• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Informatie over de Koninklijke Restoratiespreuk

Deleted User - 147694

Guest
Jullie hebben de 4e kist gehaald of ook afgerond, daar zit namelijk een groot verschil, je moet namelijk de kist afgerond hebben, dan pas heb je recht op de prijzen die bij kist 4 horen.

Edit:

Op jullie broederschapspagina (https://www.elvenstats.com/fellowship/nl1/10703) zie ik dat jullie slechts 3 kisten afgerond hebben, de laatste keer dat jullie wel de 4e kist binnen hebben gehaald was met het kristaltoernooi, helaas was de koninklijke restoratiespreuk toen nog niet toegevoegd.

Veel succes met jullie volgende toernooi, hopelijk redden jullie het dan wel.

P.s. Met slechts 1 score boven de 1000 toernooipunten red je het nooit, mijn broederschap (8 spelers boven de 1000 toernooipunten) is bijna 700k punten kleiner en haalt gemiddeld het dubbele aantal kisten van jullie, ik kan alleen maar concluderen dat er (te) weinig animo of prestatiedrang is en dat het jullie daarom niet lukt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie hebben de 4e kist gehaald of ook afgerond, daar zit namelijk een groot verschil, je moet namelijk de kist afgerond hebben, dan pas heb je recht op de prijzen die bij kist 4 horen.

Edit:

Op jullie broederschapspagina (https://www.elvenstats.com/fellowship/nl1/10703) zie ik dat jullie slechts 3 kisten afgerond hebben, de laatste keer dat jullie wel de 4e kist binnen hebben gehaald was met het kristaltoernooi, helaas was de koninklijke restoratiespreuk toen nog niet toegevoegd.

Veel succes met jullie volgende toernooi, hopelijk redden jullie het dan wel.

P.s. Met slechts 1 score boven de 1000 toernooipunten red je het nooit, mijn broederschap (8 spelers boven de 1000 toernooipunten) is bijna 700k punten kleiner en haalt gemiddeld het dubbele aantal kisten van jullie, ik kan alleen maar concluderen dat er (te) weinig animo of prestatiedrang is en dat het jullie daarom niet lukt.

Bedankt voor de uitleg. Ik was echt in de veronderstelling dat we de 4e kist ook afgerond hadden. Volgende toernooi gaan we het weer proberen. De animo is er wel, maar na de 3e ronde zijn de tegenstanders vaak zo sterk, dat het ons veel manschappen kost of goederen. Maar we blijven proberen.
 
Volgens mij niet, behalve dat je minstens 4 kistjes moet hebben gehaald in het toernooi. De spreuk staat bij mij in de inventaris onder "direkte effecten", tussen de voorraad meevallers en de tijd-boosters. Blauw doosje met gele pijl omhoog.

Als je hem niet kunt vinden stuur een berichtje naar support vanaf je account, dan kunnen ze het voor je uitzoeken.

EDIT: Laat maar, vraag was al beantwoord
 
Laatst bewerkt:
Ik ben heel blij met de koninklijke restauratiespreuk. :)
Ik zit in het nieuwste hoofdstuk en wil echt niet alles kwijt wat ik heb.
Door deze spreuk en een ploeg die regelmatig 10 kistjes scoort op toernooien, kan ik erg goede mana/zaden-eventgebouwen upgraden ipv ze te moeten vervangen.
De zwevende gebouwen zijn door hun omvang niet zo makkelijk te verschuiven, dus als iets goeds dan kan blijven staan, is dat erg welkom.
Normaal brak ik een of ander vervangbaar gebouw even af om dat later dan weer op te bouwen, na alle verhuizingen, maar dat kan nu niet want die zijn al weg. En veel van de gewonnen setgebouwen leverden ook inwoners op, dus ook niet zo makkelijk vervangbaar.

De restauratiespreuk geeft echt even lucht. Wel jammer dat nergens af te lezen is hoeveel blauwdrukken er nog zijn.
Ik heb maar 1 magisch gebouw en die is al max. Ik heb vooraf niet gekeken wat de voorraad aan blauwdrukken was.
En nu kan ik dat nergens zien.
 

