• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Elvenar

Voor de upgrade van veel gebouwen zoals je T1-fabrieken, broedplekken heb je veel goddelijke zaden nodig. Upgrade je OW Handelscentrum en zet je gewonnen eventgebouwen die goddelijke zaden geven in je stad zodat je er zo veel mogelijk voor je upgrades kan verzamelen. Nu is er toevallig ook een event aan de gang en kun je ook gebouwen winnen die zaden geven. Verder heb je voor de meeste upgrades veel voorraden, munten en voor je kazerne nog T6 nodig. Succes!:)
Super bedankt!! ik heb mijn eerste gebouw die zaden produceert al binnen!! (Anotomist) Kazerne ook aan het uppen,druk bezig weer,fijne hobby, jij ook succes hè? ;)
 

DeletedUser2578

Guest
Super bedankt!! ik heb mijn eerste gebouw die zaden produceert al binnen!! (Anotomist) Kazerne ook aan het uppen,druk bezig weer,fijne hobby, jij ook succes hè? ;)
Dank! en wat een toeval dat de eerste dagprijs een gebouw is dat goddelijke zaden geeft! :)
 
Ik denk dat ik ze nog even bewaar,tot nà het evenement,ik heb er 1 neergezet,en er draaien sowieso 7 festivalskramen en 2 goeden paleisjes,plus de nodige kleintjes,
Anatomist produceert 4,2 zaden per m2 per uur en festivalkraam 10,4 z/m2/u . Dat is 2.5 keer zo veel. Al zijn gebouwen die zaden produceren schaars en is elke welkom: vooral naar kramen blijven uitkijken in de academie, zou ik zeggen.
 
Anatomist produceert 4,2 zaden per m2 per uur en festivalkraam 10,4 z/m2/u . Dat is 2.5 keer zo veel. Al zijn gebouwen die zaden produceren schaars en is elke welkom: vooral naar kramen blijven uitkijken in de academie, zou ik zeggen.

De bloemenkooi is ook wel handig. Maar vooral omdat hij klein is en daarom makkelijker ergens tussen past dan een festivalkraam. (6,25 z/m2/u op lv15)
Festivalkraam blijft beter, maar zoals gezegd moet daarvoor ook een groter blok voor vrijgemaakt worden.

Herstel keek verkeerd:
Gouden paleis: 8,3 z/m2/u op lvl 15. Ook die kan interessant zijn voor het opvullen van een gaatje.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2578

Guest
De bloemenkooi is ook wel handig.
Ik zie dat de bloemenkooi op dag 19 staat, de zogenaamde Spring Flower Cage - 2x2, makkelijk om ergens tussen te plaatsen en het ziet er leuk uit. Ik zal het in de gaten houden, dank voor de tip.
 
Lijst op Gems compleet nu. Alle dagprijzen zijn dus echt alleen maar suffe gebouwtjes. Echt heel jammer. Events waren toch een leuk onderdeel van dit spel. Ik begrijp prima dat elke keer van die hele goede gebouwen niet kan, maar iets van enig nut, al is het maar 30KP instants, zou toch wel fijn zijn. Ik ga op Winyandor nog wel even door voor cultuur.
 
Lijst op Gems compleet nu. Alle dagprijzen zijn dus echt alleen maar suffe gebouwtjes. Echt heel jammer. Events waren toch een leuk onderdeel van dit spel. Ik begrijp prima dat elke keer van die hele goede gebouwen niet kan, maar iets van enig nut, al is het maar 30KP instants, zou toch wel fijn zijn. Ik ga op Winyandor nog wel even door voor cultuur.
akkoord, het hoeft niet iedere keer super gebouwen zijn, maar die super gebouwen leveren wel inkomsten op voor inno. Als de beloningen zijn zoals nu en er heel veel spelers zelfs afhaken omdat ze niks willen wat aangeboden wordt, dan gaat het inno ook niet veel opleveren hé.
Jammer het zo veelste feit op een rij waar inno er in slaagt om iets te maken wat niet veel op levert, terwijl er veel potentieel is om wel veel geld te halen.
 
akkoord, het hoeft niet iedere keer super gebouwen zijn, maar die super gebouwen leveren wel inkomsten op voor inno. Als de beloningen zijn zoals nu en er heel veel spelers zelfs afhaken omdat ze niks willen wat aangeboden wordt, dan gaat het inno ook niet veel opleveren hé.
Jammer het zo veelste feit op een rij waar inno er in slaagt om iets te maken wat niet veel op levert, terwijl er veel potentieel is om wel veel geld te halen.

Dit zal helaas verbloemd worden door de nieuwe werelden / spelers dit jaar begonnen zijn die vol voor de vuurfeniks gaan.
 
Bovenaan