• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "de Walpurgis Nacht"

DeletedUser

Guest
waarom heb je dan geen kazerne meer??? die heb je toch echt wel nodig
Waarom zou je die "echt wel nodig" moeten hebben ? :confused: Gevechten zijn prima met onderhandelen te doen. :cool: Zijn alleen dit soort events waar het dan tegen zit. :(
 

DeletedUser

Guest
Niet te doen voor iemand die geen Kazerne heeft, veel te veel "rekruteer een x aantal eenheden" opdrachten. :( Laatste opdracht alleen kost me al 10+ dagen om benodigd aantal troepen te verzamelen (m.b.v. oude event gebouwen), de andere 3 eenheden opdrachten 3,5 en 2x 7 dagen.

LOL wat ik zo even snel kan zien heb je een kazerne op lvl 29 staan en 2 wapenkamers op 31, krijgt ook legereenheden van bolwerk, paddestoel (+ grote training) en vliegende academie.
Beetje vreemde post, vind je zelf ook niet :rolleyes:
 

DeletedUser1796

Guest
Waarom zou je die "echt wel nodig" moeten hebben ? :confused: Gevechten zijn prima met onderhandelen te doen. :cool: Zijn alleen dit soort events waar het dan tegen zit. :(
daarom heb je hem ook "echt wel nodig" :) ik onderhandel ook alleen maar maar heb me kazerne wel staan, heb alleen de rest niet.
 

DeletedUser1427

Guest
Niet te doen voor iemand die geen Kazerne heeft, veel te veel "rekruteer een x aantal eenheden" opdrachten. :( Laatste opdracht alleen kost me al 10+ dagen om benodigd aantal troepen te verzamelen (m.b.v. oude event gebouwen), de andere 3 eenheden opdrachten 3,5 en 2x 7 dagen.

Een kazerne is toch wel belangrijk voor dit soort evenementen, begrijpend is dat spelers de voorkeur willen hebben om dit gebouw te plaatsen of niet, het niet plaatsen van de kazerne kan inderdaad resulteren dat opdrachten die vragen om het rekruteren van eenheden ontzettend moeilijk maakt. toch bedankt voor de feedback!
 

DeletedUser

Guest
LOL wat ik zo even snel kan zien heb je een kazerne op lvl 29 staan en 2 wapenkamers op 31, krijgt ook legereenheden van bolwerk, paddestoel (+ grote training) en vliegende academie.
Beetje vreemde post, vind je zelf ook niet :rolleyes:
Niet voor mijn hoofdaccount natuurlijk. :p Heb nog een paar kleintjes die ik via onderhandelen doe, niks geen militaire gebouwen dus op een paar oude event gebouwen na enkele om dit soort quests te kunnen doen. Maar 4x zo'n quest in deze korte tijd is te veel van het goede dus, jammer. :( Het is ook al weer een hele tijd geleden dat er gebouwen in events te winnen waren welke troepen gaven, volgens mij zijn de huidige alweer meer dan een jaar oud, dus hele kleine aantallen geven die.
 

DeletedUser990

Guest
Gaat helemaal goedkomen met je Marjan :)
Vergeet niet dat als je OWs of eventgebouwen hebt die legereenheden geven, dat deze ook worden meegeteld voor de quests voor het verzamelen van legereenheden ;)

Heb die OW wel klaar om te bouwen maar zag nut er niet van in, die paar eenheden, ach gooi er nog wat Ceberussen bij. Maar zal me dan toch met de vecht wonders bezig moeten gaan houden.
 

DeletedUser

Guest
Heb die OW wel klaar om te bouwen maar zag nut er niet van in, die paar eenheden, ach gooi er nog wat Ceberussen bij. Maar zal me dan toch met de vecht wonders bezig moeten gaan houden.

De vechtwonderen helpen je ook een handje bij de confrontaties en toernooien, maakt de events dan ook ietjes gemakkelijker :)
 

DeletedUser990

Guest
De vechtwonderen helpen je ook een handje bij de confrontaties en toernooien, maakt de events dan ook ietjes gemakkelijker :)
Ben totaal geen vechtster, ja heb kazerne en wapenkamers etc. maar die gebruik ik alleen bij evenementen als ik troepen moet maken.
Hamertjes heb ik dan toch meestal wel genoeg!
 
Heb die OW wel klaar om te bouwen maar zag nut er niet van in, die paar eenheden, ach gooi er nog wat Ceberussen bij. Maar zal me dan toch met de vecht wonders bezig moeten gaan houden.

Heb bj het winterevenement voor het eerst een vechtow/troepen gebouwd en nu een andere. ze vergroten mijn wapenkamers en leveren troepen (al gaat mijn kazerne ook zeer langzaam 2m24/stuk). Na het evenement af en heb ik weer een lege cirkel om runen op kapot te slaan en kapotte scherven te dumpen.
 

DeletedUser990

Guest
Heel heel klein minpuntje maar moest 2 relekwieen verzamelen of 2x confrontaties doen.
Geen punt natuurlijk, maar beloning 1 relekwi, had daar dan 1 kennispunt of munten voor gegeven.

Heb de eenhoorn ook al staan! Heb er zelfs tijdverkorter voor gebruikt, maar binnen is binnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je die dan wel verkopen na afloopt ?
ja hoor het oefenterrein en huurlingenkamp kan je zo vaak bouwen en afbreken wat je wil. Dat is meestal een van de dingen die ik afbreek wanneer er een nieuw gastras is, om wat plaats te maken voor gastrasproductie.

Als je beide dus bouwt en wat wapenkamers levelled, dan kan je wel wat troepen op voorhand sparen
 
Ik heb ook een wapenkamer bijgeplaatst en ben mijn oefenterrein aan het uitbreiden. De kazerne produceert nu, anders ben ik 8 uur verder en dan ben ik pas op de helft. En dan moet de echte grote klapper nog komen. Vond het de laatste tijd toch al zo traag gaan met productie vaan eenheden, maar die worden natuurlijk steeds groter en ik had mijn kazerne niet mee ontwikkeld. Mooi moment om dat te doen.
 

DeletedUser2617

Guest
Is er ergens een lijst van de opdrachten terug te vinden?
 
Ik vond het een superleuk eventje en mooie prijzen!
Heb ervan genoten deze keer, laat de volgende van dit soort maar komen! Nu terug gewoon produceren en alles weer zijn gangetje laten gaan! Opdracht 25 kwam ook in het Engels bij de opdrachtgevers maar is inderdaad de spreuk betoverd geschenk, de cultuurboost spreuk in het paars :)
 

DeletedUser990

Guest
Heb de Lava codex ook al staan. Leuk, zie wel hoever ik nu kom.
De relkwieen zijn niet het probleem maar de confrontaties.
Zou op alle fabrieken nu spreuken moeten doen om genoeg goederen te hebben.
Weet dat je met vechten heel eind komt , maar ben geen vechtster, daarom ben ik van Foe overgestapt naar Elvenar klein beetje vechten maar Elvenar gaat nu aardige inhaalslag maken.
 
Bovenaan