• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Het huiveringwekkende verhaal van Dr. Freakenspleen

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
forumbanner.png


Beste Elfen en Mensen,

Als een man van wetenschap heeft Dr. Freakenspleen bijna zijn hele leven besteed aan het onderzoeken van zijn prachtige creatie -het wezen. Wat dodenbezweerders nooit voor elkaar zouden krijgen, zou hem lukken. Niet alleen de doden weer tot leven brengen, nee! Hij zou LEVEN CREËREN vanuit niets, alleen door zijn wetenschap en kunst te gebruiken. Gooi de schakelaar om, zet de spoelen onder stroom om het bleke wezen tot leven te brengen!

Het Halloween-evenement van dit jaar loopt van 28 oktober tot 6 november. Gebruik deze tijd om de taken van Dr. Freakenspleen uit te voeren en hem te helpen zijn wezen tot leven te brengen. Als het je lukt, zal hij zo blij zijn dat hij voor eeuwig in jouw stad blijft!

Reward01res.png

4x4 cultuur en bevolking
Dr. Freakenspleen en zijn occulte prutsen kunnen soms eng zijn. Zijn groteske kasteel heeft echter veel cultuur en bevolking voor je stad, dus mis het zeker niet.

We wensen je veel plezier met de opdrachtenreeks en kijken uit naar je feedback in ons discussietopic! Fijne halloween!

Griezelige groeten,
Jullie Elvenar Team

Kijk de komende dagen uit voor (of naar) een nieuwe (tijdelijke) inwoner in je stad. Fijne halloween!
 
Hmmm, op zich leuk dat er al weer een event is, maar deze is nou niet je dat.
Ik heb op zich wel genoeg bevolking en nog 6 stuks hazelstad goed voor 32K volk als reserve in de inventaris voor het geval Inno weer eens met een onverwachte, rare move mocht komen. Dat gebouw is dus niet echt urgent. Tijdsboosters zijn de meeste prijzen en daarvan ligt nog voor 700 uur op de plank. Ook niet direct noodzakelijk. Blijft over 8 KP in instants. Daarvoor zou ik dan weer een aantal marmerfabrieken naar lvl 24 moeten brengen en werkplaatsen van zolder halen.... beetje veel gedoe voor die paar KP instants. Bovendien zijn provincies met verkenningstijden van 3 dagen in de korte tijd tussen events haast niet zo snel te openen voor de confrontaties en relikwien (als toren en toernooi dicht zijn). Ik laat deze even voorbij gaan, ploeter rustig door met Elvenaren en kijk uit naar het winterevent.
 

DeletedUser3597

Guest
Hmmm, op zich leuk dat er al weer een event is, maar deze is nou niet je dat.
Ik heb op zich wel genoeg bevolking en nog 6 stuks hazelstad goed voor 32K volk als reserve in de inventaris voor het geval Inno weer eens met een onverwachte, rare move mocht komen. Dat gebouw is dus niet echt urgent. Tijdsboosters zijn de meeste prijzen en daarvan ligt nog voor 700 uur op de plank. Ook niet direct noodzakelijk. Blijft over 8 KP in instants. Daarvoor zou ik dan weer een aantal marmerfabrieken naar lvl 24 moeten brengen en werkplaatsen van zolder halen.... beetje veel gedoe voor die paar KP instants. Bovendien zijn provincies met verkenningstijden van 3 dagen in de korte tijd tussen events haast niet zo snel te openen voor de confrontaties en relikwien (als toren en toernooi dicht zijn). Ik laat deze even voorbij gaan, ploeter rustig door met Elvenaren en kijk uit naar het winterevent.

Eens! Ik kijk wat ik kan doen zonder extra gebouwen te plaatsen, denk dat ik nog wel een eind kom als het toernooi ook goed valt. Wel weer leuk een paar dagen een thema in je stadje.
 

Deleted User - 147694

Guest
Top mini event.

Fijn dat de Magische werkplaatsen ook hier dubbele productie geeft. :D
 

DeletedUser3012

Guest
Is dit nog steeds met de fabrieksvereisten?
Want dat is nog steeds een beetje jammer vind ik...
Verder vind ik het tot nu toe een leuk event

Update: ja, ik zie van wel. Echt jammer hoor.
 
events zijn altijd leuk :)
alleen kan ik deze keer de video niet bekijken, als ik op de link klik kom ik op facebook( staat gewoon aangemeld) en dan komt er een melding, dat de video niet beschikbaar is omdat ik niet tot de doelgroep behoor o_O
 

Deleted User - 147694

Guest
Is dit nog steeds met de fabrieksvereisten?
Want dat is nog steeds een beetje jammer vind ik...

Ik meen mij te herinneren dat @DonFrank in de thread over het herfstevent iets in die strekking gezegd heeft, dat InnoGames de events in vervolg op die voet wil doorzetten.
 

Deleted User - 147694

Guest
Het is een yt event waarbij je 1000 diamanten en een Zwaartekrachtherberg winnen kunt.
 
Het is een yt event waarbij je 1000 diamanten en een Zwaartekrachtherberg winnen kunt.
Ik geloof niet dat dit het videootje is wat @Oldiewoldie bedoel, het gaat om de toelichting op het huidige Halloween event, welke je door het ingame-trompetje kunt zien… overigens, bij mij werkt het inmiddels Oldiewoldie! Veel toelichten doet het overigens niet, voor meer info kun je beter de hierbij geplaatste spoiler bekijken… of zie elvengems.com?!

