• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback BSA Januari 2023

Wij van YoSis hopen van harte dat de Dev's er aan denken om de bug die zich - in eerste instantie - in de Beta-omgeving voordeed (de badges waren weer alleen maar 1 voor 1 te oogsten, i.p.v. allemaal tegelijk), niet wordt meegenomen naar de Live-omgeving. Daarmee zijn in Beta bij veel spelers een hoop 1- en 2- daagse producties verloren gegaan... :cool:
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
Zo dom zullen ze toch niet zijn?
Maar inderdaad, wel even goed kijken voor je in je enthousiasme je hele stad leeg veegt :p
 
Zo dom zullen ze toch niet zijn?
Ik denk dat ze wel zo dom kunnen zijn.
Op Beta in een nieuw event tellen alleen de T1-3 goederen, heb je of toren+wereld of toernooi+wereld gevechten.
Dat laatste herstellen ze wel maar toch zijn er dus 2 evenementen achter elkaar die mis gingen.

Verder is het ook maar de vraag of de hoeveelheid munten die je moet halen de beloofde 17% naar beneden gaan en niet omhoog zoals het in eerste instantie ook gebeurde op Beta
 

Aeva

Chef
Als ze wel zo dom zijn en alle fouten uit beta zitten er weer in, gaat mijn BS razendsnel naar plan B...
 

Aeva

Chef
Neu... @Yamar dat zou te sneu zijn.
In plaats van alle routemappen gezellig volstorten en over elkaar heen buitelen om dat voor elkaar te krijgen, wordt het dan
één route per map en ff doorlopen maar.
Behalve map 1 dat is een makkie.
 
Ik lees verderop in het Forum over spelers die vele bescherm-badges over hebben en daar dus een zwaardere opdracht voor zoeken, en anderen die makkelijker aan zakken met munten willen komen.
Zelf heb ik moeite met de Gouden Armband Badge. Ik zit in hoofdstuk 16 en dus heb ik weinig Hout, Marmer en Staal fabrieken staan maar wel spirituele goederen etc.
persoonlijk lijkt het mij logisch als die spirituele en verheven goederen ook mee gaan tellen voor de Gouden Armband.
 

Aeva

Chef
Er zijn geen mogelijkheden om het aantal beschermers te verminderen, je krijgt wat je krijgt als je normaal speelt. Daarom vind ik dat hier wel iets aan gedaan mag worden.
De eisen voor munten zijn te hoog en je kunt er weinig aan trucs op loslaten. Sterker nog, ik heb er maar één: koop kp's met munten tot ze op zijn en gooi er een 100% munteneffect overheen, dat levert 4-6 zakken op.
Armbanden zijn wat meer dingetjes mee mogelijk: zet een spreuk op elke toepasselijke fabriek, plaats alle fabrieken uit je inventaris terug (en dus een weekje geen spiritueel enzovoort), spul uit setjes (pelgrims bv) telt ook mee, level 1 fabriekjes tellen ook mee. Neemt niet weg dat er van mij ook wel 10-25 procent af mag :)
 
Wij spelen het BSA met z'n vijven en halen precies het derde kistje. We hebben geen boosters voor munten in hoeven zetten, veel, heel veel beschermers over. Ook de armbanden zijn prima te doen, maar zijn voor degene die nog geen spirituele goederen produceren natuurlijk wel makkelijker, maar, zoals alles, andere dingen zijn weer een stuk moeilijker, dus lijkt het weer in balans en heb je elkaar nodig.
Als wij met vijf het einde halen moet het voor elke BS te doen zijn. En ja als je bovenaan in de ranglijst wil staan, moet je wat extras doen;)
 
Bovenaan