• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Het huiveringwekkende verhaal van Dr. Freakenspleen

DeletedUser1867

Guest
Op Winyandor opdracht verzamel kleine hoeveelheid T1. Met 4 fabrieken lvl 10 3+3+9 uur producties nodig. Hoezo is dat een "kleine" hoeveelheid? Vind het best fors...
Vrees niet. Het wordt nog erger. Opdracht 15. Verzamel een redelijke hoeveelheid T1. Redelijk is in mijn geval 4000. Ik heb 3 max level marmerfabrieken die 102 marmer per 3 uur produceren. Even snel uitgerekend zijn mij fabrieken dan 40 uur bezig als ik op tijd weet in te loggen iedere keer. Het was tot hier nog redelijk te doen, maar dit gaat te ver. Zal wel rustig doorspelen maar heb geen illusie de eindstreep te gaan halen. :(
 
Het is dus eerst een forse en daarna een waanzinnige hoeveelheid. Misschien zijn de termen klein en redelijk ironisch bedoeld...
 
het zou wel meevallen als je een maximale bonus zou hebben, maar op een nieuwe ereld zijn er natuurlijk nog niet veel die zo'n bonus halen.
Dat maakt winyandor toch juist leuk? het is allemaal minder evident dan Arendyll.
bv zou ik mijn wonderen nu wel upgraden, want dan gebruik ik relics die ik nodig heb voor mij bonus en gaat mijn bonus omlaag? zo'n dingen maakt het juist leuk voor mij

Het ging me meer om de terminologie dan het wel of niet halen van die opdrachten en prijsjes.
Inderdaad ga ik een aantal dingen heel anders doen. Zoals meteen de juiste wonderen neerzetten en upgraden en die waar je later toch niet zo veel aan blijkt te hebben lekker skippen :)
Die bonus komt vroeg of laat toch wel op de max, daar lig ik niet wakker van.
 
Vrees niet. Het wordt nog erger. Opdracht 15. Verzamel een redelijke hoeveelheid T1. Redelijk is in mijn geval 4000. Ik heb 3 max level marmerfabrieken die 102 marmer per 3 uur produceren. Even snel uitgerekend zijn mij fabrieken dan 40 uur bezig als ik op tijd weet in te loggen iedere keer. Het was tot hier nog redelijk te doen, maar dit gaat te ver. Zal wel rustig doorspelen maar heb geen illusie de eindstreep te gaan halen. :(

Zie hem nu ook op Arendyll: verzamel 75200 marmer. Met 2 zeemeerminnenparadijzen en 1 marmerfabriek gaat dat al gauw iets van 60 uur duren. Daarin versla ik je dan weer. lol.
 
Viel mee, maar 53 uur. lol. Ben nu net over de helft dus zal hem niet worden. Jammer, want de hoofdprijs geeft wel heel goed volk/m2. Zelfs beter dan Venar Stenen III. Maar goed, da's niet echt een urgent probleem.
 
Viel mee, maar 53 uur. lol. Ben nu net over de helft dus zal hem niet worden. Jammer, want de hoofdprijs geeft wel heel goed volk/m2. Zelfs beter dan Venar Stenen III. Maar goed, da's niet echt een urgent probleem.
freakenspleen geeft je 412 inwoners per vakje, venars 3 geeft je 495 per vakje. Heb ik ergens misrekend of jij? of ben je gebouwen uit verschillende hoofdstukken aan het vergelijken?
 

Deleted User - 147694

Guest
Bij het hoofdstuk Orks en goblins geeft Freakenspleen 67 bevolking en 69 cultuur per vakje, Venars stenen III geeft daarentegen 80 bevolking en 80 cultuur per vakje.
 

DeletedUser2578

Guest
Het hangt ervan af in welk hoofdstuk iemand is. In hoofdstuk 15 geeft Freakenspleen 6600 bevolking en 6800 cultuur. Best goed voor een gebouw van 4x4.
 
freakenspleen geeft je 412 inwoners per vakje, venars 3 geeft je 495 per vakje. Heb ik ergens misrekend of jij? of ben je gebouwen uit verschillende hoofdstukken aan het vergelijken?

Nar, je hebt helemaal gelijk. Die Venar's zijn nog van constructs. Ik mis ff 240 restauratiespreuken. lol.
 

DeletedUser3597

Guest
240 is wel veel :) Eventjes wachten tot het wintervent komt en zien of er dan geen vervanging is die beter is?

Hoop ik ook op heb veel venars stenen III, maar ga een beetje te snel door de hoofdstukken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Event over. Op Arendyll tot 22 vd 32 gekomen. Op Winy iets van 15. Belangrijkste reden: "redelijke" hoeveelheden waarvan het dagen duurt om die te verzamelen. Met 1 opdracht per 2-3 dagen schiet het niet op. Nou kan dit redelijk een niet zo beste vertaling zijn van considerable wat toch meer behoorlijk bij ons is. Volgende keer zou enorm of gigantisch beter de lading dekken. Tenzij de gevraagde hoeveelheden echt redelijk gemaakt worden.
Daarnaast zijn op Winy de aantallen relikwien een hobbel. Met iets van 3 provincies open schieten t in een toernooi niet op. Bij handwerken is het mazzel hebben. Op de kaart zou wel kunnen, maar ik wil niet overscouten. Lange termijn strategie is belangrijker in het spel dan een eventje van anderhalve week of zo met matige prijsjes.
 
ik heb het event ook niet afgewerkt op nl1 en 2, ben toch aan ongeveer 20 gekomen zonder er iets te voor moeten doen (behalve eens kp kopen)
 

DeletedUser2989

Guest
Mee eens dat het woord 'redelijk' niet helemaal de lading dekt, maar had het event in relaxed spelen modus vorige week vrijdag al af. Heb natuurlijk wel goederenspreuk even gebruikt en 3 zeemeerminnen die bij die redelijke opdracht even handig zijn, maar ik vond het een makkelijk event en vind het wel fijn dat ik niet meer level 1 gebouwen neer hoef te zetten.
 

Deleted User - 147694

Guest
Op NL1 heb ik 3 accounts op de allerlaatste dag/avond af kunnen ronden, op NL2 was dat totaal niet te doen, ben op een Visioendamp opdracht gestrand nadat de 'redelijke' hoeveelheid bonusgoederen al enorm veel moeite gekost heeft om af te kunnen ronden. Maar goed, je kunt ook niet te veel verwachten van een H1 account, dus rouwig ben ik er niet over.
 
Bovenaan