• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "Een valentijns bruiloft"

DeletedUser1592

Guest
Beste Elvarianen,

Aanstaande woensdag 14 februari start ons Valentijn Evenement

Lees alles over het evenement

En laat ons weten wat je er van vindt.

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2021

Guest
ziet er vrij haalbaar uit , en is een mooi gebouwtje .
ook voor de kleinere acc's , op de nr ' s 52 en 57 na die zouden nog wel eens voor problemen kunnen gaan zorgen ( 16 reliquien en 20 gevechten en / of afkopen ) gezien de korte tijdspanne die er tussen die 2 gelegen is .
 

DeletedUser2021

Guest
bedankt ,
verloopt zeer goed met beide acc ben ik nu bezig aan opdracht nr 19 ( broodjes bakken ) na een uurtje opdrachten uitvoeren .
 
Engelse tekst van Tandulien na afronding 3e quest:
"Over hem en haar.
This was untrue of course. Yet, I will take specific care to recite this TRUE tale of love extra carefully!"

Helaas is de screenshot te groot om in te voegen.

PS. Ook in de opdracht van quest 5 staat nog Engels, nl. 'Verzamel x units'.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

Guest
lijken tot nu toe wel makkelijke opdrachten. makkelijker dan de mijnheer roodbaard, en het winterevenement van laatst. gaat misschien nog lukken ook
 

DeletedUser2021

Guest
lijken tot nu toe wel makkelijke opdrachten. makkelijker dan de mijnheer roodbaard, en het winterevenement van laatst. gaat misschien nog lukken ook

deze zou voor iedereen volledig haalbaar moeten zijn , is een zeer gemakkelijke , ook voor kleine acc op 2 opdrachten na .
maar die zouden ook haalbaar moeten zijn gezien de ruime tijdspannen die er is
 

DeletedUser1888

Guest
Leuk, nóg een collega: Bardbarella. Helaas kan ik (via google) geen plaatje van haar vinden.
Weet trouwens iemand hoe die mannelijke bard heet?
Waardeloze collega's, overigens. Ze vertellen gewoon heel prozaïsch een verhaal, in plaats van een mooie ballade.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Guest
deze zou voor iedereen volledig haalbaar moeten zijn , is een zeer gemakkelijke , ook voor kleine acc op 2 opdrachten na .
maar die zouden ook haalbaar moeten zijn gezien de ruime tijdspannen die er is

Ja. ben zelf nog niet zo ver, dus dat zou leuk zijn. heb ik eindelijk weer een leuk evenementsgebouw d'r bij
 

DeletedUser3012

Guest
Nou ik vind het erg leuk. zit zelf nog maar in hoofdstuk vier, dus dit is eindelijk een keertje te doen!
Jeeeeeeeeej!
 
Bovenaan