• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Informatie over de Koninklijke Restoratiespreuk

Deleted User - 147694

Guest
Oke dank u, dan zal ik ze nog maar een eind sparen, zal dan wel zien voor welke gebouwen ze kunnen dienen

Als je op een Cultuurgebouw klikt en die heeft een tabblad [Uitbreiden] dan kun je de Koninklijke restoratiespreuk er voor gebruiken, werkt alleen als je huidige hoofdstuk hoger is dan die van dat cultuurgebouw.
 

Deleted User - 147694

Guest
Graag gedaan, je kunt het beste wachten op grote events, daar haal je meestal de beste gebouwen weg waar je wel KR in steken wilt als je in nieuwe hoofdstukken komt. Ik wil je nog wel waarschuwen, je bent pas officieel in een nieuw hoofdstuk als je de Geavanceerde verkenners klaar hebt.

Ik kan je in elk geval het Feniksnest van het komende grote event "Evolutie van de Feniks" aanraden, die is 4x4, maar geeft veel bevolking en cultuur, je ziet nog steeds heel veel spelers met die van vorig jaar in de stad.
 
Dank u, maar ik denk dat ik het event ga overslaan heb nog 5 pagina's met gebouwen staan waar ik geen plaats voor heb, zelf niet als ik er weg doe van de die die in het dorp staan, ben nu bezig mijn kazernes aan het uitbreiden zo dat ik qua leger wat sterker sta, denk dat ik dat nest nog staan heb van de vorige keer
 

Deleted User - 147694

Guest
Oei, daar kun je zoveel mee meer dan je momenteel doet @elvenis, je stad is enorm inefficiënt ingericht, daar valt enorm veel winst aan ruimte te halen, ook het verwijderen van je niet-bonusgebouwen zal je veel ruimte opleveren.

Krijg je überhaupt wel advies over hoe je het beste je stad kunt invullen?

Zo ja, dan rammelt die advies aan alle kanten naar mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Dank u, maar ik denk dat ik het event ga overslaan heb nog 5 pagina's met gebouwen staan waar ik geen plaats voor heb, zelf niet als ik er weg doe van de die die in het dorp staan, ben nu bezig mijn kazernes aan het uitbreiden zo dat ik qua leger wat sterker sta, denk dat ik dat nest nog staan heb van de vorige keer
Met kazerne uitbreiden worden je troepen niet sterker, je kan dan wel meer troepen trainen. Wil je ze sterker maken dan heb je Oude Wonderen nodig of de Vuur Phoenix die je met het komende Phoenix event kan winnen. Ik zou dat event dus zeker niet overslaan ! o_O Je kan de dagelijkse gebouwen die je kan winnen natuurlijk overslaan en voor de tijd boosters of zo gaan, ook altijd nuttig.
... je stad is enorm inefficiënt ingericht...
Understatement, wat een puinhoop. :p
 
Dat hebben ze in mijn broederschap ook al eens gezegd maar ik durf niet goed dingen weg doen ben ook geen ervaren speler
 

DeletedUser3834

Guest
Dat hebben ze in mijn broederschap ook al eens gezegd maar ik durf niet goed dingen weg doen ben ook geen ervaren speler

Ik had ook eerst niet bonusgoed fabrieken. Ik ben ook geswitcht naar me richten op bonusfabrieken. Bij een event tijdelijk ff wat level 1 plaatsen van staal, marmer, hout voor de opdrachten. Maar de rest van de tijd puur bonus. Begin anders ergens met iets. Je kan altijd weer terug als het niets voor je is.
Mijn ervaring is levert vele voordelen op om anders te gaan werken. En op dat moment kun je ook meteen na het verwijderen eerst goed kijken hoe je je stad wilt/kan herinrichten

Verder zou ik zeggen speel het event. Als je de de verkenners vrij hebt nog voor de prijzen, zit er een groot verschil in wat je krijgt in het nieuwe gebouw dan wat je eerder hebt gehaald. Als ik het goed heb gezien heb je de prijzen van feniks van hoofdstuk 3 en wat 4 qua onderzoek.
Om deze met koninklijke restauratiespreuk te upgraden, gaat dat maar per hoofdstuk. Dus nieuwe winnen is zeer interessant.
De oudere gebouwen kun je altijd gebruiken voor handwerken.
 
Bovenaan