• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback forumupdate

DeletedUser2989

Guest
@Billy, het is heel onduidelijk. Bij het decemberfeest staat de knop volgen/niet volgen en daarnaast 'markeer als gelezen', maar ik vrees dat dat toch handmatig is jammer genoeg en niet gestandaardiseerd. De knop volgen/niet volgen lijkt me wel een standaardinstelling, maar die staat eigenlijk verkeerd om. Bij sommige andere forumtopics staat die knop niet of hij staat er misschien nog niet omdat ik geen ongelezen topic heb. Ik zou idd ook graag bepaalde topics permanent niet hoeven te lezen/ hoeven te zien. Permanent bepaalde topics zoals de hangplek onzichtbaar maken is me niet gelukt. Dat zou voor mij ook een verbetering zijn. Ik zou verwachten dat ik items die ik niet wil volgen, ook niet bij de adeling 'nieuwe berichten' zie, maar dat lijkt ook niet te kloppen.
Dus je hebt eigenlijk wel gelijk dat het weinig selectie oplevert, mogelijk via de persoonlijke nieuwsfeed. die heb ik nog nauwelijks gebruikt.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Als er een meerderheid van 80% is voor het verbergen van alle topic's in de Hangplek bij het "Wat is er nieuw?" gedeelte, dan kan ik de hangplek daarvoor uitschakelen. Het beste kan je dat als idee aanmaken in het ideeënforum.
 
Er zouden ook meer interessante dingen in de Hangplek terecht kunnen komen, die zijn dan ook verborgen… ik zou liever de optie (in elk forum) hebben om een topic niet langer te zien… en was dat niet waar jullie naar op zoek waren?
 

DeletedUser2989

Guest
Het gaat om het selectief in kunnen stellen van info die je wel wilt lezen en die je niet wilt lezen. Nu kan dat op geen enkele manier. Don Frank doet het aanbod om de hangplek berichten uit de 'wat is nieuw' te halen. Ik zie dat als een 'half ei' die snel realiseerbaar is. Andere opties zijn er waarschijnlijk niet of in ieder geval niet op korte termijn. Ik ben 'voor' omdat ik de nieuwswaarde van de hangplek niet zie. Degenen die graag de hangplek volgen kunnen dat gewoon bij de hangplek blijven doen. De hangplek zelf wordt niet verborgen.
Voor op wat langere termijn zou ik natuurlijk liever individuele instelmogelijkheden hebben.
 

DeletedUser3597

Guest
Ik heb wel een andere vraag, en geen idee waar ik deze moet stellen. Ik bedoel het ook zeker niet vervelend, maar wel zou ik het graag begrijpen.

De vraag naar het kunnen verbergen van meldingen van de hangplek is nog maar heel 'jong' en er wordt al een poll aangemaakt. Ik begrijp dat dit door de moderators heel makkelijk en snel is te regelen en daarom vind ik het ook goed dat er snel zoiets van de grond komt.

In 'suggesties en ideeën' staan op dit moment 2 discussies die volgens de regels al in aanmerking zouden komen voor een poll (correct me if I'm wrong), maar waar dat (nog) niet gebeurd is.

[Edit: ik zie net in de regels dat er niet een specifieke bespreektermijn is voor topics of een vaste regel om een poll te starten.]

Iedereen zal begrijpen dat als een poll dáár de uitkomst heeft dat een ruime meerderheid voor is, dat het niet automatisch zo is dat deze verandering er ook daadwerkelijk zal komen. Het kan echter wel een krachtig signaal zijn van de spelers op de Nederlandse servers richting Inno dat het zeer gewenste verbeteringen zijn.

Het zou fijn zijn als de moderators een beslissing nemen over het wel of niet starten van een poll over die onderwerpen en dat ook daar communiceren, zodat voor iedereen duidelijk is of reageren überhaupt zin heeft en wat een eventuele reden is om geen poll te starten over iets wat door veel spelers als gewenst gezien wordt.

En nogmaals: ik bedoel dit echt niet vervelend, ik ben serieus geïnteresseerd in waarom er soms -ondanks veel respons op een idee- geen poll gestart wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het is het beste om mij even te mentionen (@DonFrank ) in de desbetreffende topic's, omdat de peilingmogelijkheid een beheerdersfunctionaliteit is die ingeschakeld moet worden voor een forumdeel. Over het algemeen worden alle mentions gelezen :)
 
Bovenaan