• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "de Walpurgis Nacht"

DeletedUser3382

Guest
Op zich best leuk en heel creatief, al weer een evenement. Maar wordt het niet een beetje veel?
Ben nog maar nauwelijks bekomen van het paasevenement en wekelijks heb je ook al die [product]toernooien.
En tussendoor 'moet' je dan nog gewoon spelen. Hopelijk komt er hierna wat rust.
 

DeletedUser1796

Guest
@KleumTeun Je bent niet verplicht om aan alles mee te doen.... er zijn mensen die niet verder kunnen in hun stadje dus voor hun is het wel leuk de evenementen, heb je nog wat te doen dan alleen maar produceren en wachten.... dit keer is het ook geen groot evenement
 

DeletedUser

Guest
Heu, gebouw is zero en mogelijke bonussen is max. 11 x 1uur tijdsvermindering. In een spel waar de up van een gastvolk gebouw al snel
6u is lijkt me dit niet lonend. Om een spreekwoord te gebruiken, 'Met alle Chinezenen maar niet met den dezen'.
 

DeletedUser3092

Guest
ik kijk er naar uit. De prijzen lijken me wel ok, ik heb dan ook maar een klein stadje
 

DeletedUser990

Guest
Heb me nog niet in het evenement verdiept, maar speel nu lekker wat wil ik voor gebouwen eventueel en de opdrachten ach als ik 10 munten moet verzamelen en mijn spel opdracht is verzamel 15 munten doe ik toch lekker mee!

Heb net even naar prijzen gekeken, dacht eerst even dat het vaste prijzen waren, zo opdracht 3 voltooid- lantaarn opdracht 12 eenhoorn was al helemaal blij maar het zijn zeker de dagprijzen dus stel me er maar niet te veel van voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan