• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

Die hoeven niet echt een probleem te zijn, je wint heel veel combinatieversnellers en toverspreukfragmenten die je in de magische academie zo weer kan omzetten in muntenregens.

Wat je even vergeet is dat de kosten voor mij 4+ keer zo hoog zijn.
Jouw 71m munten is dus voor mij eerder 300m munten om mezelf door de toren heen te werken.

dat zijn ruim 6 volle stadhuizen voor de spire, daar kan de magische academie niet tegen op.
voor 71m zou ik lachend meedoen en hoor je mij zeker niet over muntjes zeuren.

De Spire heeft ook best veel voordelen.
-Het is snel, er gaat dus maar relatief weinig tijd in zitten.
-Er zitten best leuke prijsjes bij, o.a. een set, diamanten, magische huis en magische werkplaats.
 

DeletedUser3597

Guest
Wat je even vergeet is dat de kosten voor mij 4+ keer zo hoog zijn.
Jouw 71m munten is dus voor mij eerder 300m munten om mezelf door de toren heen te werken.

dat zijn ruim 6 volle stadhuizen voor de spire, daar kan de magische academie niet tegen op.
voor 71m zou ik lachend meedoen en hoor je mij zeker niet over muntjes zeuren.

Van mijn 71M win ik er direct al weer 25% terug door muntenregens. Jouw stadhuis is veel groter, waardoor je muntenregens ook meer munten geven. Met wat ik vorige week heb gewonnen kon ik 333% aan muntenregens maken. Kortom: het zal -als jouw kosten echt 4+ keer zo hoog zijn- toch niet heel veel munten kosten om zelf nog bij te leggen.

En vergeet de Geest niet als leuke prijs :)
 
Van mijn 71M win ik er direct al weer 25% terug door muntenregens. Jouw stadhuis is veel groter, waardoor je muntenregens ook meer munten geven. Met wat ik vorige week heb gewonnen kon ik 333% aan muntenregens maken. Kortom: het zal -als jouw kosten echt 4+ keer zo hoog zijn- toch niet heel veel munten kosten om zelf nog bij te leggen.

En vergeet de Geest niet als leuke prijs :)

We gaan het zien, voorlopig heb ik nog vele upgrades van 11-42m per upgrade openstaan, en die broederschapsfunctie is er nog ff niet.
Dus voor nu ga ik nog niet volle bak in de toren.

Al moet ik zeggen dat volle bak waarschijnlijk 2 mappen gaat worden met mogelijk nog 1 of 2 meer in map 3,
De beloning van de 3de baas is echt meh, en als broederschap is alle kistjes ook niet echt reeel te noemen.

Voor alle kistjes: 14 spelers alle mappen, + 11 spelers 2 mappen
Voor alle kistjes -1, +- alle(25) spelers 2 mappen

Als ik straks weer helemaal stil sta ik ik flink pompen, en dan gaan we het zien, maar ik denk dat je het veel te rooskleurig bedenkt.
Je vergeet dat die 4x verschil voornamelijk wordt veroorzaakt door de wonderen, de kosten worden daardoor flink opgeblazen maar de baten groeien niet echt mee helaas.
 

DeletedUser3597

Guest
Als ik straks weer helemaal stil sta ga ik flink pompen, en dan gaan we het zien, maar ik denk dat je het veel te rooskleurig bedenkt.
Je vergeet dat die 4x verschil voornamelijk wordt veroorzaakt door de wonderen, de kosten worden daardoor flink opgeblazen maar de baten groeien niet echt mee helaas.

Ik ga het ook zien, deze cijfers zijn mijn cijfers en waarschijnlijk omdat ik mn wonderen aan het uppen ben nu wordt het voor mij ook snel duurder. Vooralsnog vind ik het een prachtig ding en de opbrengsten fantastisch.
 
Van mijn 71M win ik er direct al weer 25% terug door muntenregens. Jouw stadhuis is veel groter, waardoor je muntenregens ook meer munten geven. Met wat ik vorige week heb gewonnen kon ik 333% aan muntenregens maken. Kortom: het zal -als jouw kosten echt 4+ keer zo hoog zijn- toch niet heel veel munten kosten om zelf nog bij te leggen.

En vergeet de Geest niet als leuke prijs :)
Vraagje......wat doet die geest? geeft ie ook nog iets?
 

DeletedUser2989

Guest
klopt, hij zit ook in de paarse. Heb hem nog niet gekregen, maar ik weet wel waar ie uit uithangt. Ik meen 10% kans in de paarse kist. Die paarse kisten zijn het meest zeldzaam, maar kun je ook al in de eerste ronde krijgen.
 
klopt, hij zit ook in de paarse. Heb hem nog niet gekregen, maar ik weet wel waar ie uit uithangt. Ik meen 10% kans in de paarse kist. Die paarse kisten zijn het meest zeldzaam, maar kun je ook al in de eerste ronde krijgen.
Ik heb zelf nog geen paarse kist gezien, maar zoals je ook al aangeeft, ze zijn zeldzaam, hoop dat ik er ooit 1 kan winnen. (Geest)
 

DeletedUser234

Guest
paarse kist is zeldzaam en als je hem vindt dan 10% kans om die geest te krijgen....die geest moet wel heel cool zijn, maar dat is ook wel zo als hij als een soort wensput is met betere prijzen, want die wensput is zeker een gulle gever.
 

DeletedUser2578

Guest
Extra is dat je met elkaar ook punten verdient om extra prijzen vrij te spelen. Jouw eigen punten bepalen vervolgens hoeveel van de extra vrijgespeelde prijzen jij extra krijgt.

De hele uitleg -met plaatjes- op elvengems:
https://elvengems.com/spire-multiplayer-coming-soon/
Dat lijkt me een leuke extra toevoeging aan de Toren!:) Ik denk dat als we het ook op live gaan krijgen dat ik het zal uitproberen.
Dank voor de uitleg!
 
Jammer, wel af en toe een kans op een geest gezien, maar nog geen geest te pakken kunnen krijgen.
Ook geen magisch gebouw.
Maar gewoon doorgaan. Komt vanzelf wel.
 
We hebben al bijna een dag een nieuwe versie van de toren, als BS-uitdaging en nog niemand heeft er iets van gezegd?

Dan trap ik maar af:
Ik vind de nieuwe versie van de toren als BS-opdracht echt heel leuk en een verbetering.
En de prijsjes? Alles is meegenomen toch? Maar liefst 6 combi-versnellers in een paar minuten. Doe ik anders een halve week over!
Benieuwd hoe het zich verder gaat ontvouwen. Heb er zin in!
 
Bovenaan