• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback - Hoofdstuk 19: De wraak van de banneling

Wat ik tot nu toe zie is het weinig soeps, een negatief hoofdstuk weinig positiefs in deze tijd. van alles afbreken, gebouwen die veel groter worden van 4x5 naar 6x4. Je wordt verplicht dia's te kopen om verder te komen. Begint op Grepo of Total Battle te lijken. Geld geld geld Bah

Moet noodgedwongen mijn handelaar op unurium zetten. Ben nu 12 onderzoeken verder maar alle unurium op.
Heb de tempel wel maar event duurt nog een week en de toren kan ik ook pas zondag weer doen. En stadhuis uppen kost even 240k unurium.
Ik ga weer eens veel te snel en zal toch maar even pas op de plaats moeten maken.
Eerst maar eens een balans vinden tussen unurium en zaden. De gevraagde hoeveelheden zijn giga voor het uppen.

't zou inderdaad het beste zijn dat de pessimisten en klagers m.b.t. Elvenar stoppen met spelen en stoppen met het vervuilen van het forum.
bah, bah en nog eens bah! Maak er a.u.b. wat leuks van en speel gewoon het spelletje omdat je het leuk vind.
Dus alleen maar jaknikkers hier die klakkeloos accepteren wat de spelleiders bedenken, het is geen China hier hoor

@ilfalco Jij bent aan het klagen over iets wat je in elk hoofdstuk mocht doen.
In ieder hoofdstuk groeide wel een paar gebouwen en moest jij je stad weer overhoop halen om het weer passend in je gebied te krijgen met vanaf H6 ook nog eens een gast volk.
@Vonkentrekker Heeft gewoon gelijk dat hij baalt van mensen die hier over negatief doen in H19.
Het wordt nog erger als je ziet hoe negatief ze doen, op beta, over nieuwe en extra opdrachten voor events.

Het hoofdstuk loopt niet weg, en zo heb je de kans om te leren van onze fouten :)
Klopt Albert! heb je nog tips? sneller badges maken? sneller door de onderzoekboom heen? alles is welkom ben nu met toverstof bezig 210 badges, vervolgens moet ik (denk ik) edelsteen doen 280 badges (onderzoekboom) doen.

Laatst bewerkt:

Deleted User - 149888

Guest
Ik weet via BETA dat er 2 opdrachten zijn die nog al wat vragen voor een opstelling.
1e: heb 10 torens EN 4 broed gebouwen
2e: heb 10 broed gebouwen op level 4 EN portaal ook op level 4
Ik weet dat het kan en om jullie te helpen zijn hier mijn 2 opstellingen met maar een minimale verschuiving in de stad.

10 torens + 4 broed plaatsen setup
10 broed gebouwen en portaal op 4
Bedankt Bor.
Ik heb even een vraag. Ik las ergens dat je het portaal op level 2 of 3 moet houden omdat het op level 4 niets meer produceert. Is het dan niet raar dat ze om een portaal level 4 vragen in die opdracht?

Ondanks dat ik weer even meer tijd heb door theater-lockdowns is dat precies de reden dat ik het toch even rustig aan doe met de laatste 300 teambadges van H18. Ik vind het in Elvenar fijn als anderen het wiel voor me uitvinden en als ik kan leren van hun fouten;)
ik nog 490 teambadges! pffff

Nou ik heb nu een opdracht. Verken of verover 600 provincies. Zit nu op 562 en die 38 die ik nog moet hebben duurt wel een tijdje met 83 uur voor een provincie op dit moment. Ik weet niet of Inno het weet maar Winyandor bestaat nog maar 2 jaar en er is nog geen handvol die meer als mij heeft laat staan of die de 600 al hebben bereikt. Ergste vind ik nog wel de beloning van 2 runen. Rondje toernooi levert meer op.
Dus laat de opdrachten maar voor wat het is want zo vet zijn alle beloningen nu ook weer niet.

Bovenaan