je er ook doorheen kunt komen zonder een jaar lang te moeten investeren in non- stop elvenar
 
Op de beta gekeken. De kosten zijn nog steeds belachelijk hoog.
Balen, en er komen niet eens echt legerupdates bij. Maarja, ik ben er nog niet dus ik zal het wel weer niet weten. De gebouwen zijn erg mooi, en het idee is leuk. Nu maar hopen dat je er ook doorheen kunt komen zonder een jaar lang te moeten investeren in non- stop elvenar
sommigen hebben al 5 jaar in dit spel zitten, wat maakt een paar maanden meer of minder dan uit?
Als het hoofdstuk snel af is klagen spelers dat ze te lang moeten wachten en niets te doen hebben, als het hoofdstuk lang duurt klagen ze dat het te lang duurt en ze het te druk hebben.

Wat is het nu? lol.
 
Nederlanders hebben maar 1 hobby en dat is nu eenmaal "klagen".
Het is ook nooit goed.
Ik ga iig met plezier het nieuwe hoofdstuk in en kijk wel hoe lang het duurt, heb toch de tijd.
 

DeletedUser3012

Guest
@CrazyWizard ik hoopte gewoon dat na de elvenar de kosten wat omlaag zouden gaan. Nu is dit eigenlijk ook zo, als je al je gebouwen naar elvenar niveau upgrade, maar nu er al een nieuw hoofdstuk achterna komt heb je hier minder tijd voor.
Enfin, maar hopen dat het doebaar is niet?
 
ik hoopte gewoon dat na de elvenar de kosten wat omlaag zouden gaan.
Een tikje naief om te verwachten dat volgende hoofdstukken makkelijker zullen worden... het tegendeel is logischer, immers zolang spelers er niet alleen aan beginnen, maar hoofdstukken ook uitspelen, zijn ze 'doenbaar'... ook zullen juist de gevorderde spelers minder snel afhaken, die hebben namelijk veel meer tijd en energie (en geld?) geinvesteerd. Ik schat dat de meeste afhakers dat (ver) voor hoofdstuk 8 of 9 doen...
 
Een tikje naief om te verwachten dat volgende hoofdstukken makkelijker zullen worden... het tegendeel is logischer, immers zolang spelers er niet alleen aan beginnen, maar hoofdstukken ook uitspelen, zijn ze 'doenbaar'... ook zullen juist de gevorderde spelers minder snel afhaken, die hebben namelijk veel meer tijd en energie (en geld?) geinvesteerd. Ik schat dat de meeste afhakers dat (ver) voor hoofdstuk 8 of 9 doen...

Het is wel een flinke klapper hoor,
Wij kennen de oude tijden nog dat er geen wonderen, academie, toernooi, toren, events, BSA ect was.

Je moest alles doen met reguliere producties en die 24 kp die je per dag kon krijgen en je moest wel elke 10 uur inloggen want Inspirerende meditatie bestond niet.

Tegenwoordig vlieg je met al die evenementen, toernooien en portaalboosters door de hoofdstukken heen als een warm mes door een pakje boter snijd, en dan kom je aan bij de elvenar......BOEM dat is dan wel ff een hele grote muur, en nu een nog grotere muur met de Feeën en Dwergen Ambassades.

Ik durf dus niet te beweren dat spelers die het spel nog niet zo lang als ons spelen niet tegen die muur op lopen. je gaat van een ferrari op de duitse snelweg naar een trabantje op een zandweg.

Spirituele goederen zijn denk ik niet de beste zet geweest van het ontwikkelteam, portaalboosters zijn o.a. ingevoerd om spelers sneller zover te krijgen dat ze deze produceren om het tekort aan spelers op dat nivo weg te nemen.
Om deze reden is toendertijd het elementalen hoofdstuk ook met maanden uitgesteld.

Ik hoop dus ook dat ze nooit met T7,8,9 gaan komen en ben blij dat het iig niet is voorgekomen in het elvenar en in het ambassade hoofdstuk.

Ik blijf wel balen van de verplichte troepenupgrade icm geen betere eenheden / eenhedenproductie.
 
Bovenaan