Hij is ook net vrij gegeven. dus ben ik maar begonnen met de ontwikkeling van een T8 gebouw.
Dank je wel Tink, maar ik ben nog niet zover helaas..@Carlala : zet um op met het nieuwe hoofdstuken ook veel spelplezier iedereen!!!
Dus alleen maar jaknikkers hier die klakkeloos accepteren wat de spelleiders bedenken, het is geen China hier hoor't zou inderdaad het beste zijn dat de pessimisten en klagers m.b.t. Elvenar stoppen met spelen en stoppen met het vervuilen van het forum.
bah, bah en nog eens bah! Maak er a.u.b. wat leuks van en speel gewoon het spelletje omdat je het leuk vind.
Het hoofdstuk loopt niet weg, en zo heb je de kans om te leren van onze foutenDank je wel Tink, maar ik ben nog niet zover helaas..
Het hoofdstuk loopt niet weg, en zo heb je de kans om te leren van onze fouten![]()
Rare beschuldiging. Een spel is geen democratie hoor, take it or leave itDus alleen maar jaknikkers hier die klakkeloos accepteren wat de spelleiders bedenken, het is geen China hier hoor
Klopt Albert! heb je nog tips? sneller badges maken? sneller door de onderzoekboom heen? alles is welkom ben nu met toverstof bezig 210 badges, vervolgens moet ik (denk ik) edelsteen doen 280 badges (onderzoekboom) doen.Het hoofdstuk loopt niet weg, en zo heb je de kans om te leren van onze fouten![]()
Bedankt Bor.Ik weet via BETA dat er 2 opdrachten zijn die nog al wat vragen voor een opstelling.
1e: heb 10 torens EN 4 broed gebouwen
2e: heb 10 broed gebouwen op level 4 EN portaal ook op level 4
Ik weet dat het kan en om jullie te helpen zijn hier mijn 2 opstellingen met maar een minimale verschuiving in de stad.
10 torens + 4 broed plaatsen setup
10 broed gebouwen en portaal op 4
ik nog 490 teambadges! pffffOndanks dat ik weer even meer tijd heb door theater-lockdowns is dat precies de reden dat ik het toch even rustig aan doe met de laatste 300 teambadges van H18. Ik vind het in Elvenar fijn als anderen het wiel voor me uitvinden en als ik kan leren van hun fouten![]()
Komt die tweede opdracht 10 broedgebouwen en portaal op 4 dan pas op het eind? Hoe weet je dat allemaal al?@wunjo die portaal op 4 is pas bijna aan het einde en dan dien jij al je ultimate creauter al af te hebben.