• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Het Rijk van de Feniks-evenement

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Je bedoelt opdracht 41? En het is opmerkelijk dat die op beta (uiteindelijk) wel is aangepast, maar hier niet.. rara... @DonFrank ?
Ik heb het aangemeld als bug: ONYX-43967. Op de Beta is die opdracht inderdaad gewijzigd, waarbij de mogelijkheid tot onderzoek is vervangen voor het verzamelen van toverspreukfragmenten.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb zojuist de terugkoppeling ontvangen dat er voor dit evenement geen aanpassing gemaakt gaat worden, helaas. Enerzijds komt dat doordat de kans dat het fout gaat bij een hotfix te groot is, anderzijds omdat het morgen en maandag vrije dagen zijn in Duitsland en er niemand op kantoor is, en aan de andere kant omdat er spelers zijn die dan benadeeld worden omdat andere spelers wel bijv. al tijdsboosters ingezet hebben.
 

Aeva

Chef
Jammer @DonFrank
Dat van die vrije dagen snap ik wel, als er iets echt fout gaat dan moet er ook iemand zijn om dat te herstellen.
Het argument van 'spelers benadeeld worden' vind ik 'woke'. Ik heb in allebei mijn steden die opdracht al gedaan en zou het fijn vinden als mijn BS-genoten er gemakkelijker vanaf komen :)
 
Ik heb zojuist de terugkoppeling ontvangen
Gezien het feit dat het op beta (in een laat stadium) wel is aangepast, terijl daar dan toch ook spelers zijn benadeeld, vind ik dit op zijn zachts gezegd verbazend... Nog meer verbazend is het dat men 'vergeten' is om het in de live versie aan te passen!
 
Ach voor mij duurt het event nog ruim 2 week en overleef ik het wel.
Maar blijf het vreemd vinden als ik zo lees dat die op beta hetzij in een later stadium wel is aangepast en dat dus op Live niet kan laat staan niet eens is gebeurd terwijl dit bekend was.
 
Bovenaan