• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De Tovenaarsbedevaart

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Forumann_July2020.png

Beste mensen en elfen,

Kijk! De tovenaarsbedevaart gaat beginnen! De machtigste koningen, koninginnen, heren en dames sturen leerlingen van hun plaatselijke tovenaarscolleges voor hun grote bedevaartstocht. De bedevaartstocht is een test van wijsheid, sluwheid, wilskracht en uithoudingsvermogen.

Ook jij hebt de mogelijkheid om enkele van je beste leerlingen op een magische reis te sturen. Ondersteun ze zo goed als je kunt, verdien het respect van de tovenaarsgemeenschap en laat de leerlingen met glorie en schatten naar je terugkeren.


Tussen 27 juli en 16 augustus moet je er alles aan doen om je leerlingen te helpen zoveel mogelijk tovenaarskennis te verzamelen. Er is natuurlijk niet één manier om deze kennis te vergaren. Alleen al voor de ervaring om je stad dagelijks te bezoeken, wordt je al met wat kennis beloond en je krijgt nog meer kennis door de willekeurige magische verschijningen in de buitenwijken van je stad te onderzoeken. Je kunt ook de speciale evenementopdrachten van Zaphiel vervullen, waarmee je mijlpalen voor evenementopdrachten kunt bereiken, die nog meer tovenaarskennis en andere geweldige beloningen bevatten.

July_event_progress.png


Als je de verschillende bakens der kracht op de evenementenkaart bereikt, zul je daarin veel schatten vinden, waaronder enkele gloednieuwe, dagelijks exclusieve gebouwen en directe effecten. Elk baken der kracht brengt je leerling dicht bij de toren der wijsheid en zodra ze de grote afstand hebben afgelegd om hun reis te voltooien, word je beloond met een van de vele speciale hoofdprijzen, waaronder follem-artefacten om je eigen wijze golem te ontwikkelen!

A_Evt_Evo_July_XX_Wise_Golem10_1_0000PNG.png

Wijze Golem - 4x4 cultuur, bevolking en bonussen afhankelijk van gebooste goederen, hoofdstuk en stadium, inclusief Tovenaars/Priester-productie op hogere niveaus.

Net als bij eerdere evenementen bestaat de opdrachtenreeks uit een verhaalsectie en extra episodische opdrachten, die beginnen zodra het verhaal is voltooid. Dit betekent dat je de eerste reeks opdrachten meteen kunt voltooien, terwijl latere opdrachten dagelijks nieuwe toevoegingen bevatten, waardoor je op elke nieuwe evenementendag tot de laatste dag 1 extra evenementopdracht kunt blijven spelen .

Wil je meer weten over het evenement of de bijzonderheden van de jaarlijkse bedevaart? Bekijk onze speciale wikipagina of de video hieronder, waarin Zaphiel een van de leerlingen op de reis volgt en deze in meer detail uitlegt:


Wij wensen jou en je leerlingen een veilige reis en zijn natuurlijk erg benieuwd naar je feedback. Je kunt het plaatsen in ons discussietopic!

Prettige en wijze reis gewenst,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over het nieuwe evenement.
 

DeletedUser2578

Guest
Leuk dat er weer een event is, fijn dat er tussen de dagelijkse prijzen ook 2 x 20KP prijs zit, is zeker goed bruikbaar voor H16. Het hoofdgebouw ziet er mooi uit, nieuw is dat het ook eenheden geeft. Ben benieuwd....:)
 

DeletedUser4585

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt alsof er interessante prijsjes tussen zitten, ik krijg alleen wel de indruk dat het kiezen van de prijzen toch weer een beetje een gokkast wordt… en jammer dat die Zaphiel (in de video) zo'n arrogante en hooghartige eikel is! :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2578

Guest
Waar heb jij die 2x 20KP gezien als dagelijkse prijs ?
Correctie; het is bij de grote prijzen te vinden. Als je met de aanwijzer van je muis op de KP's staat dan zie je dat er 20 Kp's wordt aangegeven. Het wordt als losse KP's aangegeven en niet als oude kennis instant.
Grote prijzen event
 

Bijlagen

  • Grote prijzen.jpg
    Grote prijzen.jpg
    46,4 KB · Weergaven: 110
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Ze zitten wel tussen de grootte prijzen maar slechts 1x, wel 2x 15KP
Er wordt verschillende informatie gegeven. Ga naar het plaatje van de grote prijzen, dan met je muis op de KP's staan, daar zie je dat er 20 losse KP's wordt aangegeven.
 

DeletedUser2578

Guest
"waarvan akte" is van oorsprong een notariele uitdrukking wat betekent "hierbij stel ik vast dat ...", in het normale dagelijkse gebruik is het "ik zie het" of "het is duidelijk".
Er is ook andere informatie die ik steeds aangeef check dat eens eerst. Zo vast gesteld is het niet omdat op de website, bij het plaatje, met je muis erop, andere informatie wordt gegeven, lol
 

DeletedUser4585

Guest
Er wordt verschillende informatie gegeven. Ga naar het plaatje van de grote prijzen, dan met je muis op de KP's staan, daar zie je dat er 20 losse KP's wordt aangegeven.
Waarschijnlijk hebben ze bij Elvengems dat gewoon overgenomen van een vorige event en hebben ze de tooltip niet aangepast. Ga er maar vanuit dat wat in de tekst staat klopt, dus 2x 15KP.
 
Er wordt verschillende informatie gegeven. Ga naar het plaatje van de grote prijzen, dan met je muis op de KP's staan, daar zie je dat er 20 losse KP's wordt aangegeven.
Op Elvengems kan ik zweven met mijn muis tot ik een ons weeg, maar krijg daar geen info, dus baseer me (net als Mistwalker) op de tekst...
 

DeletedUser2578

Guest
Op Elvengems kan ik zweven met mijn muis tot ik een ons weeg, maar krijg daar geen info,
Bij mij is de info van de tooltip wel te zien. Ik weet niet of het aan je browser ligt dat je geen info krijgt.
 
Bovenaan