• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "de Walpurgis Nacht"

Dit evenement is ontzettend leuk voor spelers die nog niet zo lang spelen. Je kunt gewoon lekker meedoen ook als je geen enorme voorraden hebt. De prijzen zijn bij mij en mijn bs meer dan welkom. Voor grotere spelers wellicht minder interessant maar dan kun je er altijd voor kiezen om niet mee te doen. Toch?
 

DeletedUser

Guest
Heb me nog niet in het evenement verdiept, maar speel nu lekker wat wil ik voor gebouwen eventueel en de opdrachten ach als ik 10 munten moet verzamelen en mijn spel opdracht is verzamel 15 munten doe ik toch lekker mee!

Heb net even naar prijzen gekeken, dacht eerst even dat het vaste prijzen waren, zo opdracht 3 voltooid- lantaarn opdracht 12 eenhoorn was al helemaal blij maar het zijn zeker de dagprijzen dus stel me er maar niet te veel van voor.

@marjan de 1e
Marjan het zijn vaste prijzen die krijgt als beloning als je bepaalde quests voltooid hebt:

Quest 3 -> beloning Duistere Lantaarnpaal
Quest 12 -> beloning Zilveren Eenhoorn
Quest 24 -> beloning Duistere Codex
Quest 48 -> Venar's Spiritual Nexus

Geen gokfestijn deze keer dus ;)
 

DeletedUser2600

Guest
om de opdracht " Venar's Spirituele Nexus " te winnen:

48. Produceer 7x Dranken (werkplaats 5 min) + rekruteer een enorme hoeveelheid Eenheden (4203) + los 9 Ontmoetingen op
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9 ontmoetingen = 2 provinces
hoofdstuk: elemetalen duurt dat 6 dagen +-
evenement loopt van 23 april tot 3 mei.
 

DeletedUser990

Guest
@Didi1 Dan zal ik inderdaad weer eens gezellig aan de slag gaan!
Geen grote maar in ieder geval vaste prijzen, Leuk! Kan ik vast leuk plaatsje zoeken voor de eenhoorn.
 

DeletedUser3193

Guest
Ben wel genezen na het laatste event. Alle opdrachten af en nog 800 veren tekort voor de eindprijs. 400 veren gekocht en de rest een aankoop voor diamanten gedaan om nog kisten te kunnen openen. Diamanten aankoop nooit gekregen. Na het event wel de 10 euro voor de diamanten terug. Maar de aankoop van de veren was ik kwijt. 2 tickets ingeschoten. Op niet 1 antwoord gekregen. Ik doe er niet meer serieus aan mee. De lol gaat er snel af zo
 

DeletedUser1796

Guest
In de aankondiging staat ook ergens in de dag, dit betekend niet dat het dan om 12:00 begint.
We zijn wel gewend dat de evenementen meestal om die tijd beginnen maar we zitten nu ook in de zomertijd dus kan daarom anders zijn of ze doen het omdat we teveel gewend zijn op tijden :)
 

DeletedUser

Guest
Het evenement is inmiddels begonnen, wij wensen iedereen heel veel succes met dit evenement.
Niet te doen voor iemand die geen Kazerne heeft, veel te veel "rekruteer een x aantal eenheden" opdrachten. :( Laatste opdracht alleen kost me (met één van mijn kleine accounts) al 10+ dagen om benodigd aantal troepen te verzamelen (m.b.v. oude event gebouwen), de andere 3 eenheden opdrachten 3,5 en 2x 7 dagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1796

Guest
Niet te doen voor iemand die geen Kazerne heeft, veel te veel "rekruteer een x aantal eenheden" opdrachten. :( Laatste opdracht alleen kost me al 10+ dagen om benodigd aantal troepen te verzamelen (m.b.v. oude event gebouwen), de andere 3 eenheden opdrachten 3,5 en 2x 7 dagen.
waarom heb je dan geen kazerne meer??? die heb je toch echt wel nodig
 

DeletedUser990

Guest
Leuk, heb de lantaarnpaal al staan, wacht nu op troepen, voor mij haflingen dus 4 uur. Kan ik nog rondje fabrieken draaien.
Gelukkig tijd tot 3 mei!
 

DeletedUser

Guest
Leuk, heb de lantaarnpaal al staan, wacht nu op troepen, voor mij haflingen dus 4 uur. Kan ik nog rondje fabrieken draaien.
Gelukkig tijd tot 3 mei!

Gaat helemaal goedkomen met je Marjan :)
Vergeet niet dat als je OWs of eventgebouwen hebt die legereenheden geven, dat deze ook worden meegeteld voor de quests voor het verzamelen van legereenheden ;)
 
Bovenaan