• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback HTML5

DeletedUser3012

Guest
Ik zit weer op flash. Telkens als ik de mail ging laden liep de boel vast. De eerste uren gaat het wel goed, maar daarna is het net alsof je in een eindeloos lange file staat, die nooit ophoud
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb het een en ander doorgegeven, met dank aan jullie feedback en ik deel (zover ik kan en mag) de informatie en vragen:
Kopiëren en plakken: Dit is doorgegeven aan het ontwikkelteam
HTML5 is trager dan Flash: Op welke browsers zitten jullie en bij welke spelonderdelen ervaring jullie de vertraging?
Knipperende schermen: Dat is een probleem die specifiek voorkomt in Chrome versie 69, een update naar een nieuwere Chrome versie zou dat moeten verhelpen. Indien het in andere browsers/versies ook voorkomt, dan horen we het graag! (zorg ervoor dat je op 100% van je scherm zit en het scherm NIET verkleind hebt)
Crashes: Zouden jullie daarvan een topic willen aanmaken in Meld een Bug, met daarbij bij voorkeur een copy-paste van de Console in je browser? Deze kan je openen met de F12 knop op je toetsenbord. Over het algemeen staat daar een rode foutmelding in die ons kan verklaren waardoor Elvenar gecrasht is!

Ooit zal Flash stoppen en is de HTML5 versie verplicht voor iedereen. Aan iedereen die terug is gewisseld naar Flash: Zouden jullie HTML5 nog een kans willen geven en de fouten door willen geven? Alleen op die manier kunnen we HTML5 blijven verbeteren zodat er een 100% stabiele versie staat op het moment dat Flash geen mogelijkheid meer is!
 

DeletedUser2578

Guest
Ik heb het een en ander doorgegeven, met dank aan jullie feedback en ik deel (zover ik kan en mag) de informatie en vragen: Kopiëren en plakken: Dit is doorgegeven aan het ontwikkelteam. HTML5 is trager dan Flash: Op welke browsers zitten jullie en bij welke spelonderdelen ervaring jullie de vertraging? Knipperende schermen: Dat is een probleem die specifiek voorkomt in Chrome versie 69, een update naar een nieuwere Chrome versie zou dat moeten verhelpen. Indien het in andere browsers/versies ook voorkomt, dan horen we het graag! (zorg ervoor dat je op 100% van je scherm zit en het scherm NIET verkleind hebt)
Crashes: Zouden jullie daarvan een topic willen aanmaken in Meld een Bug, met daarbij bij voorkeur een copy-paste van de Console in je browser? Deze kan je openen met de F12 knop op je toetsenbord. Over het algemeen staat daar een rode foutmelding in die ons kan verklaren waardoor Elvenar gecrasht is!

Ooit zal Flash stoppen en is de HTML5 versie verplicht voor iedereen. Aan iedereen die terug is gewisseld naar Flash: Zouden jullie HTML5 nog een kans willen geven en de fouten door willen geven? Alleen op die manier kunnen we HTML5 blijven verbeteren zodat er een 100% stabiele versie staat op het moment dat Flash geen mogelijkheid meer is!

Hallo DonFrank, ik wil wel iets doorgeven wat bij mij met HTML5 in Chrome niet goed werkt is dat mijn onderzoek helemaal onzichtbaar is en de wereldkaart deels zichtbaar, daarom ben ik weer terug naar Flash, groet Sparkly.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Hallo DonFrank, ik wil wel iets doorgeven wat bij mij met HTML5 in Chrome niet goed werkt is dat mijn onderzoek helemaal onzichtbaar is en de wereldkaart deels zichtbaar, daarom ben ik weer terug naar Flash, groet Sparkly.

Speel je zonder zoom (dus op 100%) en met je scherm volledig gemaximaliseerd? Zou je hiervan een screenshot willen maken?
 

DeletedUser2578

Guest
Speel je zonder zoom (dus op 100%) en met je scherm volledig gemaximaliseerd? Zou je hiervan een screenshot willen maken?

Mijn zoom staat op 75%. Afgelopen week had ik HTML5 een paar keer geprobeerd en kreeg steeds de storing die ik hierboven heb beschreven. Op dit moment heb ik het weer geprobeerd en het werkt. Geen idee hoe en waarom. Mss dat er in de tussentijd iets aan is bijgewerkt, geen idee. Mocht ik in de toekomst met HTML5 weer storingen krijgen dan laat ik het weten. Bedankt! :)
 
Ik heb het een en ander doorgegeven, met dank aan jullie feedback en ik deel (zover ik kan en mag) de informatie en vragen:
Kopiëren en plakken: Dit is doorgegeven aan het ontwikkelteam
HTML5 is trager dan Flash: Op welke browsers zitten jullie en bij welke spelonderdelen ervaring jullie de vertraging?
Knipperende schermen: Dat is een probleem die specifiek voorkomt in Chrome versie 69, een update naar een nieuwere Chrome versie zou dat moeten verhelpen. Indien het in andere browsers/versies ook voorkomt, dan horen we het graag! (zorg ervoor dat je op 100% van je scherm zit en het scherm NIET verkleind hebt)
Crashes: Zouden jullie daarvan een topic willen aanmaken in Meld een Bug, met daarbij bij voorkeur een copy-paste van de Console in je browser? Deze kan je openen met de F12 knop op je toetsenbord. Over het algemeen staat daar een rode foutmelding in die ons kan verklaren waardoor Elvenar gecrasht is!

