• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "de Walpurgis Nacht"

DeletedUser

Guest
Heb de Lava codex ook al staan. Leuk, zie wel hoever ik nu kom.
De relkwieen zijn niet het probleem maar de confrontaties.
Zou op alle fabrieken nu spreuken moeten doen om genoeg goederen te hebben.
Weet dat je met vechten heel eind komt , maar ben geen vechtster, daarom ben ik van Foe overgestapt naar Elvenar klein beetje vechten maar Elvenar gaat nu aardige inhaalslag maken.

Je gaat voorspoedig Marjan, al voorbij de helft in nog geen 2 dagen. De rest gaat je ook vast lukken :)

Beetje off-topic: Ik ben gillend weggerend bij FOE vanwege het vechten, in vergelijking daarmee blijft Elvenar nog steeds mild gelukkig
 

DeletedUser2609

Guest
Wat ik niet begrijp is als er staat voltooid 2 of op het einde 9 confrontatie's, waarom tellen de confrontatie's van toernooien niet mee?
 

DeletedUser2609

Guest
Waarschijnlijk ook omdat toernooiconfrontaties een andere prijsstelling hebben dan wereldkaartconfrontaties. (ie makkelijker)
Ja okay maar dan blijft het nog steeds raar dat de relics wel tellen en de confrontatie's niet in toernooien :)
 

DeletedUser2464

Guest
Ik vond het een leuk event en ook voor de beginnende spelers in de bs goed te doen. Mag vaker zo'n event voorbij komen
 
Bovenaan