DeletedUser234

Guest
Bij mij was de voorraad blauwdrukken veel kleiner dan ik dacht. :( Dus zolang je het niet weet....geduld tot volgend hoofdstuk.....in ieder geval niet te gretig mee strooien. ;)
 
Tip: als je nergens kunt zien hoeveel blauwdrukken je hebt, hou dan je Mag.academie in de gaten. Je krijgt af en toe bij het handwerken de mogelijkheid om blauwdrukken met combi spreuken in te wisselen voor KR spreuk. Als je die krijgt kun je zien hoeveel blauwdrukken je hebt.
 

DeletedUser234

Guest
ow dat is dan verbeterd met de laatste update, want daar dacht ik het ook te kunnen zien vorige week, maar toen helaas. :(

Goede verbetering! dan kan je idd af en toe zien hoeveel je er hebt :)
 
Bij mij was de voorraad blauwdrukken veel kleiner dan ik dacht. :( Dus zolang je het niet weet....geduld tot volgend hoofdstuk.....in ieder geval niet te gretig mee strooien. ;)
Je kan het aantal dat je hebt wel zien in de gamefiles als je weet hoe je die kan lezen. Maar ik denk dat ze het bij support je ook wel zeggen als je het echt niet weet en wil te weten komen.
En op die manier gaat het misschien ook sneller visueel gemaakt worden, als er te veel vragen binnenkomen over hoeveel je er nog hebt, hoe vaker de vraag om dit zichtbaar te maken geforward zal worden naar innogames :)
 

DeletedUser2711

Guest
Ik zie dat je ook Koninklijke Restoratiespreuk kan gebruiken bij Rijdende Bibliotheek naar hogere cultuur.
Wordt hier ook dan kennispunten hersteld naar 100 dagen of verloopt dit gewoon.

Als dit gewoon verloopt, dan weet ik dat ik dan deze niet hoeft te activeren.
 
Ik zie dat je ook Koninklijke Restoratiespreuk kan gebruiken bij Rijdende Bibliotheek naar hogere cultuur.
Wordt hier ook dan kennispunten hersteld naar 100 dagen of verloopt dit gewoon.

Als dit gewoon verloopt, dan weet ik dat ik dan deze niet hoeft te activeren.

Helaas, dit soort tijdelijke effecten worden niet gereset.
 
Blauwdrukken zijn alleen te krijgen als je 10 kisten bij toernooi haalt Toch ?:rolleyes:

Dus zo zouden kleinere BS die niet kunnen halen is er geen andere mogelijkheid b.v. om hem ook in de academie te laten maken.... is maar een idee...:) (kreeg die vraag al paar x ) dus vandaar ik ze hier neerzet...:D
 

Deleted User - 147694

Guest
Blauwdrukken zijn al vanaf het begin de belangrijste prijs bij toernooien geweest, dus ik zie niet gebeuren dat je die via Handwerken zult kunnen maken.

Hoe jammer het ook is voor de kleinere spelers, beste oplossing is het zoeken van een broederschap die kleine spelers accepteren en die ook voor 10-kisten toernooien gaan.
 

Deleted User - 147694

Guest
Overigens is het nu mogelijk om van blauwdrukken wel koninklijke restoratiespreuken te maken, persoonlijk vind ik dat het ook de andere kant op zou moeten kunnen, maar of InnoGames dit kan doorvoeren zonder de spelers die veel geld in de game stoppen tegen hen in het harnas te jagen weet ik niet.

Dat zou namelijk wel een optie kunnen zijn voor de kleinere spelers/broederschappen, al kun je dan net zo goed je KR in eventgebouwen stoppen, die leveren vaak meer op dat een magisch woongebouw of een magische werkplaats.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik kreeg overigens zonet een informatiescherm met dat ik 10 Koninklijke restoratiespreuken zou krijgen.

Wat ik ook kreeg, op alle drie mijn accounts, ben er erg blij mee. :D
 

Deleted User - 147694

Guest
Je kunt ze ook opsparen tot je er wel een eventgebouw voor gevonden hebt die je geüpdate wilt hebben.
 
Bovenaan