Ooit zal Flash stoppen en is de HTML5 versie verplicht voor iedereen. Aan iedereen die terug is gewisseld naar Flash: Zouden jullie HTML5 nog een kans willen geven en de fouten door willen geven? Alleen op die manier kunnen we HTML5 blijven verbeteren zodat er een 100% stabiele versie staat op het moment dat Flash geen mogelijkheid meer is!
Ik speel op Opera, maar nà 5 min, valt het spel al uit, ik krijg de melding "Herlaad pagina" en het geheugen slaat in 1 x fors omhoog bij taakbeheer,
 
Hallo DonFrank, ik wil wel iets doorgeven wat bij mij met HTML5 in Chrome niet goed werkt is dat mijn onderzoek helemaal onzichtbaar is en de wereldkaart deels zichtbaar, daarom ben ik weer terug naar Flash, groet Sparkly.
Zou je dit even uit kunnen leggen, hoe ik dat precies moet doen? "Crashes: Zouden jullie daarvan een topic willen aanmaken in Meld een Bug, met daarbij bij voorkeur een copy-paste van de Console in je browser? Deze kan je openen met de F12 knop op je toetsenbord. Over het algemeen staat daar een rode foutmelding in die ons kan verklaren waardoor Elvenar gecrasht is! "
 

DeletedUser3847

Guest
Zou je dit even uit kunnen leggen, hoe ik dat precies moet doen? "Crashes: Zouden jullie daarvan een topic willen aanmaken in Meld een Bug, met daarbij bij voorkeur een copy-paste van de Console in je browser? Deze kan je openen met de F12 knop op je toetsenbord. Over het algemeen staat daar een rode foutmelding in die ons kan verklaren waardoor Elvenar gecrasht is! "
Je drukt eerst op F12 zodat de console opent, dan shift en print screen allebei tegelijk indrukken. Daarna kun je je copy in een nieuw bericht plakken. Zie hieronder:

upload_2018-11-4_12-24-34.png
upload_2018-11-4_12-24-34.png
 
Je drukt eerst op F12 zodat de console opent, dan shift en print screen allebei tegelijk indrukken. Daarna kun je je copy in een nieuw bericht plakken. Zie hieronder:

Bekijk bijlage 3528Bekijk bijlage 3528
Er gebeurt niets als ik op f12 druk, misschien doe ik iets niet goed, maar ik weet wel dat de browser (Opera) veel geheugen gebruikt, dat zie ik in taakbeheer, zou dat het probleem niet kunnen zijn? dus het is geen crash maar een geheugen probleem,
het geheugen geeft aan 1.127.3 mb
 

DeletedUser3847

Guest
Er gebeurt niets als ik op f12 druk, misschien doe ik iets niet goed, maar ik weet wel dat de browser (Opera) veel geheugen gebruikt, dat zie ik in taakbeheer, zou dat het probleem niet kunnen zijn? dus het is geen crash maar een geheugen probleem,
het geheugen geeft aan 1.127.3 mb
Zou kunnen, heb je al een andere browser (Google Chrome) geprobeerd?
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb goed nieuws voor het copy-pasten in HTML5 (en Flash!), kijk maar eens of het je lukt de tekst te selecteren in de chat en berichten en dan op Ctrl + C te drukken op de Beta versie :D
 

DeletedUser3821

Guest
Sinds gisteren kon ik niet meer inloggen in Eklvenar op HTML5.

Dit heeft volgens support te maken met de Linux versie die ik gebruik.
Dus ter informatie, mocht je linux gebruiken als OS en niet verder komen als dit scherm:

28dXCYE.png


Log even een support ticket zodat ze je weer op flash kunnen zetten.
 

DeletedUser2349

Guest
Ooit zal Flash stoppen en is de HTML5 versie verplicht voor iedereen. Aan iedereen die terug is gewisseld naar Flash: Zouden jullie HTML5 nog een kans willen geven en de fouten door willen geven? Alleen op die manier kunnen we HTML5 blijven verbeteren zodat er een 100% stabiele versie staat op het moment dat Flash geen mogelijkheid meer is!
Als ik in de spelupdates lees dat er verbeteringen zijn aangebracht m.b.t. de feedback die tot nu toe gegeven is, wil ik het best weer proberen en een kans geven. Maar zolang dat nog niet van toepassing is blijf ik nog even "hangen" op Flash.
 
Het is me nog niet gelukt om in te loggen via de browser op me mobiel in HTML5.

Aangezien dat de enige manier is om toegang te krijgen tot de mailbox, kan ik hier nog niet overstappen op HTML5. als ik namelijk vergeet het voor ik vertrek terug te zetten op flash, dan heb ik geen toegang meer tot de mail tot ik thuis ben.

Op beta draai ik wel HTML5
 
Bovenaan