1) Verzamel x aantal munten (weinig)
2) Verzamel x aantal voorraden (weinig)
3) Besteed 2 KP
4) Maak 3x eenvoudig gereedschap (15 min)
5) Produceer x aantal T1 bonus (behoorlijk)
6) Verzamel 4 visioendamp of onderzoek 1 technologie
7) Verzamel 2 betoveringen
8) Los 7 Spire ontmoetingen op of 7 ontmoetingen wereldmap
9) Koop 13 KP
10) Verzamel x aantal voorraden (gemiddeld)
11) Verzamel 15 relics
12) Verzamel x aantal munten (gemiddeld)
13) Los 35 toernooi ontmoetingen op of 7 ontmoetingen wereldmap
14) Maak 4x brood (1 uur)
15) Produceer x aantal T1 bonus (veel)
16) Los 9 Spire ontmoetingen op of 9 ontmoetingen wereldmap
17) Verzamel 666 fragmenten of verken 1 provincie
18) Verzamel x aantal voorraden (veel)
19) Besteed 20 KP
20) Verzamel 17 relics
21) Maak 3x geavanceerd gereedschap (3 uur)
22) Verzamel 7 visioendamp of onderzoek 1 technologie
23) Maak 3x boodschappenmand (9 uur)
24) Maak 5x T1 bonus 3uur
25) Train 3 stapels eenheden
26) Maak 4x T1 bonus 9 uur
27) Verzamel x aantal munten (heel veel)
28) Verzamel x aantal voorraden (heel veel)
29) Los 50 toernooi ontmoetingen op of 10 ontmoetingen wereldmap
30) Verzamel 6 betoveringen
31) Maak 3x gereedschapskist (24 uur)
32) Verken 1 provincie of onderzoek 1 technologie of verzamel 15 visioendamp


WP moet met huidig hoofdstuk of 3 hoofdstukken terug.
T1 moet met huidig hoofdstuk of 1 hoofdstuk terug.
 

DeletedUser2578

Guest
Op zich valt dit event best mee en is denk ik binnen 9 dagen wel te doen. Er worden voornamelijk veel ontmoetingen, relikwieën en visioendampen gevraagd. Voor de ontmoetingen en relikwieën kan gebruik worden gemaakt van het toernooi, en niet te vergeten om steeds een provincie te scouten:)
 
Ik geloof niet dat dit het videootje is wat @Oldiewoldie bedoel, het gaat om de toelichting op het huidige Halloween event, welke je door het ingame-trompetje kunt zien… overigens, bij mij werkt het inmiddels Oldiewoldie! Veel toelichten doet het overigens niet, voor meer info kun je beter de hierbij geplaatste spoiler bekijken… of zie elvengems.com?!

Bij mij werkt hij nu ook Rodeon :)
 

DeletedUser2989

Guest
Bij de opdracht; verzamel 2 betoveringsvoorwerpen, doen betoveringsspreuken gewonnen in de toren niet mee, heb ik zonet geleerd. Ik vind dat onduidelijk en verwarrend. De teleporteerspreuk staat in de opslag bij de betoveringen maar wordt blijkbaar niet als een betoveringsvoorwerp beschouwd. Of het ook voor de combispreuk geldt, heb ik nog niet gecheckt. Vraag; hoe zit het met de combispreuken gewonnen uit de maansteenbibliotheek, doen die mee ? En de goederenspreuken van de pandabeer, doen die mee ? Verzoek om dit ofwel bij de opdrachten zelf of op een andere wijze wat duidelijker aan te geven.
 
Bij de opdracht; verzamel 2 betoveringsvoorwerpen, doen betoveringsspreuken gewonnen in de toren niet mee, heb ik zonet geleerd. Ik vind dat onduidelijk en verwarrend. De teleporteerspreuk staat in de opslag bij de betoveringen maar wordt blijkbaar niet als een betoveringsvoorwerp beschouwd. Of het ook voor de combispreuk geldt, heb ik nog niet gecheckt. Vraag; hoe zit het met de combispreuken gewonnen uit de maansteenbibliotheek, doen die mee ? En de goederenspreuken van de pandabeer, doen die mee ? Verzoek om dit ofwel bij de opdrachten zelf of op een andere wijze wat duidelijker aan te geven.

Spreuken van de panda doen gelukkig mee heb ik ervaren :)
 
Op Winyandor opdracht verzamel kleine hoeveelheid T1. Met 4 fabrieken lvl 10 3+3+9 uur producties nodig. Hoezo is dat een "kleine" hoeveelheid? Vind het best fors...
 
Op Winyandor opdracht verzamel kleine hoeveelheid T1. Met 4 fabrieken lvl 10 3+3+9 uur producties nodig. Hoezo is dat een "kleine" hoeveelheid? Vind het best fors...
het zou wel meevallen als je een maximale bonus zou hebben, maar op een nieuwe ereld zijn er natuurlijk nog niet veel die zo'n bonus halen.
Dat maakt winyandor toch juist leuk? het is allemaal minder evident dan Arendyll.
bv zou ik mijn wonderen nu wel upgraden, want dan gebruik ik relics die ik nodig heb voor mij bonus en gaat mijn bonus omlaag? zo'n dingen maakt het juist leuk voor mij
 
Bovenaan