• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Community based building in ontwerp

DeletedUser

Guest
Toch jammer dat het op alle andere fora al gepost is gisteren (beta, Internationaal, US, Frankrijk, Duitsland iig), maar dat wij hier weer achterlopen.
 

DeletedUser990

Guest
Nou ja wij kunnen ook stemmen, zelf heb ik 2x2 gekozen, vind ik persoonlijk makkelijker te plaatsen dan 1x4 of 4x1.
Ben nu bezig met heksenkraam en prof. Juants waar.
Maar merk dat ik veel vlugger vierkantje vrij gemaakt heb.
 
Nou ja wij kunnen ook stemmen, zelf heb ik 2x2 gekozen, vind ik persoonlijk makkelijker te plaatsen dan 1x4 of 4x1.
Ben nu bezig met heksenkraam en prof. Juants waar.
Maar merk dat ik veel vlugger vierkantje vrij gemaakt heb.
ik vind 2x2 ook praktischer, maar zoals ook op andere fora gezegd wordt, hangt vooral af van wat het gebouw doet, en als het een straat nodig heeft of niet.
Als het een straat nodig heeft is 2x2 onpraktischer omdat dat meestal wil zeggen dat je 2 vakjes ernaast kwijt bent voor straat, terwijl bij een 1x4 of 4x1 je maar 1 vakje kwijt bent.
 

DeletedUser2139

Guest
Persoonlijk verkies ik 1x4, aangezien ik vermoed dat het aan een weg zal liggen, dus dan is de connectie korter. Al kan ik me in 2x2 ook vinden.
4x1 liever niet, heb al te veel gebouwtjes in die richting ;-)
 
De laatste peiling vraagt om de stijl van het communitygebouw, maar geeft alleen de gastrassen als keuzes.
Ik zou het veel logischer vinden dat de stijl zou aansluiten bij je eigen ras, dus mens of elf. De community gaat juist over je eigen groep en niet over één gastras. Eventueel zou een mengstijl van gedeeltelijk elf en gedeeltelijk mens een optie kunnen zijn.

@Desi Kan de peiling hier nog op worden aangepast?
 

DeletedUser1796

Guest
De laatste peiling vraagt om de stijl van het communitygebouw, maar geeft alleen de gastrassen als keuzes.
Ik zou het veel logischer vinden dat de stijl zou aansluiten bij je eigen ras, dus mens of elf. De community gaat juist over je eigen groep en niet over één gastras. Eventueel zou een mengstijl van gedeeltelijk elf en gedeeltelijk mens een optie kunnen zijn.

@Desi Kan de peiling hier nog op worden aangepast?
de peiling word niet meer aangepast, deze peiling is namelijk niet alleen bij ons en ze hebben allemaal dezelfde richtlijnen
 

DeletedUser1427

Guest
De laatste peiling vraagt om de stijl van het communitygebouw, maar geeft alleen de gastrassen als keuzes.
Ik zou het veel logischer vinden dat de stijl zou aansluiten bij je eigen ras, dus mens of elf. De community gaat juist over je eigen groep en niet over één gastras. Eventueel zou een mengstijl van gedeeltelijk elf en gedeeltelijk mens een optie kunnen zijn.

@Desi Kan de peiling hier nog op worden aangepast?

Dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, de gastrassen kunnen gezamenlijk in stijl voor zowel mens als elf op toegepast worden.. Een elf kan namelijk geen mensen gebouwen hebben en het ras mensen kunnen weer geen elfenstijl gebouwen hebben. Daarom zal de keuze ook zijn gemaakt om voor rassen te gaan die gezamelijk in stijl een overeenkomst hebben voor zowel de elf als mens.
 

DeletedUser1796

Guest
Nee het is een gebouw dat bij welk ras je ook bent geplaatst kan worden, het is een gebouw die wij een beetje bepalen hoe het er uit komt te zien vandaar de vragen
 

DeletedUser2578

Guest
dat is afwachten

Hmmm....oké het is dus een verrassing, hoewel ik het vreemd vind dat als je niet weet waar het over gaat moet stemmen, maar goed het is dus afwachten. Hopelijk wordt het een klein mooi gebouw dat niet veel ruimte in beslag gaat nemen, het liefst 1x1, 1x2 of 1x3.
 

DeletedUser1796

Guest
Hmmm....oké het is dus een verrassing, hoewel ik het vreemd vind dat als je niet weet waar het over gaat moet stemmen, maar goed het is dus afwachten. Hopelijk wordt het een klein mooi gebouw dat niet veel ruimte in beslag gaat nemen, het liefst 1x1, 1x2 of 1x3.
je Moet niet stemmen je Mag stemmen. en ze vragen alleen onze mening over hoe we een gebouw(tje) eruit willen laten zien, ook wel eens leuk om zelf een beetje te kunnen kiezen over een gebouw(tje)
en bij de meeste gebouwen die je kan krijgen/winnen is het altijd maar de vraag wat doet die
 

DeletedUser2578

Guest
je Moet niet stemmen je Mag stemmen. en ze vragen alleen onze mening over hoe we een gebouw(tje) eruit willen laten zien, ook wel eens leuk om zelf een beetje te kunnen kiezen over een gebouw(tje) en bij de meeste gebouwen die je kan krijgen/winnen is het altijd maar de vraag wat doet die

Ik weet dat het vrijblijvend is, en dat het fijn is dat spelers ook een beetje mogen bepalen over het ontwerp van het gebouw. Het maakt wat makkelijker met stemmen als je weet wat voor functie een gebouw zal hebben.
 
Bovenaan